-
Pískání vzduchu
Zdar. To pískání, není slyšet spíš někde kolem B sloupku? Respektive u spolujezdce mezi dveřmi a B sloupkem? Pak mám pár rad, ale nechci tu psát naprázdno, takže kdo má případné příznaky, ať se ozve. Mám sice Passata, ale to je stejný
-
Praskliny na světlometech
Je otázka,co způsobuje to žloutnutí. Já se s tím nikdy nesetkal a to fakt neřeším co je to za světla. Ledaže by pak někdo použil na čištění nějaký sajrajt,fakt nevím,ale nikdy jsem to neviděl.
-
Jak rozleštit přední světla
Přesně tak, zjednodušeně řečeno. Jinak všechny řeči kolem o chemii, kouzlech a čárech je jen blábol pro prodávajícího
-
Praskliny na světlometech
No vidíte. Kdo nezkusí nepozná,ale nic takového se s tím neděje. Někdo to někde vypustil z hlavy a žloutnutí se řeší všude . A toto poškození když budeš řešit brus papírem pod vodou,tak si nezapomeň vzít tak 14dní dovolené. Ale pravdou je,že to uděláš,to jo bez pochyb
-
Jak rozleštit přední světla
Hele dělám to po vesnicku. Vyndám světlo,vytahám žárovky a motorek na naklápění. Pak do světla prdnu tak 2dcl čističe na okna-normální na domácí okna, a doleju tak půl litru teplejší vody. Ve světle s tím míchám a veškerý bordel se pustí a několikrát ho pak vypláchnu vlažnou vodou,aby zmizel hlavně bordel a mydliny. Musí zkrátka do světla čirá voda a ven taky. Pak okamžitě světlo hodím na topení,aby voda rychle uschla. Světlem moc nemel a měj ho stále v pozici plexi ke stropu. Tím předcházím zanechání vodního kamene na plastu zevnitř nebo parabole. Nevím jestli jde rozebrat jako originálním způsobem, ale v troubě jo, to moc nedoporučuji,nebo spíš je to zbytečná akce pokud nechceš něco uvnitř měnit. Po jakémkoliv leštění to tak dělám a vždy jak nové
-
Jak rozleštit přední světla
Přímo na autě? A to jsi nic nepoškrábal? Nebo co je to pod tím světlem na nárazníku...
-
Nedosažení plnícího tlaku, turbo je v pořádku
Zdar kluci. Jsem tu sice jen hostem, páč mám Passata B 5,5. Může to být i dalšími příčinami, jako jsou podtlakové hadičky. Nevím jak Škoda,ale je to úplně stejné snad,tak většinou se hadičky prodírají o plast motoru, nebo o vše o co se třou a když je stěna hadičky už tenká, tak při podtlaku se hadička smršťuje a tím zneprůchodňuje tlak systému. Sám osobně jsem si měnil hadičky už dvakrát (najeto 220tis.). Pak kamarád řešil na Superbu,podobnou věc,jak uvádí kolega,který se domnívá,že závada je v elektrice. Závada se projevovala tak,že při studeném motoru vše o.k. Po ujetí cca 50km se rozsvítili kontrolky nebo jen žhavení a motor zhasl. Po chvilce nastartování vše o.k. a zase po pár km problém. Pořád stejné problémy se zhoršovaly až tak,že nemohl auto používat na větší vzdálenost jak 30km od bydliště. Závada - povolující se kostra na hlavní jednotce vozu. Dotažená matice a vše o.k. Třeba jsem to tu psal zbytečně a pak se omlouvám,ale příčin kolem toho je spousty,kdy ani wag neřekne kde je přesně problém
-
Praskliny na světlometech
-
Poškození - popraskání - plastu předních světel ostřikovačem ?
-
Zo starych svetiel nove
Sorry,certifikát tedy nemám,ale ty světla máš nedoleštěné. Zajímala by mne cena co si zato pán vzal. Tady je moje práce bez použití extrazázračných přípravků. Dělám to 5 let a nikdy žádná reklamace zažloutnutí či podobného.
-
Jak rozleštit přední světla
Teď jsem dělal známému. Už jsem jich udělal spousty a nikdy mi žádné nežloutlo a to už to dělám tak 5let.
scholles
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva