Přejít na obsah

Morris_3nec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    209
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://forum.skodahome.cz/topic/118686-morrisova-cihlova-octavienka/page__p__1623115#entry1623115

Návštěvy profilu

1927 zobrazení profilu

Oznámení Morris_3nec

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. pokud ji nemas zapnutou tak, aby svitila trvale tak bych typoval kontakty dveri, ale u noveho auta je to zvlastni
  2. Tak jsem se tady po dlouhé době na fórum zase vrátil, v okolí už octávek zmizelo tolik že to musím taky řešit. Pár lidem z Vás jsem poslal SZ ohledně zabezpečení přerušením pinů z OBD konektoru a odpojení napájení ŘJ, tak snad mě navedete a pomůžete kde se k tomu nejlíp dostat a napíchnout. Je to hrozné, sekat ruce a nebo ten falešný "tajný" vypínač na airbag zní taky dobře
  3. Já dal podtlakové hadičky Festo od jednoho ze zdejších členů, průměr ti teď z hlavy neřeknu ale o pár stránek výš je to přesně popsané, jakou délku jakých průměrů potřebuješ. Náklady max 400kč a hadičky podle mě nepoměrně kvalitnější sloužící k vedení mnohem většíchtlaků/podtlaků.
  4. Já mám Brembo MAX a k tomu desky TExtar, naprostá spokojenost, brzdí to úžasně. Bohužel taky začínám znova pociťovat lehké vibrace, no asi bude třeba vážně vyměnit i ložiska náboje, jinak se bude kroutit všechno a pořád . . . .
  5. Auto je matné, odstraní se to tak, že to v některém místě " načneš " a pak to postupně odlupuješ jako gumu, jako cenovku z oblečení akorát že je to prostě gumové
  6. Morris_3nec

    Carbon

    Koukam ze mas tonovane skla, napadlo te dat na strechu lesklou cernou folii ?
  7. Nojo, posledni dobou okupuju Fiat fora, sem zacinam nahlizet zase az ted kdyz je zima a Coupé si hovi ve vyhrivane garazi zachumlane pod dekou ))
  8. Presne tak, zavazat do igelitoveho pytle a nemusis se niceho bat. Ja uz v octavce taky vozil vsechno mozny, od 300kg okurek z polska po hnuj na brambory . . . .
  9. Hosi ja uz tech minusu maaaaaaaaaaaam , ale zato jak se jednou dostavim, tak to bude tak ohromnej plus ze to vsechny minusy smaze
  10. Jak je u me zvykem opet jsem nedorazil Cely vikend jsem se hrabal v Coupecku v elektrice. Nejaky pan mistr zrejme nemel pri zapojovani alarmu pajku tak draty jen stocil k sobe a olepil lepici paskou. Pri kazdem prejeti kanalu mi fiat zacal houkat coz nebylo moc prijemne jak pro me tak pro kolemjdouci takze jsem se z garaze neutrhnul.
  11. 2xkoll108: měl jsem stejný problém, řešil jsem to u kolegy stejně. Po pár týdnech ti ta trubka v tom " místě pérování " praskne a budeš to stejně zaslepovat na obou koncích jako ostatní, uvidíš :'>
  12. pokud to nedusíš pod 1200ot/min na rovině tak tomu nijak neubližuješ, problém by byl kdybys jel takhle do kopce nebo s větší zátěží, ale jak píšeš že do kopce samo sebou víc tak je to vpohodě. Hlavně ot nesmíš nechat " rozklepat " pod minimální otáčky. Jezdím stejným stylem pokud nikam nespěchám
  13. Morris_3nec

    Škoda RAPID

    Návrat k osvědčenému a spolehlivému, a to je jen a jen dobře )
  14. No ono je to drassi jelikoz je to ATE Podle me tma bude urcite rozdil v materialu, a navic je to podle me docela namahany dil, takze bych tu stovku rozdil ozelel a koupil osvedcenou kvalitu co se tyce tech vodicich pouzder
  15. U tech vodicich pouzder je to na 10O% sada na jeden brzdovy trmen. Na každý brzdový třmen potřebuješ 2ks vodicich pouzder, 1ks sacek s vazelinou a 2ks krytky na pouzdra jelikož každý třmen jezdí po dvou vodících čepech a to je přesně obsah jednoho toho balení.Taky sem je měnil a kupoval za stejnou cenu.Jinak ty ATE jsou asi tak nejlepší co koupíš, nějaké jiné levnější bych nekupoval. U silentbloků se mi zdá ta cena taky normální za jeden kus
×
×
  • Vytvořit nový...