Přejít na obsah

forcedracing

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení forcedracing

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. forcedracing

    Octavia III

    Opravdu se vám líbí Denomy tolik víc, než Terony? Mě teda ne.... uvidíme tedy, s čím auto přijde... Myslíte, že když se kvůli tomu ozvali z autosalonu, tak auto se už chystá k výrobě? termín mám na žačátek září, tak by mohli třeba překvapit a vyrobit ji dřív:)
  2. forcedracing

    Octavia III

    počkej.... mě prodejce sdělil, že nejsou Terony, abych si vybral něco jinýho, a ty píšeš, že nejsou Denomy, které jsem si vybral jako dalsi moznou variantu.... to jsem z toho blázen
  3. forcedracing

    Octavia III

    kamarád si objednával Octu v době, kdy ještě byly, takže myslíte, že mu je dodatečně zruší, nebo ne? byly to pěkný 17ky...
  4. forcedracing

    Octavia III

    Nevíte, proč zmizely z nabídky kola "TERON" 7J x 17",?
  5. forcedracing

    Octavia III

    Zná někdo termín představení verze combi? a datum objednání... Díky
  6. Tak uz mame konecne sanci na instalaci kvalitniho sportovniho vyfuku! Britsky vyrobce sportovnich vyfuku Milltek sport konecne po dlouhe dobe ukoncil vyvoj sportovniho vyfuku pro Fabii II RS a zacal jej nabizet k prodeji. V nabidce je varianta cat-back a dokonce i turbo-back (ten vyzaduje dalsi upravu ECU,jelikoz obsahuje sportovni propustnejsi kat). Vyfuk odstranuje predtlumic,jak se zda z obrazku. Potrubi ma prumer 70mm a koncovka ma 2x80mm. Vyhodou vyfuku Milltek je to,ze nemaji extra agresivni zvuk,po kterem by za chvili bolela hlava:) Foto zde: http://www.forcedracing.cz/vyfuk-milltek-skoda-fabia-ii-rs-14tsi-180hp-10/d-83948/ Tak co vy na to?
  7. zbek: ve výsledku je to to samé. pokud říkáš, že tuning box dává špatná data, tak potom chiptuning ve výsledku znamená špatné rozhodování.co myslíš, že dělá chiptuning s těmi daty? upravuje si je. tuning box dělá to samé, ale mimo ECU. a říkáš stávající řídící jednotka - po chipu je stávající jen fyzicky. já zatím o úpravě ECU neuvažuju, ale pokud ano, tak bych šel spíše cestou externího modulu než zásahu do ECU.
  8. Souhlas s mirekdusek. Osobně bych taky neinvestoval do takovéto varianty a raději si připlatil. Podvozek není nějaká koncovka výfuku. Musí být funkční, ne jen že auto shodí o x milimetrů a je stavitelnej. Musí být hlavně kvalitní. Co už by na autě mělo být špičkový a kvalitní, když ne to, co vás dokáže podržet na cestě a na čem závisí váš život.
  9. Osobně vyzkoušeno (co se spotřeby týče), že je lepší se rozjet na určitou rychlost, např. 50kmh svižněji než se vláčet menším tempem na tuto rychlost. Několikrát vyzkoušeno a změřeno Ne zas plný knedlík, ale tak trochu svižněji..
  10. TMC motorsport dělá tuningboxy, což je alternativa ke klasickému chiptuningu. Jedná se o "krabičku" která se napojuje mezi senzory vozidla a řídící jednotku. Nejjednodušší varianty např. jen na váhu vzduchu, další varianty i na senzor tlaku turba či senzor pozice vačkového hřídele. Výhodou je, že si to můžete nainstalovat a hlavně odinstalovat sami. A navíc je tam možnost nastavení výkonu. Komu přijde 92kw moc, nemusí je využít
  11. Wastegte a BOV je něco úplně jiného, wastegate ti kontroluje tlak na výfukový komoře u turba a přepouští případně výfukové plyny. BOV ti "přepouští" vzduch. BOV má význam u upravených přeplňovaných motorů. Není tu od toho aby zvedal výkon. Ale pokud budeš upravovat motor, např. elektronikou, sáním, výfukem, atd. tak pak už by se o tom dalo čistě teoreticky uvažovat, aby ti větší tlak vzduchu potom zbytečně nezatěžoval turbo a "neomezoval" ho. Pokud už do toho půjdeš, tak bych raději více pohledal a zainvestoval do značkových typu Forge či HKS (originál, ne style.) Můžeš mít pak problémy s tím, že se ti BOV bude otevírat při nízkém tlaku nebo naopak nebude fungovat vůbec
  12. Wow, perfektní! Hezké počtení a pro mě i velice poučné
  13. Ahoj kluci, taky jsem si koupil "roční vůz" ze Škodovky. Předchozí majitel Škoda Auto, auto do provozu květen 2010, kupoval jsem ho březen 2011. Fabia II RS, v plné výbavě. Katalogová cena cca 600tis., nákupní cena 402tis. Najeto 9300km. Naprostá spokojenost, interiér i exteriér netknutý.Volant, opěrky - všechny na oděr namáhané díly naprosto v cajku. Auto mi zatím vozí absolutně bez problémů. Do nového vozu jsem nechtěl investovat a ojetin z bazaru jsem se bál, takže pro mě jednoznačná volba auto přímo od Škoda Auto.
  14. Ahoj, vzduchový filtr bavlněný K&N http://www.forcedracing.cz/filtr-vzduchu-kn-skoda-fabia-12l-l4-f-i-tsi-10-11/d-81051-c-2446/.
×
×
  • Vytvořit nový...