Přejít na obsah

ahorag

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

850 zobrazení profilu

Oznámení ahorag

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Zdravím, mám sice vw polo, ale stejný problém, po průjezdu myčkou začalo vrzání v oblasti předních dveří. Vyzkouším tedy buď nějaký ten PTFE olej nebo zkusím mýdlo. Jen se chci zeptat, jestli to chápu správně-vzít pevnou kostku mýdla a bez vody přejet po té chlupaté liště, příp. těsnění, je to tak? Díky!

  2. a jak se díváte na modely Fabia III vs. Nové Polo? Máte za to, že Polo pořád je jedničkou v segmentu malých aut? Je tam teď výhodné 0% úročení, tak o něm uvažuju...
  3. tak v citigo stačí a fabii s motorem 1.0 44 kW jsem si taky projel a na město a příměsto taky dostačující, dálnici nevím, ale myslím, že by se tam taky dalo, navíc zas tam tak často nejezdím. V polo 55 kW jsem jel jen kratičko, takže to bych musel projet na delší trase. No ještě to promyslím :-) Díky.
  4. pawouk: aha, díky. No jde mi o to, jestli při mém nájezdu max.10 tis.km za rok je rozumné jít do motoru TSI. Jsem klidný řidič, dosud jsem měl HTP nebo nyní 1.0 MPI 44 kW v Citigo a dá se říci, že mi to většinou stačí. TSI je určitě živější a uživatelsky příjemné, dá se s ním taky jezdit úsporně atd., ale jestli pro mé účely není přece jen jistější klasická atmosféra než složité turbo s jistými riziky...toť dilema :-) a ještě poddotaz: je motor 1.0 MPI 55 kW v VW Polo stejně zpřevodovaný jako ve Fabii?
  5. Takže pokud najedu 10 tis.km za rok, neměl by být zřejmě problém ani kdybych šel na výměnu v prodlouženém intervalu po dvou letech.
  6. Má už někdo zkušenost s motorem 1.2 66 kW a spotřebou oleje? Přemýšlím o tomto motoru u fabie nebo pola, ale u atmosféry jsem se nikdy o olej nestaral a nekontroloval, tak nevím jak je to u těchto turbomotorů. Díky.
  7. ahorag

    Fabia III

    Dix1: Takže gumová opěrka pro levou nohu zatím nebude?
  8. ahorag

    Fabia III

    Nevíte již prosím někdo jaké budou změny u Fabie od 22.KT, tedy od MR 2016?
  9. BlackCity: Tak psal jsem o průměru za celou trasu 360 km, část cesty je v rychlostech 90 km/hod, ale dálnice převažovala. Kdyby to bylo od začátku do konce v rychlosti 130 km/hod, bylo by to asi kolem 6 litrů, ale i tak ok. Řekl bych, že to možná bude tou variantou 55 kW, nemám s ní zkušenosti, ale určitě se díky kratšímu zpřevodování víc vytáčí, což tu spotřebu ovlivní, hlavně na té dálnici.
  10. Tak je to zajímavé, samozřejmě jezdím s lehkou nohou, takže ten, kdo je zvyklý na to šlapat, tak ta spotřeba pak bude vyšší, ale jak jsem psal i na té dálnici, celá trasa 180 km tam a 180 km zpět za těch skutečných 5,2-5,3 litrů na 100km opravdu byla, až jsem byl sám překvapen. Prostě, i když na to člověk šlápne, tak ta spotřeba neletí až tak nahoru jako třeba u motorů HTP. Taková je má zkušenost. A ten průměr 4,5 až 4,7 za mých najetých 14 tis.km je skutečný, schovávám si paragony od tankování a jednou za čas udělám výpočet průměrné spotřeby. BlackCiti má najeto pouze 5 tis.km, možná se to ještě sníží, u mě po těch 5 až 7 tis.najetých km ten motor hlavně jako by ožil trochu a je pružnější. Občas to chce trochu protáhnout i při vyšších rychlostech. Ale taky se dívám, že má BlackCiti verzi 55 kW a ta má kratší převody, tak se víc vytáčí a může i to být příčina vyšší spotřeby. I když tabulkově je ten rozdíl pouze 0,2 litru, v praxi to může být při určitém stylu jízdy rozdíl větší.
  11. Tomina87: Mám Citigo s motorem 1.0, 44 kW téměř dva roky a můžu říct, že je to velmi dobré miniauto. Předtím jsem měl Fabii II HTP 44 kW, což byl dobrý vůz, motor velmi pružný, jen na té dálnici byla poněkud větší spotřeba, klidně až k 10 l/100km při rychlostech 130 a víc. Když jsem přesedl do Citigo, trochu jsem si zprvu zvykal na to delší zpřevodování, zejména v kopcovité krajině je třeba trochu více řadit, ale i zde po nějaké době ten motor ožil a je přece jen pružnější a živější než byl na začátku. Jinak jsou jízdní vlastnosti velmi dobré, prostor na miniauto solidní a nejlepší je ten ekonomický provoz tohoto autíčka. Spotřebu mám průměrnou oněch tabulkových 4,5 l/100km, což je opravdu dobré. A to jezdím většinou kratší trasy do 10 km, občas dál, převážně na okreskách, něco samotné okresní město a popojíždění po něm. Delší trasy po dálnici u mě nepřevažují, ale pokud jsem se na nějakou takovou cestu vydal, bylo to bez problémů. Např. v létě trasa mezi Frýdkem-Místkem a Brnem, v pohodě 130 km/hod a i v tomto případě velmi dobrá spotřeba. Podle PP průměr 4,7 l/100 km, což v reálu je tak 5,2l/100 km. Takže opravdu super. Pokud tedy jezdíš převážně po městě a těch 130 km na dálnici, a to sám, myslím, že Citigo bude dobrá volba. Na svou třídu prostorné, celkem přiměřeně živé (ve variantě 55 kW ještě živější) a opravdu velice dobrá ekonomika provozu..
  12. ahorag

    Fabia III

    možná od 1.dubna :-)
  13. ahorag

    Fabia III

    Lukason: na infolince (chat škoda-info) mi napsali, že nemají žádné info. Ale asi máš tuto informaci ověřenou. Ta slovenská verze vypadá dobře, záleží, jaká by byla cena u nás, pouhým přepočtem by to u základu dělalo asi 280 tis, což by byla cena dobrá.
  14. ahorag

    Fabia III

    nebude limitovaná edice i v Česku? Neví někdo?
×
×
  • Vytvořit nový...