Přejít na obsah

Losystar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

644 zobrazení profilu

Oznámení Losystar

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Mám S3 v bílé kůži s perforací už dva roky, bylo to kupované jaké předváděčka a není s tím vůbec problem. Je fakt že nemám děti, ale jezdim denně, v jeanasech i plátěných kalhotách a nic. Předtím jsem měl látkové sedačky a tohle je na údržbu mnohem lepší. Meju to cca 1x za dva měsíce když na sedačkách začne být vidět drobné zbarvení Sonaxem z benzínky a po umytí jsou jak nové. Trošku horší je jak snadno se odřou, stejně tak vytahané švy nepůsobí že by to mělo vydržet 300k... ale pořád to ještě jde (najeto 90k).
  2. jasně že ne, respektive ano, ale nemá filtr pevných částic a má celkem 162kw... omlouvám se, jednou za rok se odhodlám něco napsat a hned to takhle pokazim :D Předpokládám že základem (a tak i servisně) je motor shodný, navíc bude jen filtr a zřejmě upravená mapa takže informace o spotřebě a chování auta jsou asi k ničemu... omlouvám se za mystifikaci a děkuji za opravu
  3. Hezký den, mám superb s tímto motorem a asi 80000 km (kupováno jako předváděčka se 17k km). Jde o model 2016 L&K a popravdě nemám co vytknout. Motoricky jede auto skvěle a to i mimo rychlostní limity. Po městě se dá jezdit někde okolo 10l, dálnice 170km/h je okolo 9-11 (samozřejmě v německu) a dlouhodobý průměr dálnice/město/okreska mám někde nad 8l. Na eco režim se dá jet po okreskách i za 6,5-7, ale to chce moc práce a odříkání :D. Servisem měním olej každý rok, jednou už jsem měnil olej i v převodovce a každoročně také všechny vzduchové filtry. jednou jsou měněné svíčky a zapalovací moduly, jednou brzdovka a chladící kapalina. Do servisu to jezdí do Gold Car v Praze na Bohdalci (můžu doporučit) a běžný servis je do 10k czk (oleje, filtry, prohlídka, nějaká drobnost) a s olejem v převodovce to bylo tuším 15k ale popravdě si to nepamatuju. Co je obecně problem všech Superbů jsou zadní brzy (měněny kotouče i destičky) protože příšerně reznou, v 65k byly úplně KO, viz fotka, ve předu jsem měnil jen sjeté destičky a to tušim okolo 50k km.
  4. Mě to dělá neustále, všechny tři USB co v autě mám vypadávají. Zkoušel jsem jiný telefon i jiné kabeli a pořád stejny, je jedno jestli jedu kousek nebo daleko, jestli auto stálo nebo ne... hlavně že u trojkový Octavky v základu USB fungovalo skvěle i s kabelem z číny... iPhone 8/X, originál kabel, superb 3, 162kw L&K
  5. Aha, tak to mi naštěstí neděla, ale díky za info :)
  6. Ahoj, vím že je to trochu off-topic ale nechci zakládat nové vlákno, o co jde v tom TPI na webasto? Přesně tuhle kombinaci mám.. díky
×
×
  • Vytvořit nový...