-
Výběr motoru
Ono zalezi co od auta chces a hlavne jak jezdis. Taky jestli jedes trasu 10km nebo 30km. V mem pripade je to tech 10. To si musi kazdy zvazit sam. Verim, ze s tim jde jezdit za min, ale to bych musel chtit ☺ Moc se mi nechce verit, ze ta 1.6 bude zrat o dost mene. 1.4TSI muze byt do mesta zajimava volba.
-
Výběr motoru
Ja mam 1.8TSI, BZB a je to super motor. Vykonny a hlavne tichy. Navic 6ti stupnova prevodovka. Vymenil jsem komplet rozvody a vodni pumpu a zatim ok. Investice cca 8tis. Ten motor je velka prednost oktavky ☺ Spotreba kolem 9l/100km v meste. Jinak dlouhodoba je 8.1. TSI jsou super motory jen je potreba se vyhnout problemovym verzim. Jinak auto mi topi po par minutach, asi tak 5ti [emoji1]
-
Koupě Octavie II
Dle mého 1.8TSI (BZB) je dobrá volba - spotřeba, dynamika, tichost. Doporučuju preventivně vyměnit rozvody s novou verzi napínáku. Akorát novějši verze motoru vyráběné tuším od 2010 do 2012 žerou olej - tomu bych se vyhnul.
-
Plovoucí podlaha v kufru
Zase tak blbý nápad to není... Dřevenou podlahu najdete i v Mercedes CLS Shooting-Brake. http://oidnes.cz/12/071/cl5/FDV443db7_4.jpg http://www.farene.cz/getattachment/Novinky/Nove-CLS-Shooting-Brake/CLS-SB-novinky-kufr.jpg.aspx?width=600&height=282 Akorát tam to není plovoučka a píšou, že to dodá vzhled jachty, nikoliv domova Dle mého to vypadá pěkně a stylově.
-
1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz
Ono se právě mění napínak a řetěz a to právě z toho důvodu, že ten vadný napínák způsobuje natažení toho řetězu. Proto se 'motosman' ptal, zda-li byl měněn i řetěz.
-
Nejde nastartovat
Taky hlasuju pro špatnou baterku. Měl jsem úplně stejný zvuk, když ta má odešla.
-
Autolakovna u Ostravy
Ahoj, nemá někdo doporučení lakovny v okolí Ostravy? Jde mi o to, aby kvalita byla slušná za rozumný peníz
-
Popraskany lak - strecha
Tak desitka jefakt dost. Mozna by se vyplatilo to nechat spravit mimo autorizak... Je to originalni lakovani nebo opraveno po nehode?
-
Výběr motoru
1.8TSI Pokud ti nevadí o něco vyšší spotřeba, problémy s napínakem a vodní pumpou, tak se rozhodneš pro benzín. Každopádně výměna rozvodů u 1.8 TSI tě nejspíše nevyjde o tolik více, jako výměna rozvodů u TDI. Co se týče projevu motoru je TSI úúúplně někde jinde. Já najedu ~17tis za rok, denně dojíždím do práce 10km, takže pro mě byl benzín jasná volba. A jsem spokojen! Jinak u mě, spotřeba město ~9l/100km, mimo město zhruba 6-7l/100km.
-
1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz
Panasonik13> Teď můžeš mít klidné spaní Škodovka se na výměně podílela? Co všechno ti měnili?
-
Vaše spotřeba
Tak to jsi mě trochu uklidnil. Já mám tu dlouhodobou za posledních ~16tkm - http://www.spritmonitor.de/en/detail/552750.html Jinak taky záleží jestli jezdí manželka nebo já. Mě se na tu spotřebu nedaří moc jezdit
-
Vaše spotřeba
Jak tak pročítám, tak moje dlouhodobá spotřeba je horší než vaše. Já jezdím dlouhodobě za 8l, teď v zimě jezdním hlavně město, kratší trasy za 9l/100km. Jinak okresky +- dodržovaní rychlostních limitů to jezdí i kolem 6-7
-
1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz
Ono je lepší dát na jistotu a vyměnit. Já mám taky 1.8TSI (BZB), takže vlastně to samé co máš ty. Výměnu se chystám udělat a budu mít taky pokoj. Za ten klidný pocit při startování to stát bude. Navíc investice pokud ty řetěž přeskočí jsou v řádech desetitisíců... Co jsem tak pochopil, tak se jedná o konstrukční chybu, tak sebelepší péče nepomůže.
-
1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz
Tenhle je taky na výměnu. Náprava by měla být sjednána až s poslením K-čkovým napínákem. Doporučuji koupit a udělat rozvody. Máš to stejné jako by jsi měl rozvody řemenem, taky by jsi je po koupi vyměnil
-
Dlouhý ohřev motoru 1.8 TSI
Tu chladicí kapalinu určitě vyměním. Díky Kokta Dnes jsem udělal měření zahřívaní motoru při cestě do práce (město). Na 90° se mi dostal po 8km, průměrná rychlost 38km/h, venku -6°C.