Přejít na obsah

Peky1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    109
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1328 zobrazení profilu

Oznámení Peky1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Tak dnes, jsem zabouchl kufr Roomstera, a nelze otevřít. Spínač jsem proměřil a je ok. Jaká je pojistka na 5. dveře jsem se z manuálu nedozvěděl, ale všechny jsem je propípal a vypadají dobře. Tipuji to na zámek. Info o otevření kufru se mi na maxidotu zobrazuje a do zámku jsem naměřil 5V. Je možný ten zámek rozdělat a opravit? Díky za rady
  2. Zdravím,

    vzhledem k tomu, že jsi měl fabii II a pročetl jsem celé tvé vlákno, mám dotaz na zapojení typové elektroinstalace k tažnému zařízení dle manuálu erich jaeger 7 pin přípojka pro vozy škoda roomster 2010 - 2015. Vím, že se musí následně nakódovat, nicméně problém nastal v přední části, v zadní části jsem připojil jednotku, kostru + levý blinkr dle návodu. V přadní části se ale nemohu dostat ke kabelům can - černý a bílý konektor zapojený nad pojistkovou skříní za relátkama, nedá se to stáhnout níže pod odpojení z desky a nasvorkovat dle manuálu - 3x nasvorkovat kabel. J Nejde nějak stáhnout dolů celá deska, aby se nemusela rozebírat celá palubovka + kam připojit v pojistkové skříni napájení. Pak doufám, že nebudu muset po kodování dozapojovat mlhovky v případě situace 3 nebo 4, protože to znaméná opět rozdělat kryty kufru. Předem díky za odpověď. Případně to mohu nafotit.

    050833c110316EJH.pdf

  3. Zdravím, budu potřebovat namontovat tažné. Je mnoho typů od pevné verze - origo škoda za 2.300 Kč až po odnímatelné za 9 tis. jen za železo. I to origo odnímatelné od Škody není tak drahé asi za 4.5 tis. Překvapila mě teda i cena typové elektroinstalace. Schválně jsem se zeptal prvně v autorizáku, kolik že vyjde tažné a prej odnímatelné min. 15 tis. a u pevného ani neví, zda mi nebude vadit v kombinaci s parkovacími senzory. Práce na celej den a prej se musí vyndat půl auta. Takže tudy cesta asi nevede. Jak je to s pevným tažným, berou ty čidla tu kouli, nebo už je blízko a je to mimo záběr. Jestli tedy vůbec mám z tohoto důvodu o pevném přemýšlet. Pro jednoduchost bych asi volil pevné jako má foromen, i ta krabička je vcelku schovaná, není to až tak nápadné, jen se bojím toho výřezu. Navíc u origo sundavacího je potřeba lakovat krytku k nárazníku. A další otázka, co je potřeba kromě tažného a elektroinstalace. Je potřeba následně nakódovat? Přede díky za informace.
  4. Inspekce běží hned a olej naskočí po čase.
  5. Když jsem volal do autorizáku, že budu chtít vyměnit olej, tak se mě rovnou zeptal, jestli budu mít vlastní. Takže s tím olejem to je asi jak kde. Jako mít 600 navic na litru oleje a to mají barelovej, tak to teda neberu, jen tak navíc zaplatit 2,4 tisíce.
  6. Peky1

    Oprava laku

    To není dodřený krz barvu. Přelešti to brusnou, pak leštěnkou a máš to cajk. Bude hůř a čas ten nezastavíš.
  7. Peky1

    Oprava laku

    Tohle nic není. Stačí brusná pasta a mam to za chvíli. Počkej za nějaký rok jak to bude vypadat v přední části od kamínků. Tam to je omlácený az na kost a to už je brusná pasta k ničemu.
  8. Zkus značku Iottie. Ta guma sama o sobě lepí, takže dobře drží i na palubce,. Sice je dražší, ale zpracování je kvalitní. Já mám easy flex 3 a jsem spokojen. Jinak dá se otáčet o 360 stupńů a naklápět všemi směry.
  9. Doporučuji značku Iottie. Ta přísavka lepí a perfektní drží i na palubce. Přísavka je omyvatelná.
  10. Peky1

    Zimní pneu

    Myslím si, že lepší je alu než plech. Pokud se dostane sníh do plecháčů, tak se o dost hůře bude vyhrabávat ven. Jinak i údržba alu je jednodušší. Minimálně před nasazením sady ať na leto nebo zimu je umeju a z vnější strany i navoskuju a když je demontuju, tak to samé. Jsem od nich míň zadělanej, než od plecháčů a to nepočítám ty špinavé poklice, na které se celý půlrok nachytává brzdový prach. Co se týká poškození, tak nesleduju, že by ty zimní nějak trpěly. Oboje jsou škodovácký a vypadají stále jako nové. Spíš než strach o zničení disků posypem, mám strach o přední kastly, ta dostává na frak, jak od protijedoucích aut, tak i od těch co jedou před tebou. Ty plechy myslím vydrží pěkné tak dva, tři roky a pak to vypadá jak z vrakáče. Cena alu začíná tak na dvojnásobku plechu, což není tak hrozný. Škodovácký tak od trojnásobku. Já koupil na zimu antaresy a jsem spokojenej.
  11. Mel jsi koupit tsi a jelo by to. Co se týká designu, záleží na výbavě. Hlavne bez hagusů vypadá divně.
  12. Mě jen přijde divný, že je i uprostřed. Toptheter bývá spojen s Isofixem a ten na prostředním sedadle není.
  13. Tohle na toptheter není. Na prostřední sedadlo ho koncern dela snad jen u velkých MPV. Turan,Sharan,... Hlavne nemuze byt plastovy. Asi háček na tašku.
  14. Z te tmavě fotky to není poznat, ale top theter má u autosedačky železný hák s pojistkou. Tedy v te sedačce musí byt železná tyčka.
×
×
  • Vytvořit nový...