Tak přidám taky trochu do mlýna. Výměna je práce na 5 minut max. Vytáhnout 12v zásuvku, odpojit konektory, (není úplně nutné) bacha ať vám nezapadnou dovnitř, pak se to blbě vytahuje. Pokud si při vytahování poškodíte (zlomíte) kroužek kolem zásuvky nevadí. Stojí do 300kč ale dá se žít i bez ní. Já ji mám zlomenou už od koupě auta. Další krok je zamáčknutí celého tlačítka, které budeme měnit do středového tunelu (chce to trošku síly). tlačítko protáhneme otvorem od 12v zásuvky a odpojíme konektor. Napojíme konektor na nové tlačítko a opačným postupem zasadíme zpět do otvoru ve středovém tunelu. Chce to trochu grif, ale i to se dá celkem v pohodě. Nasadíme konektory na 12v zásuvku a zacvakneme zpět do otvoru. Ozkoušíme funkčnost. Tenhle návod potěší hlavně majitele s DSG řadičkou, která se nedá tak jednoduše sundat a návod výše je tím pádem pro ně komplikovanější.
Další poznatek co si dovolím je ten, že jsem ten spínač rozebral a nenašel v něm žádné slabé drátky, které by se mohly unavit. Takže většinou se buď ochodí kontakty na plošném spoji, nebo ten silikon ve kterém jsou vodivé plošky. Máte tedy možnost kontakty na plošňáku očistit sprejem na kontakty, nebo ty vodivé gumičky přelepit kouskem hliníkové folie. To jsou ale vetšinou jen dočasné způsoby. Kontaky se zase oleští a folie časem zase upadne, nebo jinak poškodí. Poslední možnost je celý ten silikon otočit (ve směru jak to mám na fotce vůči tomu plošňáku)a ty dva cancourky ustřihnout, aby si to pěkně sedlo na plošňák (pro sychr můžete i podlepit samotnou kolíbku tlačítka aby se vám ty vodivé kontakty na silikonu více zatlačíly ke kontaktům na plošňáku). Pokud nepoužíváte tlačítko zamknutí stejně jako já, je to pro vás toto nejlevnější možnost opravy. Dveře se mi zamykají automaticky při jízdě.
Pokud nepomohlo ani jedno, pak vás čeká koupě nového tlačítka. Koštuje to do 500,- za originál. Ty čínské napodobeniny jsou k ničemu.
Mnoho šťastných kilometrů.