Přejít na obsah

radek253

Uživatel
  • Počet příspěvků

    136
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli radek253

  • Narozeniny 03/03/1959

Návštěvy profilu

2042 zobrazení profilu

Oznámení radek253

  1. Mám Scalu 04/23, používám Sandisc s duálními konektory USB A a C, 128GB, stane se to tak jednou za dva až tři týdny, stačí vytáhnout - zastrčit zpátky, pak se načte, možná záleží i na rychlosti flešky.
  2. Při rozvodech se zpravidla mění i vodní pumpa, takže možné zavzdušnení, nebo se tam mohl dostat nějaký bordel.
  3. Měl jsem něco podobného na OII, topilo jak chtělo, nakonec jsme zjistili že komprese šla do vody a zavzdušňoval se výměník topení, jak se to ochladilo, tak to fouklo zpět, chladící kapalina ztrácela minimálně, kouř za autem nebyl, nakonec výměna těsnění pod hlavou a přebroušení hlavy, auto tenkrát mělo cca150tkm, bylo to poznat tak že vyrovnávací nádržka se víc tlakovala a po otevření šel do ní vzduch z hadice. Servis taky nejdřív myslel na klapky. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem jel do strmého kopce, auto topilo normálně, z kopce a na rovině to zase přestalo topit.
  4. Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí, kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB
  5. Mám Bolero, dělá mi to při větší změně okolního světla, když se sešeří tak to vlastně upozorňuje na nutnost zapnout světla, v budíkách je integrovaný snímač okolního světla, dělaly mi to i firemní Oktávky od OII face.
  6. Když jsem Scalu dovezl domů, svítila hůř než OIII face s halogeny, chtělo to na obou stranách přidat 1 a čtvrt obrátky, podle pozdější kontroly v nezávislém servisu OK.
  7. Ahoj, mám, od 04/23 zatím najeto 20tkm, spokojenost, občas s tím jezdím někam za prací(mám vedlejšák ke starobnímu důchodu), to mám v kufru tak 120kg vercajku, to se zvýšení opravdu hodí, a k obrubníkům většinou můžu najíždět bez obav. nějaké přejíždění retardérů s naloženým autem bez problémů. Mám i origo tažné, bez problémů. Podle mne na 16 kolech to není tak pocitově stabilní jako O2 na 16 kolech, ale i O3 s vlečenou nápravou se chovala podobně.
  8. Podívej se do sekce elektrika, nastavení tlumených světel, keras to tam popisuje(díky), nastavil jsem to podle rysek na vratech od garáže, musel jsem to lehce přizvednout.
  9. radek253

    Rozmery kol

    Taky mám tyhle zímní 16 , přezouvám před domem , jen potom, až ti skočí na infotamentu výzva - zkontrolujte pneu - musíš uložit nové tlaky - rozměry pneu - viz návod.
  10. Senzor tlaku tam není, Škodovka to má dělané přes snímání otáček kol, jinak já poznám na volantu rozdíl tlaků 0,1-0,15baru, každé auto se chová jinak, i dvě úplně stejné oktávky cítíš rozdílně.
  11. Pokud je to nová Style, je spínané usb C vpravo u vnitřního zpětného zrcátka, u služebních Oktávek jsem to řešil napájením z usb vstupu rádia - taky se spínal až otočením klíčku, jinak souhlasím s e1., bod 1 (mám v obou autech napevno kameru, ve Scale napájenou od zrcátka, v OII napájení z pojistkové skříňky).
  12. Objednal jsem na škoda-díly, přišla minulé úterý, mám i neorigo gumový koberec přes středový tunel, účel to plní, spokojenost. Až budu mít čas, mohu přihodit foto.
  13. Dal jsem si je taky i když na Scalu, mám je tam už rok, není to za špatného počasí tak zasviněné, na firemních oktávkách jsem míval zasviněný celý zadek, teď je to lepší, a prahy nebývají od bláta. Preferuji funkčnost před vzhledem.
  14. 1,6 TDI 77kW kombi předface jsem měl jako služebák 140tkm, sám bych si ho nikdy nekoupil, naložené to prostě nejelo, pak jsem nafasoval 2.0 TDI manuál, tam jsme mohli naložit 2 vercajky a pořád to jelo líp než ta 1,6 5ti kvalt, jako náhradní auto jsem jezdil i s 1,4 benzín , i ten jel líp než ta 1,6, kolega z bývalé práce má stejné zkušenosti, ty 1,6 měly moc dlouhé kvalty a v horním rozsahu otáček to už nezrychlovalo, předjet kamión byl problém. Jinak skoro všem servisákům na firmě(bylo nás 10) vycházela lepší spotřeba s 2,0 TDI.
  15. Největší hluk od pneumatik jsem zažil od 2r starých Dunlop Hydragrip na OI(nové byly OK), byl jsem potom rád když jsem je dojel. Od té doby letní Dunlop nechci, a to mám cca 1,5mio km na různých autech.
×
×
  • Vytvořit nový...