Přejít na obsah

angel.CZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    350
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli angel.CZ

  • Narozeniny 3.10.1989

Návštěvy profilu

2 157 zobrazení profilu

Oznámení angel.CZ

Nováček

Nováček (1/14)

7

Popularita

  1. Ahoj. Hele, je to hodně starý, tedka mám takový sprej za pár kaček a je to 10x lepší... Za 100kc na zimu jsem nadmíru spokojen. Když tak napiš na mail. Sem už nechodím.
  2. Ahoj. mám jedničkovou ofci, kde je normál zrcátko. Co je třeba vyměnit, abych mohl dát samozatmavovací zrcátko (např co je v superbech I ). BTW. mám i na páčce stěračů intenzitu stírání, to je pro dešťový senzor ?? Jde sehnat někde komplet tohle zrdcátko i se senzory a a držákem ? Díky za rychlé info, právě budu behem týdne měnit čelní sklo, tak ať vím... díky
  3. ahoj. teďka jsem koupil jedničkovou ofci rs a chtěl bych se zeptat. je tam tempomat, ale nefunguje, čím to může být a po čem jít ? díky za info :-)
  4. Co jsem našel někde zde na fóru k těm motorům, je přímo odpověď z jiného fóra a to.... Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW." Tedka už asi jen co je kvalitnější, ale myslím, že to bude stejné (snad). Jo, na naftu, ale právě všichni straší s těmi krátkými trasami... Někdy prostě je třeba sednout do auta jezdit jen po městě..... Co už... Jo, PD určitě neberu... Co se týče toho servisu, tak je mi to jasné, že se nebudu pohybovat v cenách Felicii nebo Fabii... Ale tak hrozné to není a snad to nebude co druhý měsíc třeba servisovat ;-)
  5. Z jiného fóra jsem se dočetl, že raději brát tu 103kw než 125. Přej byla kvalitnější a bla bla bla.... Na net jsem se dočetl že se lišila jen větším turbem, výstřiky a hřídelí.... Otázka je: bylo to více náchylnější na servis? Prý že praskaly hlavy a výstřiky se nekazili u 103.... Počítám, že spotřeba byla asi stejná.... Pár lidí mě ještě lákalo na 1.8tsi, že je to jednodušší motor, spotřeba taky kolem 7,5-9 a po roce 2012 to už ani nehžralo olej. A servis či údržba bude o dost lacinější. A můj kilometry náběh kolem 2000km měsíčně by taky šel atd..... Ovšem ten výběr v mé výbavě je tragicky.... Doplňující otázka. Daji se vyměnit automatické otevírání kufru za normál plynovky? Funguje to pak normálně? Přej se to celkem kazí a vzpěry vyjdou na 15 (četl jsem zde na fóru)
  6. ok, Áčka tedy mají pořád stejnou historii, jak si pamatuji, takže se vyhnout a když tak tam časem hodit to moje :-D
  7. Škoda plus jsem tu také zmínil... Pisu ti soukromou, ať tu nespamujem.
  8. Co říkáte na aaacka? Je to lepší, nebo pořád je to že prostě nebrat? Mají tam toho dost za přijatelné ceny a hlavně výbavy co požadují. Bte. Může mě prosím někdo nasměrovat na to vlákno o panoramatických střechách? Děkuji.
  9. Toho bylo více, egr, dvou hmota, výstřiky, palivový filtr apod... Nepamatuji si to vše...
  10. jak píšu už po několikáte, nejlepší by to bylo hodit do LPG, ale to tyhle motory prostě neberou :-( koukal jsem i na jiné auta, ale prostě interier i franzouzů či japonců mě moc nebere.... to má prostě jen sup a navíc se mi prostě celkově líbí Omlouvám se za citaci, překlikl jsem se.....
  11. tak sem dneska bavil s jedním prodejcem dílů škoda u nás ve městě. Říkal, že je to docela sázka do loterie, menší nájezd kilometrů může znamenat couraní po městě, což způsobuje motoru problémy (jak jistě víte). U většího nájezdu (kolem 250) už přichází servis, který zrovna u dízlu (oproti benzinu) levnou záležitostí a můžu si připravit i něco kolem 40k za materiál (+práce). Doporučil mi ještě propočítat si rozdíly mezi spotřebou u nafty a benzinu (beru v potaz cca 2,5l na 100 a stejnou cenou - nafta 6.5 benzín 9). Rozdíl mi to s mým nájezdem udělá ročně cca 20 000 kč..... Tak teďka otázka pro špekulanty..... auto budu chtít určitě na delší čas (5 a více let). Co tedy ?? - bráno i se servisem intervaly výměn dpf, aditivi (vůbec nvm kolik stojí a jak dlouho vydrží) a možností porouchaných věcí v ojetém autě a jejich servisem ..... navrhl mi 1.8 fsi od podzimu 2011 a nejlépe ročníky 2012 - že to pak nežralo olej po upravě motoru a byly celkově v pohodě...... Neberu teďka věci, co mají benzín i nafta stejné, jako air filtry, ramena, ložiska, dsg apod.....
  12. tak o motoru už mám na 98% jasno :-) takže sloučení prosím :-)
  13. super, díky za luxusní shrnutí ..... dost jste mě přesvědčili, že ho chci :-D bazycek: proč si tedy šel do supa2 když si byl spokojený s 1 v plynu ? (taková soukromá otázka - jinak tu tvojí s1 pořád výdam kousek od baráku :-D )
  14. Paráda, dvě otázky - dá se třeba 10 minut před startem jen čistě ten bufik a dá se třeba vypnout úplně? Ono právě nejde vidět, zda je to tlačítko, nebo jen ukazatel na climatronu Edit: chápu tedy dobře, že v zimě můžu stát na parkovišti a auto se mi pomalu zahřívá? Což je vlastně vlastnost benzínových aut?
  15. Co se týče těch rozvodu, tak tam počítám s nějakou investici za první půl rok od koupě, oleje, filtry apod... Rozvody asi vyjdou na kolik, (ne cenu za servis, ale jen materiál). Co se týče spotřeb, tak to máme asi každý trošku jinde, jak jsem zmínil mám LPG a dlouhodobější spotřeba (tedka jsem začal jezdit po dálnici do práce, protože starou cestu opravují) město jezdím cca 60km/h mimo kolem 90-100 a dálnici na tempomat 120.... Spotřeba na počítači DLOUHODOBĚ nejde pod 11.... Nedej na to když vyjedu o pár minut později (většinou odpolední) to mám kolem 11.8.... Na benzínce to počítám kolem reálných 10.8-11l.....:-D Tedka větě v úvah, že ficim po dálnici 150... Pod 12 bych nešel dlouhou dobu... Nvm zda bych se s benzínem dostal pod 8-9 Edit : s tím bufikem je to asi pravda, že je to lepší než výhrev skla. Stim automatickým spouštění to jako vážně?? Nějaká blbost ne? Když je třeba večer tak to jako běží, nebo se to zapíná dálkově? Btw, můžete mi hodit odkaz na ten to pic o panorame? Na founu se to celkem dlouho hledá.... Diky
×
×
  • Vytvořit nový...