Přejít na obsah

joza221

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

678 zobrazení profilu

Oznámení joza221

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, sic je to staré téma, ale potřeboval bych znát jak bylo špatně zalisované. Koupil jsem nové od Fag a po výměně mam ten totožný problém u pravého př. kola. Servis jen krčí rameny :-( První co jsem udělal, je že jsem koupil orig čidlo, ale problém zůstal. Po vyndání čidla bylo "lehce" odřené-prodřené od kraje ložiska jakoby ložisko bylo zalisováno hloubš, jenže to první čidlo co tam bylo a bylo asi KO (poškozeno při vyjmutí) bylo neprodřené. Teď nevím co, mam zas koupit nové čidlo a znova to zkusit jestli náhodou nebylo vadné nebo koupit nové ložisko?
  2. Když už jsem to měl rozebrané, tak jsem fotil co se dalo a fotky jsem už nepřebíral. Ale zarazilo mě kolik drátů má parrot. Jinak dnes ani vrznutí běží jak má Natož že jsem si nikdy na autě nic nedělal ani výměnu destiček se divým že jsem to dal dohromady a funkční.
  3. Tak už to mam, nedalo mě to a v těch -12 co tu na severu teď vládnou jsem to rozebral. Pro toho kdo se na to chystá tak bude muset povolit celkem 5šroubů, 3 v kastlíku a 2 pod kastlíkem. Samotný motor má celkem 6 šroubu ač mě tam jeden chyběl z výroby.Po vyndání motoru byl docela čistý až na zadní část motoru, ložiska vzhledově nebyla vidět, tak jsem ty konce prostříkal olejem a profoukl kompresorem aby se olej dostal na ložiska. Po vyčištění, složení a zakrytování běží potichu je jen slyšet jak proudí vzduch, ale moc velkou výdrž tomu nedávám, vrtulka šla trochu ztuha a bylo slyšet slabé hučení zřejmě od ložisek. Výměna ložisek asi nepřipadá v úvahu jelikož by se určitě hnulo s uložením ložiska a nebylo by přesně ve středu osy. A sundání plastové vrtulky jedině se speciálním stahovákem jinak hrozí prasknutí. Takže do budoucna budu muset koupit zřejmě nový ventilátor pokud se znova ohlásí vrzání. A musím upozornit na ještě jedno pískání, pokud máte klimatizovanou přihrádku, tak to kolečko se kterým se otáčí u vnitř kastlíku, když je malinko volné tak taky píská pozor nato aby jste kvůli tomu nerozebírali větrák. Přikládám nějaké foto a video. http://fisjir.rajce....cz/fabia_topeni
  4. Díky za odpověď, asi to o víkendu rozeberu. Ale moc se mi dotoho nechce, kor v tomhle mrazu. Kdyby to alspoň tak nehvízdalo.
  5. Zdravím, vím že jsem to tu jednou někde četl, ale zaboha to nemůžu najít. Při rychlosti (otáčení) ventilátoru se ozývá nepříjemné vrzání nebo pískání jako by vrtulka slabě drhla o něco plastového. Ten zvuk je hodně protivný a při 2,3 stále slyšitelný a na 4 to hukot ventilátoru překryje. Profoukl jsem to kompresorem jestli to nepomůže-nic. Ještě mě napadá nějaký čistič klimatizace. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
  6. Žádná rada? Tak dnes jsem ještě sundal kladku a podíval se zblízka, chtěl jsem vyměnit ložisko pro klid v duši, zde na foru jsem se dočetl o typu tuším 6203, ale mam tam ložisko 3202B široké cena v obchodě cca 550kč, orig. celá napínací kladka stojí 1990kč. Ložisko nemá stejně žádný vykl ani nehučí, tak zbytečné měnit. Ale z čeho se ozývá podobný velmi slabý zvuk je toto viz. foto a jetam slišet jako by i el. motorek, co je to?
  7. Zdravím, objevil jse my další problém a než se opět rozjedu do servisu zkusím se raději nejdříve zeptat vás znalejších. Při jízdě se ozývá zvuk "(ťuk ťuk ťuk-během2vteřin) mezezera cca2vteřiny ticho a opět ťuk ťuk ťuk mezezera cca2vteřiny ..."Co jsem vysledoval ozýváse to podle mě od napínací kladky drážkového řemenu, řemen jsem před chvilkou měl sundaný a zkoušel jsem volnoběžku altíku jak jsem se zde na foru dočetl a vypadá dobře a napínací kladka taktéž je ale původní rok 04 nemá nic žádný vykl, s klimou jde otáčet lehce to je snad v pořádku, pokud nemá jít ztuha.Při chodu motoru se kladka hýbe cca 2-3mm, ale to ještě není nic slyšet až při jízdě při plynu bez plynu tento zvuk přestane, zvuk není ani silný ale ani slabý, tak něco nad úrovní hladiny zvuku motoru. Dělá to i při rovince na perfektní silnici, stačí zlehka šlápnou plyn a začne se ozývat, frekvence je naprosto stejná a pravidelná jak hodinky. Zkontroloval jsem snad všechno okolo motoru kam jsem došách jestli není něco volný. Připadá my zvuk silnější když přidávám rychlosti směrem nahorů i při 5 a zlechkým šešlápnutím, dám nohu z plynu a zvuk přestane. Slabý chvějivý zvuk vydává ona napínací kladka, může to být ona ikdyž nemá vykl.Začalo my to dělat asi před týdnem.Zvuk přirovnám k tvrdému plastu není kovový.Motor má najeto 120tis.Rozvody měněny při 88 tis v škodaservis. Prosím o radu, díky.
  8. Světla zpátečky svítí, akort nešli couvací senzory(jen píplo), ale to my řekli ve škodovce na diagnostice, že mam špatný 2čidla jinak jednotka je v pořádku.Ktomu jsem se ale nedostal jelikož po mě chtěli za tyto čidla 2800kč bez práce.Jinak diagnostika dopadla dobře a stím ASR si nevědí rady a to jsem tam nechal celkem přes litr a auto dva dny. Při převzetí my řekli že mám utržené silenbloky př.nápravy, volant my cukal jízdou domů sem tam za tu výměnu požadovali 4000kč a doma jsem zjistil, že silenbloky jsou v naprostém pořádku a nechali my povolené všechny šrouby na př. kole, možná to bylo schválně jelikož dělali rozsáhlou kontrolu auta(brzdy....) a to mi ještě řekli o chybějícím litru oleje v motoru ač olej byl starý 5dní a viděl jsem jak tam v servisu lil přes 4litry. Nakonec na parkovišti před škodovkou to ještě kontroloval a zjistil že nechyběl žádný.Upozorňoval jsem je ještě na prasklou manžetu př. kola a prý je ok, nakonec zjistily opak. ..... No škoda Děčín DĚS BĚS. To jen tak mimo.
  9. Díky za odpovědi. Tady je jedna trošku vzdálená, ale fotka nic moc.Jinak klima to má.
  10. Zdravím, před 3týdny jsem si koupil fábii 1.4TD r.v.04 a když jsem sundal plastový kryt pod motorem, tak na mě hned koukal přetržený drátek u konektoru. Vedle je ještě jeden ten samý akorád v barvě hnědé po dvou drátkách. Zlobí my ASR, jak jsem se dočetl v jednom zdejším příspěvku, tak tam mluví o konektoru pod převodovkou. Nevíte k čemu je přesně tenhle? Po sletování stále problém.
  11. Zdravím všechny, našel jsem na netu tyto rádia http://www.car-multimedia.cz/oem-radia/743-skoda-symphony-cd-a-mp3-radio-fabia-i.html http://www.car-multimedia.cz/oem-radia/465-skoda-symphony-radio-fabia-i.html Jedno podporuje formát MP3 a druhé ne, jak to poznám opticky? Mam toto rádio a MP3 my nepřehrává, kamarád má to samé a tam mu jdou. Chtěl bych taky aby my přehrávalo tento formát. Pasuje rádio z F2 do F1? Díky moc za objasnění.
×
×
  • Vytvořit nový...