-
1.5 TSI 110 kW EVO2
Mám ve Scale motor DXDB, momentálně najeto 34tkm, po 10tkm se to začalo rozjíždět pořádně, hlavně že začátku nepodtáčet aby si motor nezvykl, spotřeba 5.0-5.5, vibrace žádné, mám manuál, při běžné jízdě se snažím nejít pod 1700ot.
-
Vada laku- má cenu to řešit?
Rozhodně bych to řešil v záruce, na firemní OIII mi museli přelakovat páté dveře na kombíku, šlo to na záruku.
-
Vysoká teplota oleje
Pokud si pamatuji, tak na OIII předface 1,6TDI 77kW jsem se dostal na dálnici v kopci max na 104C, normálně jsem se pohyboval kolem 90-95C, když se vypalovalo DPF tak 98 - 102C. Na OIII face 2.0TDI to bylo podobné, na každém autě jsem od novoty najel 125-140tkm.
-
Kamiq po 1 roce/30tkm přestal startovat
U tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.
-
Teplota oleja
Takhle jsem přišel o klima chladič na bývalé firemní OII, od té doby mám na obou autech (Scala a OII) nerezové síťky před chladiči, dával jsem i foto.
-
Teplota oleja
Držím palce, je fakt že 1.6TDI jsem v oktách neměl rád, kolegovi v bývalém zaměstnání se na OIII v 76tkm rozsypalo vodní čerpaldlo, 2.0TDI byly o něčem jiném.
-
Kam s hasičákem?
V kufru v levé přihrádce.
-
Kódování Kamiq
Mám to na Scale, dokonce k tomu dávají i malý plastový pajcr na vyloupnutí tlačítek - vyloupneš, odpojíš konektor z tlačítka , zapojíš bazmek mezi tlačítko a přívod k tlačítku a hotovo.
-
Deaktivace Start stop
Pokud chceš být pánem nad start-stopem, kup si kablík od číňana, zapoj ho mezi tlačítko a konektor, a máš pokoj. Dokonce jsem k tomu dostal i malý plastový pajsr na vycvaknutí tlačítek. Mám to namontováno už 2r, žádný problém. "Inteligentní dobíjení " - jednou za čas připnu baterii na nabíječku a je pokoj.
-
Rozmery kol
Tak jsem se byl podívat v garáži, rezervu mám 195/65 R15, Hankook, Made in Hungary, jinak auto bylo dodáno na 16 kách Nexen.
-
dotaz
Mám 27tkm, evo2, zatím žádný problém, spotřeba 6,5-5,2 podle trasy, výměny oleje po 12-14tkm, zatím mezi výměnami nic nedolévám, dunění na 2válce není, hlavně nepodtáčet a naložit tomu až máš zahřátý olej, tenhle motor se zahřívá poměrně rychle. Když natankuju 95oktanů, dávám VIF, střídám to s 98okt.
-
Scala - Bolero - Wireless CarPlay
Auto jsem objednával s bezdrátovým smartlinkem, ale za kovidu mi ho zrušili pro nedostatek čipů, takže jen drát. Zkusil jsem adaptér od číňana, dokonce jsem to i rozchodil, ale připojování mi nefunguje spolehlivě.
-
Druh vozidla v TP.: NÁKLADNÍ AUTOMOBIL SKŘÍŇOVÝ
Tohle jsem měl i na bývalé služební O1 1.8Turbo 20V kombi, firma tam nechala dodělat přepážky kvůli úspoře na daních, auto pak bylo v kategorii N1, opravdu je pak nutná přestavba a následná kontrola na STK.
-
Vaše spotřeba
17.2.25 z domu do Martina SK, 255km, průměr 83km, 5,8l, dnes zpátky, stejná trasa(Martin-Žilina-dálnice až do Nového Města n/Váhom,pak přes Myjavu , Holíč, Hodonín na dálnici směr Brno, sjezd Blučina) - 259km, průměr 80km/h, 5,5l/100km, v kufru 120kg nářadí, slunečno.
-
Vaše spotřeba
Ve středu zpátky z Děčína až pod Brno, ucpaná Praha, za Prahou začalo sněžit, protivítr, před Brnem ucpaná dálnice - sjel jsem na Rosice, v kufru 100kg vercajku, většinou tempomat 132, spotřeba 6,2l/100km.
radek253
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva