Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Abstinent

Člen ŠKODA Klubu
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Abstinent odpověděl na mirecoslav's téma v Elektrika
    Hurec : Díky za reakci. Popis chyby jsem našel,ale jinde ( měla by to být přední ls před katem ) Podle DP a mých možností jsem provedl proměření odporu ls-0 ohm,do sondy proud jde v hodnotách dle DP,ověření proměřením odporu zadní sondy- odpor 4,8 ohm,proud také dle hodnot v DP,takže to nejspíš bude přední ls,objednána,dnes bych ji měl mít doma,tak namontuji a udělám pak diag.
  2. Abstinent odpověděl na mirecoslav's téma v Elektrika
    Tak mě ta diag. vyhodila toto obr. 1 VAG 409 , obr. 2 VAG ihr 304.. Nemá/neví někdo info co říká VIS. Díky
  3. Tak dorazil tento kabel diagnostika-obd2-kkline-usb,je u něho i tištěný návod v čeětině i s obr.,CD-ROM na kterém jsou ovladače,VAG-COM 304 CZ a VAG-COM 311 ENG. Při instalaci kabelu se na PC s W8 a výš ovladače stáhnou z netu a instalují automaticky ( u mě W10 ),samo si to nastavilo/přiřadilo COM-port. Odpoledne vyzkouším.
  4. Abstinent odpověděl na mirecoslav's téma v Elektrika
    Zdravím. Dneska jsem byl na STK a při měření emisí vyhodilo chybu P0031-nefunkční vyhřívání sondy,hodnoty emisí v normě.Která sonda ( před/za katem ) to je mě neřekl/nemohl zjistit. Test lambda sond - nízký počet zvlnění. Viz foto. Motor 1,4 16V 59kW BUD viz podpis,nájezd 222785 km Za kat patří sonda 036906262D , před kat patří sonda 036906262AA . Na diagnostiku se dostanu možná zítra nebo po neděli. Tak se chci zeptat jestli někdo neví jestli mají obě sondy vyhřívání nebo jenom jedna/která ( před/za katem ) ? Díky. A ještě se chci zeptat,jak je na tom s funkčností tento kkl kabel ? Bude k tomu VAG 304. http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-vag-audi-skoda-seat-volkswagen-vw/35-diagnostika-obd2-kkline-usb.html
  5. Mě před vyčištěním klapky PP ukazoval 0,8l někdy to skočilo na 0,7l,většinou 0,8l,po vyčištění klapky po zahřátí i v zimě se ustálí na 0,7l. V podstatě je to jedno,při době kdy motor bží na volnoběh ten rozdíl je tak malej,že to nepoznáš jestli bere 0,8 nebo 0,7l . Jo kdyby byl rozdíl třeba 0,5l a víc tak to už poznáš,ale pak je něco špatně a mělo by se to řešit. Takže sledovat spotřebu na volmoběh,jestli to bere 0,7 nebo 0,8 nemá cenu. Kdyby to bralo o hodně víc tak bys to nejspíš poznal i na chodu motoru apod.
  6. tomakecTD: na uložto.cz je DP na všechny motory aod začátku výroby až po motor 1,4 16 V 59 kW kod BUD,stáhnout,nastudovat,vyměnit.Jinak,místo aretačního přípravku stačí 2 8mičky šrouby vhodné délky.Někde tu je i celkem sluěnej popis jak nato v domácích podmínkách.
  7. Takže zakoupen olej: http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/3-1-Oleje-a-maziva-SUNOCO/9-2-Synteticke-oleje/5/46-Sunoco-SYNTURO-GOLD-5W-40-5L filtr: http://www.motointegrator.cz/produkty/6627-olejovy-filtr-knecht-oc295 svíčky: http://zapalovaci-svicky.heureka.cz/brisk-zapalovaci-svicka-brisk-extra-br-dox15le-1/ Po výměně nafotím,popíšu stav svíček,oleje,filtru+rozborka filtru( zjištění konstrukce filtru )
  8. Máte někdo zkušenosti s číštěním/dezinfekcí klimatizace ozonem?Mě klima trochu smrdí jenom po vypnutí než se to vyvětrá/vyschne,vypínám před dojezdem cca 5 min. Dík.
  9. Abstinent odpověděl na schimmer's téma v Ostatní
    Nevím jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY To je asponˇpožádný testování.
  10. Abstinent odpověděl na xman's téma v Motor 1.4 16V
    George_rider: Tak jak,zkoušel jsi ten přípravek na hydroštely? Jinak,mě už taky začal klepat-specifikuji.-najeto celkem 200 085 km,od výměny oleje cca 1000 km Po nastartování ( ráno,druhý den,když startuji během dne vícekrát,tak už nic )silnější zaklepání cca max 5s,pak už není slyšet. Př identifikaci odkud klepání vychází,jsem vzal dřevěnou násadu od kladiva a přikládal rúzně na motor přibližně v místech odkud se klep ozýval a uchem posluchal ( tzv.dřevěný endoskop ) a zjistil jsem,že klepání se ozývá z víka ventilů,ale jenom z uložení vačkové hřídele výfuk.ventilů u 1ho válce ( 1 od rozvodu ) a je slyšet po nastartování normálně uchem a po pár sec. už jenom přes tu násadu.Tak jsem posluchal i jiná místa víka ventilů a jde to slabě slyšet ( přes násadu ) i na uložení vačk. hř. sacích ventilů 4ho válce ( poslední )Tak si myslím,že to jsou snad jenom hydroštely. Setkal jste se s tím už někdo: Dodatek-poslední výměna byla v http://www.autopodbaba.cz/.Tak jsem tam a zjištˇoval jakej olej dali do motoru?-odpovědˇtechnika 10w40,povídám jakou značku-odpovědˇCastrol,nic víc sem se o tom oleji nedozvěděl.Resumé je ,že mám v motoru olej do Castro¨'l-u,ale jakou specifikaci to nevím,tak asik si otevřu stránku s oleji Castrol 10w40 a budu losovat,třeba se trefím.
  11. Takže oživím staré téma. Myslím,že tato informace někomu určitě odpoví na to,proč měnit chladící kapalinu. Jinak výsledky testu jsou dosti alarmující. http://www.auto.cz/test-chladicich-kapalin-g12-musi-vic-nez-nemrznout-78004
  12. djstudio: Kuk tady-http://www.zbozi.cz/vyrobek/zapalovaci-svicka-2397-ngk-bkur6et-10/?seradit=nejlevnejsi
  13. Já sem minulej tejden dělal rozvody ( 1,4 16 v 59 kW BUD ) a když sem vymontil starou pumpu,tak na řemenici je tuším vyražený VW.ale nejsem si jistej,až budu doma tak se podívám.Jinak pumpa už trošku pouštěla chladící kapalinu,ložiska O.K.,najeto 199000 km,jo a má kovovou vrtuli Dával jsem sadu HEPU,jsou v ní řemeny Contitech,kladky INA,pumpa Hepu.no a hlavní důvod pro sadu HEPU byl ten,že prodejce mi řekl,že u originálních sad se může objevit pokaždý jiná pumpa.
  14. Vín to ze dvou důvdů:1- v místě uchycení byl blok motoru znatelně čistší ( otisk držáku,čistší vnitřek díry/závit ) 2-v nabídce některých prodejců jso 2 sady rozvodů na motory s kodem BUD,jedna s držákem a jedna bez a rozděleny dle VINka.http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP1.html nebo http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP3.html Pro moje ato má být sada s držákem
  15. Šlo to v pohodě,stáhl jsem si DP na motory 1,4 16 v ( je tam i motor BUD 59 kW ).Klíč na řemenici jsem si vyrobil taky,tady vedle nás je kovovýroba( regály apod. )a v kontejneru kam vyhazují zbytky je matroše dost-pásovina,plechy apod.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.