Přejít na obsah

radek253

Uživatel
  • Počet příspěvků

    148
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli radek253

  • Narozeniny 03/03/1959

Návštěvy profilu

2132 zobrazení profilu

Oznámení radek253

  1. radek253

    dotaz

    Mám 27tkm, evo2, zatím žádný problém, spotřeba 6,5-5,2 podle trasy, výměny oleje po 12-14tkm, zatím mezi výměnami nic nedolévám, dunění na 2válce není, hlavně nepodtáčet a naložit tomu až máš zahřátý olej, tenhle motor se zahřívá poměrně rychle. Když natankuju 95oktanů, dávám VIF, střídám to s 98okt.
  2. Auto jsem objednával s bezdrátovým smartlinkem, ale za kovidu mi ho zrušili pro nedostatek čipů, takže jen drát. Zkusil jsem adaptér od číňana, dokonce jsem to i rozchodil, ale připojování mi nefunguje spolehlivě.
  3. Tohle jsem měl i na bývalé služební O1 1.8Turbo 20V kombi, firma tam nechala dodělat přepážky kvůli úspoře na daních, auto pak bylo v kategorii N1, opravdu je pak nutná přestavba a následná kontrola na STK.
  4. 17.2.25 z domu do Martina SK, 255km, průměr 83km, 5,8l, dnes zpátky, stejná trasa(Martin-Žilina-dálnice až do Nového Města n/Váhom,pak přes Myjavu , Holíč, Hodonín na dálnici směr Brno, sjezd Blučina) - 259km, průměr 80km/h, 5,5l/100km, v kufru 120kg nářadí, slunečno.
  5. Ve středu zpátky z Děčína až pod Brno, ucpaná Praha, za Prahou začalo sněžit, protivítr, před Brnem ucpaná dálnice - sjel jsem na Rosice, v kufru 100kg vercajku, většinou tempomat 132, spotřeba 6,2l/100km.
  6. Přesně jak píše prof.Birkemaier, a i ve vláknu na které odkazuje, ta položka se mi teď zase objevila, před tím, když jsem se byl podívat, tak tam byly jen okna, teď přibyly dveře, nechtěl jsem tomu věřit, mezi tím proběhlo dobíjení baterie. Tak dnes (29.12.) už to tam zase není, žije si to vlastním životem.
  7. A za jízdy zvýšená spotřeba, vyšší teplota oleje, auto hůře reaguje na přidání plynu a píše zákaz start stopu. Jinak při vypalování DPF na místě ještě kromě sahary a zvýšených obrátek zvláštní smrad z výfuku. Bez adblue se mi to vypalovalo po ujetí mezi 300-500km, verze s adblue tak 400-650km.
  8. Tak jsem včera schválně sešel dolů do garáže abych se podíval, a nemám to tam, výroba konec března 23.
  9. Mám Scalu 04/23, používám Sandisc s duálními konektory USB A a C, 128GB, stane se to tak jednou za dva až tři týdny, stačí vytáhnout - zastrčit zpátky, pak se načte, možná záleží i na rychlosti flešky.
  10. Při rozvodech se zpravidla mění i vodní pumpa, takže možné zavzdušnení, nebo se tam mohl dostat nějaký bordel.
  11. Měl jsem něco podobného na OII, topilo jak chtělo, nakonec jsme zjistili že komprese šla do vody a zavzdušňoval se výměník topení, jak se to ochladilo, tak to fouklo zpět, chladící kapalina ztrácela minimálně, kouř za autem nebyl, nakonec výměna těsnění pod hlavou a přebroušení hlavy, auto tenkrát mělo cca150tkm, bylo to poznat tak že vyrovnávací nádržka se víc tlakovala a po otevření šel do ní vzduch z hadice. Servis taky nejdřív myslel na klapky. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem jel do strmého kopce, auto topilo normálně, z kopce a na rovině to zase přestalo topit.
  12. Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí, kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB
  13. Mám Bolero, dělá mi to při větší změně okolního světla, když se sešeří tak to vlastně upozorňuje na nutnost zapnout světla, v budíkách je integrovaný snímač okolního světla, dělaly mi to i firemní Oktávky od OII face.
  14. Když jsem Scalu dovezl domů, svítila hůř než OIII face s halogeny, chtělo to na obou stranách přidat 1 a čtvrt obrátky, podle pozdější kontroly v nezávislém servisu OK.
  15. Ahoj, mám, od 04/23 zatím najeto 20tkm, spokojenost, občas s tím jezdím někam za prací(mám vedlejšák ke starobnímu důchodu), to mám v kufru tak 120kg vercajku, to se zvýšení opravdu hodí, a k obrubníkům většinou můžu najíždět bez obav. nějaké přejíždění retardérů s naloženým autem bez problémů. Mám i origo tažné, bez problémů. Podle mne na 16 kolech to není tak pocitově stabilní jako O2 na 16 kolech, ale i O3 s vlečenou nápravou se chovala podobně.
×
×
  • Vytvořit nový...