-
Pavel CZ začal sledovat Lupání v sedačce řidiče , Problém s připojením telefonu přes Apple Carplay , Vypínač v přihrádce a 3 další
-
Problém s připojením telefonu přes Apple Carplay
U mě na androidu to dělal jeden můj usb kabel.
-
Škoda Connect
Když jsem měl období že Connect dlouho nešel uvažoval jsem taky o vlastní SIM a mechanickém dálkově ovládané stroječku co by stačil tlačítko dálkového ovladače nezávislého topení. (nechtěl jsem jej rozebírat) ale pak se Connect z větší části umoudřil. 😄
-
Vypínač v přihrádce
Auto mohlo mít GPS. A třeba i pořád někdo jej může mít na sebe zaregistrované a vidět pohyb. Doporučil bych to propátrat a ujistit se že je vše ohlášené. Nebo to nechat odpojit.
-
Výdechy klimatizace
Nezkoušel někdo udělat třeba na 3D tisku nějaké usměrnění proudu? Mám z těch vydechů pocit že design zvítězil nad funkčností.
-
Srovnání S3 x S4
Vaše tabulka super pradádní. 🙂 Díky že se tomu venujete. Podle toho že je cele auto o 4 cm delší a kufr o podobnou část delší. Přední převis o podobnou část delší. Rozvor stejný. Tak museli řidiče i posadku strčit více nad přední napravu. A tim i motor ještě víc před přední napravu. Přijde mi že nejlépe to bude vyvážené asi jen s 1,5 TSI plugin.
-
Srovnání S3 x S4
Ahoj, musím za sebe říct že jsem velice zklamán novými rozměry S4 proti S3. Fyzikalni parametry rozhodně horší pro jizdu. Úzký, dlouhý, vysoký. S velkými převisy. Zmenšený rozvor i rozchod. Naopak ještě prodloužená karoserie. Zvětšené převisy. Snížený najezdní uhel. Těžiště (bezPluginu) více posunuta jen na přední kola. Fyziku nikdo neokecká. Mám takový pocit za každou cenu zhoršit každý parametry aby si uživatel šel koupit něco jiného.
- Jaký je přechod ze SUPERBu na KAROQ
- Jaký je přechod ze SUPERBu na KAROQ
-
Jaký je přechod ze SUPERBu na KAROQ
Dobrý den, rád bych se zeptal na zkušenosti s přechodem ze SUPERBu (mnoho let) na KAROQ? Osobně vidím přednost - menší vnější rozměry (proto nechci KODIAQ) - snadnější nastupování Čeho se obávám - zpusob posezu jako na židli na delší trasy - zda kratší rozvor neskáče s autem dopředu dozadu - Hlučnost za jízdy další mě nenapadají :-) Mohl bych požádat o názory pokud jste takovou zmenu udělali? Jak to vnímáte po čase?
-
Paket pro špatné cesty
Tipuji že to jednoduše nepůjde. Ale osobně bych Vám to ani neradil. Měl jsem to co píšete. Bylo to vyšší ale velmi nepříjemně tvrdé. Sedělo to skvěle. Ale netlumilo. Říkali mi v servise že se na S2 FL nepovedlo. Tak pokud by to náhodou mělo jít zkuste vyhledat někoho kdo to má ať vás sveze. Nebo zkuste zda nejde dát úplně jiný podvozek. Ale tipuji že ceny budou takové že spíš prodat a koupit rovnou neco vyššího. Držím palce. Chápu Vás
-
Nezávislé topení
Pokud se vám do rozpočtu NT vleze, vezměte. Nejúžasnější věc. Ta baterka zvladne hodně.
-
Škoda Connect
Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. A souhlasím s vámi. Toto služba by měla být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje. U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-)
-
Lupání v sedačce řidiče
Mám to samé. Taky relativně nové auto. Prosím napište potom zde jak jste dopadl.
-
Panoramatická kamera
Mám už druhého SUP. Teď ten po FL. Navíc s panorama kamerou. A jsem zklamaný. velmi často zadní kamera naběhne až po jedné nebo dvou sekundách. To jsem dřív neznal. Podle bočních kamer se moc přesně k chodníku parkovat nedá. A obraz je možná kvalitativně stejný, (už nedovedu posoudit, měl jsem mezitím jiné auto) ale škoda že tak příšerný. V zadu to určitě tak o 40 cm zkresluje Snad to nejaký update zlepší. Už bych si panoramu tak jak je teď taky nepřiplatil.
-
Sklápění zadních sedaček do roviny s kufrem S3
Resil jsem to v S3 podeprenim dvojite podlahy a zakrytim mezery mezi prednimi sedadly a skolepnymi zadnimi sedadly deskou. Bylo to skoro rovne na spani OK. Slo by to kombi ale urcite i lift. U S2 jsem mel celou drevenou. U S3 už jen podepřel original dvojitou podlahu. Nejake fotky S3 v komentu viz: