Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

e1.

Facebook Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. e1. odpověděl na PetrHrudka's téma v Podvozek
    Pozerať hlučnosť na štítku pneumatiky je zbytočnosť. To je totiž hlučnosť pneumatiky meraná z vonku, nie v interiéri vozidla, pričom z vonku hlučnejšia pneumatika môže byť v interiéri tichšia ako iná, podľa štítka tichšia guma. Tým pádom tento údaj je pre bežného motoristu úplne nič nevypovedajúci údaj. Odporúčam sa zamerať skôr na testy kde sa testuje aj hlučnosť v interiéroch vozidla. Ale ani to nie je smerodajný údaj, lebo veľa záleží od povrchu na ktorom sa testuje.
  2. Riešil som v minulosti (12/2018) v tomto vlákne výmenu bŕzd. Vtedy malo auto najazdených 143.665 km a dával som hladké kotúče ATE a platničky ATE Ceramic, teraz o takmer 7 rokov neskôr má auto 200 tisíc km. Brzdy nepískajú, nešpinia a brzdia dobre ale v poslednom čase registrujem pri prudkom brzdení vibrácie, tipujem, že predné kotúče sa zvlnili. Vzhľadom na to, že jazdím s Fabiou väčšinou v meste, nejak extra to nebudem teraz riešiť, alebo ak áno, tak asi až na jar, každopádne nečakal som toto po ani nie 57 tisíc kilometroch. Ale zase treba dodať, že posledné roky jazdím hlavne v meste a väčšinou svižne, takže brzdím dosť veľa. Možno som mal moc horúce kotúče a vletel som do mláky (toto občas robím). Neviem.
  3. Riešil som v minulosti (12/2018) v tomto vlákne výmenu bŕzd. Vtedy malo auto najazdených 143.665 km a dával som hladké kotúče ATE a platničky ATE Ceramic, teraz o takmer 7 rokov neskôr má auto 200 tisíc km. Brzdy nepískajú, nešpinia a brzdia dobre ale v poslednom čase registrujem pri prudkom brzdení vibrácie, tipujem, že predné kotúče sa zvlnili. Vzhľadom na to, že jazdím s Fabiou väčšinou v meste, nejak extra to nebudem teraz riešiť, alebo ak áno, tak asi až na jar, každopádne nečakal som toto po ani nie 57 tisíc kilometroch. Ale zase treba dodať, že posledné roky jazdím hlavne v meste a väčšinou svižne, takže brzdím dosť veľa. Možno som mal moc horúce kotúče a vletel som do mláky (toto občas robím). Neviem.
  4. Riešil som v minulosti (12/2018) v tomto vlákne výmenu bŕzd. Vtedy malo auto najazdených 143.665 km a dával som hladké kotúče ATE a platničky ATE Ceramic, teraz o takmer 7 rokov neskôr má auto 200 tisíc km. Brzdy nepískajú, nešpinia a brzdia dobre ale v poslednom čase registrujem pri prudkom brzdení vibrácie, tipujem, že predné kotúče sa zvlnili. Vzhľadom na to, že jazdím s Fabiou väčšinou v meste, nejak extra to nebudem teraz riešiť, alebo ak áno, tak asi až na jar, každopádne nečakal som toto po ani nie 57 tisíc kilometroch. Ale zase treba dodať, že posledné roky jazdím hlavne v meste a väčšinou svižne, takže brzdím dosť veľa. Možno som mal moc horúce kotúče a vletel som do mláky (toto občas robím), neviem.
  5. Riešil som v minulosti (12/2018) v tomto vlákne výmenu bŕzd. Vtedy malo auto najazdených 143.665 km a dával som hladké kotúče ATE a platničky ATE Ceramic, teraz o takmer 7 rokov neskôr má auto 200 tisíc km. Brzdy nepískajú, nešpinia a brzdia dobre ale v poslednom čase registrujem pri prudkom brzdení vibrácie, tipujem, že predné kotúče sa zvlnili. Vzhľadom na to, že jazdím s Fabiou väčšinou v meste, nejak extra to nebudem teraz riešiť, alebo ak áno, tak asi až na jar, každopádne nečakal som toto po ani nie 57 tisíc kilometroch. Ale zase treba dodať, že posledné roky jazdím hlavne v meste a väčšinou svižne, takže brzdím dosť veľa.
  6. e1. odpověděl na Nesmend's téma v Electric Systems
    Vzhľadom na možnosť ohrevu/chladenia interiéru zo zásuvky, alebo z batérie, je nezávislé kúrenie vlastne zbytočné. Viem, môže nastať situácia, kedy by sa to hodilo, ale to znamená pridanie ďalších okruhov vody a tým pádom už pre aj tak komplikované PHEV by sa museli robiť dve verzie vodných okruhov. Vzhľadom na malý záujem o túto extra výbavu asi nedáva zmysel to ponúkať.
  7. V časti Slovenska kde sa pohybuješ, to môže byť aj tento problém: https://androidportal.sk/2025/07/na-slovensku-hrozi-chaos-niekto-umyselne-rusi-gps-problemy-zasahuju-aj-okolite-krajiny-co-sa-deje/ P.s.: Lacné riešenie: https://www.martinus.sk/l?categories%5B0%5D=6846&countries%5B0%5D=359091&map_types%5B0%5D=358843 😉
  8. Chápem mať potrebu väčšej rezervy na dojazd, ale v tomto prípade to bolo úplne zle naplánované, lebo nabíjať 50 -> 100 % je najhoršia možná variácia. Ak chceš mať nejakú rezervu, naplánuj to s ABRP tak, aby ti ostávalo v baterke 20 % a v prípade, že nabíjačka náhodou nefunguje, bez problémov prejdeš k ďalšej, nehovoriac o tom, že stále máš možnosť ubrať na rýchlosti, čím klesne spotreba a predĺžiš dojazd o ďalšie kilometre. Okrem toho aj keď bude baterka na nule, auto stále ostáva na pár kilometrov pojazdné s obmedzenou rýchlosťou. Takže s trochu rozumným plánovaním a poznaním limitov technológie/auta nie je dôvod stresovať a tráviť extra čas na nabíjačkách.
  9. Finálne riešenie pri motoroch s DSG prevodovkou je výmena komplet podtlakovej hadice aj so spätným ventilom (03F 133 751 B) za nejakých 111 €. Alternatívou je kúpa mosadznej koncovky (ponuka je tu na fóre) a jej opatrné navŕtanie na pôvodne miesto. V takom prípade je cena 19,50 € aj s dodaním do balíkoboxu na Slovensku.
  10. Nemyslím si, že by auto s tým ulomeným ventilom nevedelo jazdiť. U mňa bolo treba nakoniec treba vyčistiť alebo vymeniť škrtiacu klapku, akurát keď už som to mal rozobraté, narazil som na tento problém a nakoľko som nevedel, či to má alebo nemá vplyv na neúspešné nastavenie starej klapky, bral som to v poradí. Nechcel som totiž meniť klapku, ak netreba. Nakoniec bolo treba, ale to som nemohol vedieť dopredu.
  11. Dorobenie zlomeného kovového ventilu sa nepodarilo, už bolo zlomené aj telo ventilu. Objednal som 2 ks komplet hadičiek z Aliexpresu, čakal som 3 týždne a neprišli, napriek tomu, že v systéme svietilo, že sú doručené. Vrátili peniaze, objednal som cez Aliexpress znovu u iného predajcu 2 ks, a zase to nedorazilo. Takže auto stálo prakticky takmer 2 mesiace v garáži (z časti aj preto, že som to neriešil včas), ale na konci dňa manželka povedala aby som sa na to vysral a kúpil hadičku s ventilom za plnú ceny a dal to auto už do poriadku, lebo stalo sa, že sme potrebovali dve autá naraz. Takže objednal som novú hadičku aj s ventilom, včera poobede to dorazilo dnes so to namontoval aj so škrtiacou klapkou a auto už samozrejme jazdí. Bola ešte možnosť kúpiť tú hadičku cez Allegro s dovozom zo Spojeného Kráľovstva za necelé dva týždne a za cca. 40 € aj s dopravou, ale už sa mi nechcelo ďalej čakať. Ešte musím získať späť peniaze z Aliexpressu za druhú objednávku. Kovovú koncovku pre tento ventil použijem, ak sa táto plastová znovu ulomí, zatiaľ si ju odložím do zálohy.
  12. Na krátke trasy je bezdrôtové AA/ACP v pohode, ale musíš mať v telefóne baterku, ktorá je v dobrom stave. Tiež treba rozlišovať, či si iba pripojený a počúvaš hudbu, alebo máš zároveň pustenú aj navigáciu (Waze, Google Maps, atď.). V tom druhom prípade je totiž spotreba telefónu o dosť vyššia.
  13. Kontrolná otázka: nie sú tam napr. podložky, alebo disky s nízkym ET číslom? Všeobecne: je podvozok fabrický?
  14. e1. odpověděl na Bildasek09's téma v Motor 2.0 TDI CR
    Podľa špecifikácií na stránke predajcu by som ten Mannol nekupoval, lebo má uvedené všetky možné, dokonca aj také, ktoré sa tak trochu vylučujú. Ak sa ale pozrieš na stránku mannolu, tak v technickom liste sú uvedené už iba špecifikácie, ktoré sa navzájom nevylučujú, takže by to malo byť ok. https://www.mannol.de/create-pdf/26/en Ponaučenie: špecifikácie olejov si treba overovať priamo na stránkach výrobcov, a bude lepšie sa vyhýbať predajcom, ktorí zákazníkov zavádzajú v popisoch.
  15. Väčšia šírka znamená aj trochu väčší priemer kolesa, konkrétne vyšší bočnicu. Ak si to nevieš zapísať do TP, tak by som do toho určite nešiel. Nestojí to za to aby ťa za to vyhodili zo STK, o možných problémoch pri prípadnej nehode ani nehovoriac.
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.