Přejít na obsah

radek253

Uživatel
  • Počet příspěvků

    139
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli radek253

  • Narozeniny 03/03/1959

Návštěvy profilu

2072 zobrazení profilu

Oznámení radek253

  1. Přesně jak píše prof.Birkemaier, a i ve vláknu na které odkazuje, ta položka se mi teď zase objevila, před tím, když jsem se byl podívat, tak tam byly jen okna, teď přibyly dveře, nechtěl jsem tomu věřit, mezi tím proběhlo dobíjení baterie. Tak dnes (29.12.) už to tam zase není, žije si to vlastním životem.
  2. A za jízdy zvýšená spotřeba, vyšší teplota oleje, auto hůře reaguje na přidání plynu a píše zákaz start stopu. Jinak při vypalování DPF na místě ještě kromě sahary a zvýšených obrátek zvláštní smrad z výfuku. Bez adblue se mi to vypalovalo po ujetí mezi 300-500km, verze s adblue tak 400-650km.
  3. Tak jsem včera schválně sešel dolů do garáže abych se podíval, a nemám to tam, výroba konec března 23.
  4. Mám Scalu 04/23, používám Sandisc s duálními konektory USB A a C, 128GB, stane se to tak jednou za dva až tři týdny, stačí vytáhnout - zastrčit zpátky, pak se načte, možná záleží i na rychlosti flešky.
  5. Při rozvodech se zpravidla mění i vodní pumpa, takže možné zavzdušnení, nebo se tam mohl dostat nějaký bordel.
  6. Měl jsem něco podobného na OII, topilo jak chtělo, nakonec jsme zjistili že komprese šla do vody a zavzdušňoval se výměník topení, jak se to ochladilo, tak to fouklo zpět, chladící kapalina ztrácela minimálně, kouř za autem nebyl, nakonec výměna těsnění pod hlavou a přebroušení hlavy, auto tenkrát mělo cca150tkm, bylo to poznat tak že vyrovnávací nádržka se víc tlakovala a po otevření šel do ní vzduch z hadice. Servis taky nejdřív myslel na klapky. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem jel do strmého kopce, auto topilo normálně, z kopce a na rovině to zase přestalo topit.
  7. Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí, kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB
  8. Mám Bolero, dělá mi to při větší změně okolního světla, když se sešeří tak to vlastně upozorňuje na nutnost zapnout světla, v budíkách je integrovaný snímač okolního světla, dělaly mi to i firemní Oktávky od OII face.
  9. Když jsem Scalu dovezl domů, svítila hůř než OIII face s halogeny, chtělo to na obou stranách přidat 1 a čtvrt obrátky, podle pozdější kontroly v nezávislém servisu OK.
  10. Ahoj, mám, od 04/23 zatím najeto 20tkm, spokojenost, občas s tím jezdím někam za prací(mám vedlejšák ke starobnímu důchodu), to mám v kufru tak 120kg vercajku, to se zvýšení opravdu hodí, a k obrubníkům většinou můžu najíždět bez obav. nějaké přejíždění retardérů s naloženým autem bez problémů. Mám i origo tažné, bez problémů. Podle mne na 16 kolech to není tak pocitově stabilní jako O2 na 16 kolech, ale i O3 s vlečenou nápravou se chovala podobně.
  11. Podívej se do sekce elektrika, nastavení tlumených světel, keras to tam popisuje(díky), nastavil jsem to podle rysek na vratech od garáže, musel jsem to lehce přizvednout.
  12. radek253

    Rozmery kol

    Taky mám tyhle zímní 16 , přezouvám před domem , jen potom, až ti skočí na infotamentu výzva - zkontrolujte pneu - musíš uložit nové tlaky - rozměry pneu - viz návod.
  13. Senzor tlaku tam není, Škodovka to má dělané přes snímání otáček kol, jinak já poznám na volantu rozdíl tlaků 0,1-0,15baru, každé auto se chová jinak, i dvě úplně stejné oktávky cítíš rozdílně.
  14. Pokud je to nová Style, je spínané usb C vpravo u vnitřního zpětného zrcátka, u služebních Oktávek jsem to řešil napájením z usb vstupu rádia - taky se spínal až otočením klíčku, jinak souhlasím s e1., bod 1 (mám v obou autech napevno kameru, ve Scale napájenou od zrcátka, v OII napájení z pojistkové skříňky).
  15. Objednal jsem na škoda-díly, přišla minulé úterý, mám i neorigo gumový koberec přes středový tunel, účel to plní, spokojenost. Až budu mít čas, mohu přihodit foto.
×
×
  • Vytvořit nový...