Přejít na obsah

Ort

Uživatel
  • Počet příspěvků

    260
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

4077 zobrazení profilu

Oznámení Ort

  1. Ort

    Motor škube

    Tenhle motor nemá EGR ventil, ale řeší se to časováním vačky.
  2. Boční plasty se dají koupit každý za nějakých 400 Kč. 2 ks zarážek pak za 250 Kč. Bočnice ani být nemusí, dají se uložit k rezervě, viz foto.
  3. Tlumiče být nemusí. Nastavení režimu umožňuje měnit tuhost řízení, reakci plynu, reakci světel, ACC, klimu, pohon. Pravda je, že tlumiče jsou asi nejvýraznější změna. Dodělat jde všechno, otázka je, kdo to bude umět. Koupit tlačítko, kabely zapojit do řj, která tu funkci musí umět, případně jí vyměnit a nakódovat.
  4. Jestli to jezdí a všechno funguje normálně, tak to neřeš.
  5. Koukni na verzi softwaru, co máš nainstalovanou v PC. Teoreticky od verze 20.12 by to mělo fungovat.
  6. Ten HEXV2 je čína? Jaká tam je verze SW? S ELM327 se nechytáš vůbec. Auta od roku 2020 mají ochranu SFD a odemykáš to online, ale je to jen pro zápis funkcí, čtení závad by mělo fungovat.
  7. Ort

    2.0tsi a 0w20

    Tvary a nálepky neřeš, důležitá je specifikace oleje uvnitř, tedy 0W20 VW 509.00 a VW 508.00. Bral jsem tento na Alze za 268 Kč.
  8. Tak on ten Ind, co to programoval, tak to moc neřešil. 😁
  9. Někdo to řešil, jestli to bylo tady nebo na FB nevím, ale autorizák na nic neměl přijít a nijak negativně, kromě kouře, se to neprojevovalo. Taky sem to u svého viděl.
  10. Jezdím léto i zimu na 19" a nepříjde mi to vůbec tvrdé. Každý to vnímá jinak a každý ti poradí to, co mu vyhovuje.
  11. Mám je osvětlené. Nejde to moc vidět, ještě s kombinací ambientního osvětlení, ale je to tam.
  12. Dole mezi podběhem a prahem je velká díra, kudy protéká voda od stěračů a krom prachu se tam nic nedrží.
×
×
  • Vytvořit nový...