Přejít na obsah

e1.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4862
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    20

3 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://e1.sk

Návštěvy profilu

13077 zobrazení profilu

Oznámení e1.

  1. Na krátke trasy je bezdrôtové AA/ACP v pohode, ale musíš mať v telefóne baterku, ktorá je v dobrom stave. Tiež treba rozlišovať, či si iba pripojený a počúvaš hudbu, alebo máš zároveň pustenú aj navigáciu (Waze, Google Maps, atď.). V tom druhom prípade je totiž spotreba telefónu o dosť vyššia.
  2. Kontrolná otázka: nie sú tam napr. podložky, alebo disky s nízkym ET číslom? Všeobecne: je podvozok fabrický?
  3. Podľa špecifikácií na stránke predajcu by som ten Mannol nekupoval, lebo má uvedené všetky možné, dokonca aj také, ktoré sa tak trochu vylučujú. Ak sa ale pozrieš na stránku mannolu, tak v technickom liste sú uvedené už iba špecifikácie, ktoré sa navzájom nevylučujú, takže by to malo byť ok. https://www.mannol.de/create-pdf/26/en Ponaučenie: špecifikácie olejov si treba overovať priamo na stránkach výrobcov, a bude lepšie sa vyhýbať predajcom, ktorí zákazníkov zavádzajú v popisoch.
  4. Väčšia šírka znamená aj trochu väčší priemer kolesa, konkrétne vyšší bočnicu. Ak si to nevieš zapísať do TP, tak by som do toho určite nešiel. Nestojí to za to aby ťa za to vyhodili zo STK, o možných problémoch pri prípadnej nehode ani nehovoriac.
  5. Teplota oleja 128°C pri normálnej diaľničnej rýchlosti určite nie je normálna, treba to riešiť! - Začni s tým, že sa pozrieš na všetky chladiče, či nie sú zanesené listím a iným bordelom! Zároveň skontroluješ, či nemajú polámané veľa lamiel, a tým pádom nepotrebujú už aj celkovo vymeniť. - Je potrebné, aby chladiaca kvapalina v celom systéme bola G12evo (nie G12, G12+, G12++ a hlavne nie G13!). Ak nie je, tak spraviť pár preplachov a potom ju naliať, samozrejme treba robiť s diagnostikou, aby sa otvoril každý okruh. Následne odvzdušniť, resp. v pravidelnom intervale kontrolovať hladinu chladiacej kvapaliny, lebo ak sa dostane vzduch do systému, môže trvať aj stovky a tisíce kilometrov, kým sa každá bublinka dostane von. - Ďalej by som sa pozrel na olej, či má správnu hladinu. Neviem čo ti tam mechanik nalial, ale máš mať olej so schválením VW 507.00, ideálne viskozita 0W-30, hladina po odstátí na maxime. Ak nevieš, že čo ti tam mechanik dával, určite nie je na škodu spraviť aj jeden "preplach" olejového okruhu jednou extra výmenou oleja. Teoreticky môžeš skúsiť použiť pred výmenou aj nejaké preplachovacie aditivum, ale s tým veľmi opatrne, aby si nenarobil viac škody! Inak je rozdiel aj medzi olejom a olejom v tom, že ako odvádza teplo z motora, ale nemalo by to ísť do takých extrémov, že 128°C. Cez moju čarovnú guľu to vidím na výmenu chladičov a celkovú výmenu chladiacej kvapaliny.
  6. @suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme. P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.
  7. Myslím si, že to tak je už dávno, ale premenlivý interval výmeny oleja môže zamiešať karty, keď ťa napríklad pošle na výmenu oleja po 20 tisíc km (podľa štýlu prevádzky vozidla).
  8. Máš tu o tom napísaných 13 strán len v pri Superbe II, čítaj! P.s.: Daj tam olej, ktorý spĺňa schválenie výrobcu motora! Hotovo.
  9. Výkon zodpovedá kódu motora. Ak chceš mať úplnú istotu, že čo je to auto zač (zatiaľ to vyzerá na prerábku), zastav sa s ním v autorizovanom servise, kde ak ich pekne poprosíš, vedia ti podľa VIN povedať viac (dátum výroby, krajina kde sa auto predalo ako nové, pôvodnú výbavu a možno sa dozvieš aj nejakú servisnú históriu). Každopádne je škoda, že si túto kontrolu nespravil pred kúpou.
  10. Asi by bolo fajn, keby si napísal, že čo je uvedené vo veľkom technickom preukaze. Začal by som s uvedeným výkonom a kódom motora.
  11. Ventil som zatiaľ neodpájal z hadičiek, je tak, ako vidieť na fotkách vyššie. Ak to je naozaj ten diel 03F 133 751 B ako sa domnievame, tak ho ani nebude také jednoduché dať von, lebo zo zadu k tomu bude určite zlý prístup. Každopádne ten ventil vrátane tých hadičiek je dosť drahý (okolo 100 €), čo je už nepríjemne veľa, ale cez Aliexpress som ho našiel pod 20 €, akurát 3 týždne trvá kým to príde na Slovensko. Zvažujem možnosť, že by som na pôvodný zlomený ventil prirobil kovovú koncovku od @michalmart, ktorú mi už aj poslal.
  12. Ahoj, nejak som si danú problematiku nenaštudoval dostatočne a včera som zistil, že ventil 030 103 175 B v mojom prípade nie je ten správny, nakoľko je dvojcestný a ja potrebujem trojcestný. Ten trojcestný ale neviem nájsť. Čítal som na nejakom fóre, že by to malo byť súčasťou nejakej hadičky, ale zatiaľ som sa nedopracoval k žiadnemu číslu dielu. Viete ma niekto nasmerovať, prípadne sa pozrieť v ETKA? Ďakujem. UPDATE: S kamarátom sme hľadali a podľa nás by to mohol byť diel číslo 03F 133 751 B. Čo na to hovoríte?
  13. Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho?
  14. e1.

    Koupě ojetého SIII

    Ber to, čo tebe vyhovuje!
  15. e1.

    Teplota oleja

    Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
×
×
  • Vytvořit nový...