Přejít na obsah

radek253

Uživatel
  • Počet příspěvků

    165
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli radek253

  • Narozeniny 03/03/1959

Návštěvy profilu

2267 zobrazení profilu

Oznámení radek253

  1. U tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.
  2. Takhle jsem přišel o klima chladič na bývalé firemní OII, od té doby mám na obou autech (Scala a OII) nerezové síťky před chladiči, dával jsem i foto.
  3. Držím palce, je fakt že 1.6TDI jsem v oktách neměl rád, kolegovi v bývalém zaměstnání se na OIII v 76tkm rozsypalo vodní čerpaldlo, 2.0TDI byly o něčem jiném.
  4. V kufru v levé přihrádce.
  5. Mám to na Scale, dokonce k tomu dávají i malý plastový pajcr na vyloupnutí tlačítek - vyloupneš, odpojíš konektor z tlačítka , zapojíš bazmek mezi tlačítko a přívod k tlačítku a hotovo.
  6. Pokud chceš být pánem nad start-stopem, kup si kablík od číňana, zapoj ho mezi tlačítko a konektor, a máš pokoj. Dokonce jsem k tomu dostal i malý plastový pajsr na vycvaknutí tlačítek. Mám to namontováno už 2r, žádný problém. "Inteligentní dobíjení " - jednou za čas připnu baterii na nabíječku a je pokoj.
  7. radek253

    Rozmery kol

    Tak jsem se byl podívat v garáži, rezervu mám 195/65 R15, Hankook, Made in Hungary, jinak auto bylo dodáno na 16 kách Nexen.
  8. radek253

    dotaz

    Mám 27tkm, evo2, zatím žádný problém, spotřeba 6,5-5,2 podle trasy, výměny oleje po 12-14tkm, zatím mezi výměnami nic nedolévám, dunění na 2válce není, hlavně nepodtáčet a naložit tomu až máš zahřátý olej, tenhle motor se zahřívá poměrně rychle. Když natankuju 95oktanů, dávám VIF, střídám to s 98okt.
  9. Auto jsem objednával s bezdrátovým smartlinkem, ale za kovidu mi ho zrušili pro nedostatek čipů, takže jen drát. Zkusil jsem adaptér od číňana, dokonce jsem to i rozchodil, ale připojování mi nefunguje spolehlivě.
  10. Tohle jsem měl i na bývalé služební O1 1.8Turbo 20V kombi, firma tam nechala dodělat přepážky kvůli úspoře na daních, auto pak bylo v kategorii N1, opravdu je pak nutná přestavba a následná kontrola na STK.
  11. 17.2.25 z domu do Martina SK, 255km, průměr 83km, 5,8l, dnes zpátky, stejná trasa(Martin-Žilina-dálnice až do Nového Města n/Váhom,pak přes Myjavu , Holíč, Hodonín na dálnici směr Brno, sjezd Blučina) - 259km, průměr 80km/h, 5,5l/100km, v kufru 120kg nářadí, slunečno.
  12. Ve středu zpátky z Děčína až pod Brno, ucpaná Praha, za Prahou začalo sněžit, protivítr, před Brnem ucpaná dálnice - sjel jsem na Rosice, v kufru 100kg vercajku, většinou tempomat 132, spotřeba 6,2l/100km.
  13. Přesně jak píše prof.Birkemaier, a i ve vláknu na které odkazuje, ta položka se mi teď zase objevila, před tím, když jsem se byl podívat, tak tam byly jen okna, teď přibyly dveře, nechtěl jsem tomu věřit, mezi tím proběhlo dobíjení baterie. Tak dnes (29.12.) už to tam zase není, žije si to vlastním životem.
  14. A za jízdy zvýšená spotřeba, vyšší teplota oleje, auto hůře reaguje na přidání plynu a píše zákaz start stopu. Jinak při vypalování DPF na místě ještě kromě sahary a zvýšených obrátek zvláštní smrad z výfuku. Bez adblue se mi to vypalovalo po ujetí mezi 300-500km, verze s adblue tak 400-650km.
  15. Tak jsem včera schválně sešel dolů do garáže abych se podíval, a nemám to tam, výroba konec března 23.
×
×
  • Vytvořit nový...