-
Turbo nebo Váha vzduchu v háji? - VAG Chyby
Tak to může být problém hned v několika součástkách. Trápil jsem se s tím asi rok! 1 - Turbo-zatuhlé lopatky nebo turbo K.O. 2 - váha vzducu 3 - regulační ventil 4 - prasklá hadička regulace tlaku Takřka žádný mechanik mi to nedokázal říci konkrétně...tak jsem zkoušel. Nová váha, nové čidlo,...a nakonec nové turbo...stálo to ranec peněz. Pak auto jelo, ale teď se s tím potýký znova. Je to bolest těchto jinak perfektních motorů. Nejčastěji je to těma zatuhlýma lopatkama v turbu. Problém nastane, když auto pořádně neprotáhneš. Kyž jezdíš většinou město. Jakmile se turbo pořádně neroztočí, tak pak dochází k zatuhnutí lopatek a většinou se to řeší rozebráním a vyčištěním turba. Těch způsobů čištění turba je víc, některé i bez demontace, ale nevím s jakým úspěchem...
-
špatné řazení
Ahoj, tak tohle jsem taky řešil asi před rokem (ne tu ženu v autoškole:-) ). Vyměnil jsem olej v převodovce a fakt to pomohlo, řazení jde mnohem hladčeji. Investice cca 250,- Kč...
-
Hulí jako tank
Ahoj, prossím Tě, chci se zeptat na konkretizaci, co to je hrneček s membránou ? Jinak mně motor taky dost kouřil, ale spíš černý dým. Nechal jsem ho vyčistit ultrazvukem a vyměnil žhaviče a teď z výfuku lezou konvalinky... Modrý kouř prý jde , když je v háji turbo..
-
Bezpečnostní spínač na odpojení čerpadla
Dokáže někdo poradit? Toto by měl být nejúčinější způsob obrady proti odcizení....
-
Klimatizace
Tak to tě asi pěkně natáhli....pylový filt papírový 110 190,- Kč a uhlíkový asi 90,- Kč..
-
Cukání - co vyměnit ?
Měl jsem ten samý problém. Byl to nakonec modul zapalování. Wag neukázal nikdy žádnou chybu. No, možná by to mohly být špatně zeštelované rozvody..když je řemen posunutý jen o pár milimetrů, tak to pak má tyhle projevy...
-
Dotaz na turbo 1,9 TDi - podtlaková membrána
Mockrát děkuji pánové za odpověď
-
Dotaz na turbo 1,9 TDi - podtlaková membrána
Pánové, porsím Vás..... je v turbu nějaká podtlaková membrána???
-
Dymenie TDI (kouř)
Vidim to na diru nekde v sani nebo v IC.Nafta tam jde a pokud by nesalo turbo tak by to nedalo ani davku. No ještě abych se v tom vyznal...kde myslíš díru v sání? V nějaké hadici??
-
Dymenie TDI (kouř)
Tak tenhle problém mám taky. Někdy mi to připadá, že mi z výfuku padají brikety Nevíte čím by to v turbu mohlo být?? Špatné těsnění, zakarbonováná??....
-
Ventil N75
75Prosím prosím, kde najdu ten po*sraný ventil N75....než začnu rozebírat turbo, tak ještě zkontroluju toto...
-
STARTÉR demontáž-čištění-montáž
Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutáh byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku. V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startét BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět ulíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru. No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti... Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér....
-
Miloussovo problem s razenim - OI 1,8T MR03 4X4
Tak tohle mne trápí taky. Příznaky naprosto stejné. ....Vyměnil sem olej v převodovce a jel to projet. Začal jsem jásat radostí, že jsem ušetřil za novou spojku a stálo mne to jen 360,- za olej, protože řazení bylo o 50% lepší...Ale už na druhý den to bylo to samé Tak zřejmě taky budu měnit spojku. Ale ještě počkám jak dopadneš Ty...
-
Přední nárazník
Aha...myslel jsem, že to bude jednodošší. Díky moc.
-
Přední nárazník
Dobrý den pánové, nevíte prosím Vás někdo, jestli napasuji na Octo "99" přední nárazník z faceliftu? Tuším "02" nebo "03"... Díka za radu..