Přejít na obsah

Jakub84138

Uživatel
  • Počet příspěvků

    99
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1300 zobrazení profilu

Oznámení Jakub84138

  1. Jakub84138

    Velikost brzd

    Ahoj chlapi, mám dotaz ohledně předních kotoučů. Jaké největší dostanu na motorizaci 2.0TDI 85kw? Děkuji za informaci
  2. Ahoj, je někdo v Praze a okolí ochotný probrat možnosti dokódování funkcí, které jsem si vybral v aplikaci OBD Eleven?
  3. Ahoj, máte někdo zkušenost se sportovními pružinami od výrobce Eibach, eventuálně jinými výrobci na O4 liftback s motorem 2.0 TDI nebo jinou motorizací v karoserii liftback a tuhou zadní nápravou? Děkuji za informace
  4. A to je čistě politické rozhodnutí nebo to má souvislost s technikou?
  5. Nevíte termín, kdy budou k výbavě Sportline dostupná nová 19’’ kola? Jsou vidět na vyobrazeních modelu, ale nejsou v konfiguratoru k dispozici.
  6. Je nějaká hodnota minimálního nájezdu u nového motoru pro chiptuning?
  7. Ahoj chci požádat o radu, kdo v Praze a okolí dokáže upravit funkce na O3 FL jako např. vypnutí Start/Stop systému atd.? Děkuji za info
  8. Rapid nemá 2 hmotu u TDI, když jsem měl půjčený TSI 63kw, tak mi chyběl krouticí moment a musel jsem ho točit, což bude umocněno úpravou..... Spotřeba dlouhodobá 5,2l přičemž je tam Praha, dálniční přesuny s rychlostí, které se těžko věří,..... U TSI nechápu spotřeby okolo 5l, protože sám s Fabií 63kw jsem jezdil za 6,9l ty samé silnice, jinak s Rapidem v ustálené jízdě mimo město se dá jet klidně z 4l - vyzkoušeno z Prahy do Kutné Hory. Při nájezdu 50km denně bych šel do benzinu a určitě 1.2 77kw kvůli 6kvaltu.
  9. Převodovka je do 300NM, problém je především sériová jednohmota. První věc, která odejde, pokud si budeš užívat rychlejší jízdu, především rozjezdy. Při manuál řazení a krouťáku 350NM si párkrát nedáš pozor a pružiny z talíře ti vyskáčou, dříve než řekneš borůvkový koláč..... Jinak vyšší výkon se dostat dá určitě,ale rozhodně bych to nedělal se sériovými komponenty, jako třeba spojka, brzdy, nikdy jsem nezkoumal, jak je na tom chlazení, vstřikovače ???
  10. Ano, je tam jednohmota - vydrží nebo nevydrží podle způsobu jízdy.... Papírově se ti zvedne výkon dle úpravy od úpravce. Největší změna je v průběh výkonu a kroutícího momentu Každopádně výkon přes 140 koní a krouťák přes 300NM nebude dělat sériovým komponentům moc dobře.
  11. Novější vůz, nižší nájezd, vyšší výbava....
  12. Dva dny zpět překonána hranice 100.000km Průměrnou spotřebu jsem snížil na 5,2l - což je super, obsahuje město i rychlé dálniční přesuny. Dokonce jsem si udělal rekord, kdy v kombinovaném provozu jsem na nádrž ujel 967km.
  13. Wittmann.... Tvůj příspěvek silně pokulhává a zavání fušérstvím.... Učeň ti nenastříká metalízu, abys byl spokojen, ba dokonce ani pořádně nevykituje poškozené díly. Natož, aby ti udělal rozstřik - není vůbec sranda. Jinak info pro tebe - pokud v díle děláš rozstřik, který děláš pouze barvou, tak ho čirým lakem slakovavas celý...... Materiál podle kvality 1dcl barvy cca 200,- a to zde nebudu kalkulovat kit, čirý lak, plnič + spotřební material jako je brusivo, pásky, fólie nebo zakrývací papír.
  14. V autorizovaném servisu vyjde oprava okolo 10.000,- V klasické lakovně, kde ti to opraví stejně kvalitně okolo 6.000,- V humpolacké lakovně okolo 4500,- Výběr je na tobě......
  15. Po úpravě najeto cca 80.000km, vše v pořádku, za mě spokojenost. Spotřeba okolo 5,5l - jezdím často po Praze.
×
×
  • Vytvořit nový...