Všeobecne: krátke trasy po meste nevyhovujú žiadnemu modernému spaľovaciemu motoru, riedenie oleja palivom pri studenom motore je všeobecný problém. Rozdiel je iba v tom, že ktorý motor sa ako rýchlo ohrieva a tým pádom niektoré motory trpia týmto problémom menej (väčšinou menšie a slabšie benzínové motory v ťažších autách) a niektoré zase viac (väčšie a výkonnejšie naftové motory v ľahších autách).
Ja to isté, požičal som si Superb 3, kedže Kodiaqa nemali dostupného aj na ňom sa dnes po týždni začala zobrazovať chyba každých 30 sekund: Travel asist nedostupný. Po 2 rokoch vlastnenia Octavie 4 s neustále nefungujúcou obrazovkou infotaimentu, kde sa nedala ani klima ovládať, toto je posledná Škodovka, čo máme doma.
Když už to bylo zmíněno... 😁
OIII: https://youtu.be/lm7kb6aBJlM
OII: https://youtu.be/kq5yefdRfss?si=JpUghN0jzVOqDzQd
Rapid: https://youtu.be/1TKViX64hgQ?si=BdvwiRxrZ-Z3ko2y
Letí to, nejstarší je OII už před 12 lety 🤔
Ahojte, je nejaka moznost, aby sa mi zapol ostrekovac zadneho okna ked idem cuvat? V menu som zapol toto, ale po zapnuti sa stierac ani nepohne. Ostrekovac taktiez bez ostreku.
měla to O III od začátku, proč by to neměl mít Superb III, pokud ti není líto pneumatik, tak to vyzkoušej ... protože finálem jsou varovné blinkry... kdysi to zkoušel a natočil @Maverick
nicméně stačí i Googlit, V lednu 2010 vstoupila v Evropě v platnost nová legislativa pro dynamická brzdová světla, která stanovila signál nouzového/krizového zastavení (signál pro krizové brzdění). Ten je složen z blikajících brzdových světel a následně aktivovaných výstražných světel (všechny blinkry). Jde o standardní výbavu, takže se za ni nepřiplácí, což potvrdili zástupci BMW i Škoda Auto.
Systém všeobecně funguje tak, že při krizovém brzdění začnou zadní brzdová světla blikat a krátce před zastavením / po zastavení vozidla se aktivují ještě výstražná světla. O tom, že vaše brzdová světla blikají, nejste jakožto řidiči nijak informováni.