-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
No nejspis to poresim teda barvou.Osmirkuji odmastim nabarvim.
-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
Taky bych mnel dotaz.Mam na Fabce 1.4. 55kW 16V rezave bubny a lita kola kde to je fakt hodne videt a rozhodl jsem se je nenatirat ale cele vymenit za nove TEXTAR. Ted mi jde o to zda se musí menit i brzdove celisti.Ty se menily asi před 2 rukama a ze by s nimi byl problém nepocituji.Diky za info.
-
Autobateria
U Fabky byl origos 45AH ten sem před 5 lety vymenil za EXIDE Excell 62Ah, 12V, EB620 a mohu doporucit stále funguje bez problemu, vcera jen tak sem ji vytahl z auta a nabil a při pohledu je furt stejna. Fabie 1.4 55kW 16V. Ani nestoji tolik a parametry ma suprove. Kdyztak odkaz na jeden z eshopu - http://www.battery.cz/autobaterie-exide-excell-62ah-540a-12v-eb620.html klidne bych do ni sel znovu.
-
Olej do Fabie 1,4 16V 55 kW
Přidam taky zkušenost s olejem. Jezdivam kratke trasy po meste většinou do 10km občas něco vice. Rocne najedu tak mezi 7000km - 8000km olej a filtr si kupuji sam servis mne udela jen praci. Poslední dva roky tam davam Mobil 1 New Life 0W-40 a olejový filtr MANN - MF W712/52. Auto ma ted najeto 70000km a rok vyroby 2004 motor BBY - 1.4. 16V 55kW. Motor olej nezere a je o něco tisi. Predtim sem pouzival Castrol Magnatec 5W-40 C3 a filtr Champion - CH C126/606 a také sem nezaznamenal zadne problémy. Moje ale caste starty a najezd malo kilemetru sem zvolil variantu Mobil 1 - 0W-40.
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
to s tou zalohou je fakt blby muzes mit auto z druhé ruky rikas si ze pumpa menena nebyla je tam original a pak ejhle je tam nakej ekvivalent za který ti tu zalohu nevrati,to je lepsi vzit teda HEPA a netrápit se nakou zalohou.
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
nemyslim si ze original pumpa ma plastovou vrtuli je to patrne i z obrazku ze je kovova stejne jak u HEPU pumpy. Obrazek original pumpa - http://www.autodilyhh.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1-4-55-74kw-fabia-2-roomster-1-4-59-63kw-036121008mx
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Dotaz plánuju udelat casem rozvody Fabia 1.4 55kW 16V motor BBY rok vyroby 2004 najeto 70000km. Uvazuji o originale který bych poskladal: Vodni cerpadlo - http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1?brand=SKODA&model=OCTAVIA Sada rozvodu - http://www.cc-autodily.cz/sada-rozv-remen-kladky-7-7?brand=SKODA&model=FABIA Drzak vodici kladky - http://www.cc-autodily.cz/drzak-vodici-kladky Chtel bych něco co vydrzi a ma odpovídající kvalitu. A nebo jestli kvalitou je to hodne podobne vzit rovnou celou sadu remenu Contitech a pumpu HEPU která by samozrejmne vysla o něco levneji. http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-3-3 Nak se nemohu rozhodnout zda tedy original pokud ma snad vysi kvalitu nebo proste vzit ekvivalent.Trosku se přikláním k te originalni sade si rikam ze ty remeny by mohli byt o něco kvalitnejsi ale třeba se mylim.Poradi někdo? Problemy s rozvody nepocituji ale planuji je letos nechat udelat.
-
Svíčky + výměna u 1,4 16V 55 kW
Tak na mou Fabku vyrobenou v roce 2004 - 1.4 55kw 16V motor BBY jsem ted nechal dat nove svicky po najezdu 70000km a to 4ks NKG V-Line (3045) - V-24 BKUR6ET-10 Made In Japan z eshopu - http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/0/3/5/820-Zapalovaci-svicka-NGK-V-Line-24-BKUR6ET-10 vyborna cena za kus. Auto se chova stejne jak před vymenou nemel sem zadnej problém jen ze se ještě svicky nemenily tak se ted dali nove.
- Výměna palivového filtru
-
Jezdíte do autorizovaného servisu?
Pridam se taky ohledne sevisu. Vetsinu věci resim tak ze dily si vyberu sam přes nakej online esho napr zadni dil vyfuku. A pak jedu ke garaznikovy kde mne dil odborne vymeni. Olej s filtrem si rovněž kupuji sam a nechavam vymenit jinde nez v autorizaku a orazítkovat servisni knizku.
-
Diagnostika VAG - nabídka prověření vašich vozů
No něco malo na netu je ale videl sem u jednoho kolegy co mne delal diagnostiku s timhle softem. Ale nevedel sem ze je to tak drahy. http://www.vag-com.cz/zbozi/3589/Diagnosticka-prirucka-VIS.htm
-
Skoda fabia RS
jestli to nebyla prima zakazka od nekoho kdo uz RSo mne / rozmlatil si ho třeba o strom / a ted uz je auto prelakovane s jinými koly nekde v garazi gde ještě shne lak.
-
čištění motoru zevnitř
většinou je lepsi nez naky pripravek nalit levnejsi olej se specifikaci co potrebujes a jak pise kolega nedamnou ujet kolem tisice kilometru a pak nechat poradne vykapat třeba i cely den a dat olej který tam chces.
-
Výměna palivového filtru
Ten palivovy filtr bych urcite vymeni,chystam se na to stejne akorát ja k tomu budu menit i zapalovaci svicky. Vyber je siroky a nemusi byt lehke koupit ten spravny tak mozna to nechat ne servisu jen se s nimi domluvit at tam daji nakej slusnej.Muj názor ze MANN, Bosh, Champion nejsou spatnou volbou. Ja mam Fabku 1.4 55kW 16V model roku 2004 a najeto 68000km ale problém s volnoběhem nemam zadnej.