Přejít na obsah

eiffel.65

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1280 zobrazení profilu

Oznámení eiffel.65

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. deathskull - říkám to tu celou dobu, že když budeme mlčet a stěžovat si tady tak se nic nepohne...volejte a bombardujte Škoda Auto dokud se to nebude řešit!
  2. Mit - nemyslím, že to byla náhoda...prostě ty aplikace udržují konektivitu. Vyzkouším i u mě na S5
  3. Hoši to je to co jsem psal a co mi bylo řečeno na Samsungu...ty aplikace třetích stran udržují konektivitu k Mirrorlinku. Mit - můžeš sem hodit který aplikace sis nainstaloval?
  4. Hkubes - z jaký distribuce máš tu S6 Edge?
  5. mp390 - já hodně jezdím delší trasy, takže jsem chtěl záruku na 120 tisíc km....mám na jen 100 tisíc, ale v objednávce samozřejmě 120 tisíc... Škodovka řekla, že upravit to nejde a chtěli můj souhlas aby tohle a chybějící asistent rozjezdu do kopce mohli řešit s prodejcem. Já jsem řekl, že už s prodejcem jednat nebudu....člověk co mi to prodával už tam nedělá a ve chvíli kdy mi jejich servis řekl ať si auto vezmu a až se klimoška rozsype komplet, tak ať si zavolám odtah, tím u mě skončili
  6. mp390 - právě v servisní knížce je zaškrtnuto prodloužená záruka ANO ale údaj o délce a počtu KM není uveden. To se Škodovce moc nelíbilo a v tu chvíli to teprve začali řešit. deathskull - reklamaci jsem u mirrorlinku ještě neřešil...bohatě mi stačila reklamace nefunkční klimatizace, která dnes (týden po opravě a výměně kompresoru) znovu nejde. Škoda se od MirrorLinku distancuje...hází to na výrobce a distributory. Na Samsungu mi dnes řekli, že problémy s připojením telefonu přes MirrorLink lze vyřešit aplikacemi třetích stran, které konektivitu zajistí. Ale tím, že to není aplikace Samsung, mi nesmí říct které to jsou...pacienti Současně mi bylo řečeno, že telefon na kterým MirrorLink běží, lze jakoukoliv nainstalovanou aplikací rozhodit natolik že poté fungovat nebude. A že nejde říct která aplikace to ovlivní a která ne...prostě instalací se změní konfigurace telefonu a fungovat nemusí. Mám chuť celý MirrorLink někomu hodit na palici...
  7. mp390 - v řídící jednotce vozu je kompletní data sheet, který obsahuje výbavu kterou vůz má, obsahuje info co lze aktivovat a domontovat a obsahuje také zápis o záruce vozu. Těmito daty se řídí Škoda Auto...jenže prodloužená záruka je tam uvedena kratší než na závazné objednávce vozu, který jsem koupil. Stejně tak vozu oproti objednávce chybí například Asistent rozjezdu do kopce... Jenže tyhle informace jsem zjistil jen díky tomu, že jsem jel do jiného servisu než toho kde jsem vůz kupoval. Takže se teď kromě nefunkčního MirrorLinku a vadného kompresoru klimatizace, nestačím divit...
  8. Ajfoun - bylo mi řečeno, že dle konfigurátoru je každé auto a kabeláž jinak sestavená takže cena lze určit až v servisu kdy zjistí co v tom je a co není. Bohužel jsem na tom stejně jako ty...a jelikož jsem podobných nesrovnalostí ve výbavě a například délce záruky zjistil víc, tak teď u nich šlapu tak, že mě musí nenávidět. Ale nekradu a za svý peníze chci to co jsem si zaplatil...
  9. A já jsem si před dvěma dny říkal, že je to asi blbej vtip, že se mi láhev ve schránce ohřívá...bral jsem jako samozřejmost, že v nejvyšší výbavě bude schránka klimatizovaná a ani mě nenapadlo pátrat. Až teď to tady čtu...no to je další skrytý bonus...prodejce a Škodovka mě nepřestávají překvapovat
  10. deathskull - z toho co tu celou dobu píšu je to snad naprosto jasný. Mám jednu z prvních Fabií a píšu právě o tom, že dodání Smart Linku, Škodovka zákazníkům s nepoužitelným ML, nevykompenzuje ale musíme si to zaplatit. Z toho jasně vyplývá, že ten kdo Android Auto nemá a řeší ML, tak má MR2015. Myslím, že s MR2016 nikdo ML už asi neřeší A i kdyby...jednou tam ta funkce je, zákazník si jí zaplatil tak má plnohodnotně fungovat....je fuk jestli tam má Android Auto nebo ne
  11. DenisMms - to je právě ono...to co mohl T-Mobile podělat zásahem do zařízení, klidně mohl opravit update na Android 5.0. Současně update je vázán na to kde si zařízení pořídil....S5 od T-Mobile mohla dostat update o půl roku dřív než od O2....nebo ho taky zařízení od O2 nemusí dostat vůbec. I s tím jsem se setkal....bohužel....a pak si kup telefon
  12. Ten seznam si bohužel nepamatuju, vím jistě že tam byly Samsungy S6 a S6 Edge, byla tam i S5 ale vše bylo z české distribuce ovšem mimo operátory brandované telefony. Ty jim údajně nešly... Jinak ten seznam kompatibilních zařízení na webu Škoda Auto je k ničemu protože právě nezohledňuje to z jakého zdroje telefon pochází. Co se týče té kabeláže, tak mi bylo řečeno že v závislosti na výbavě si konfigurátor optimalizuje nejrůznější sběrnice a konektory, které se při dodatečné úpravě a zabudování Smart Linku musí vyměnit a často jsou součástí kabeláže. To se jim samozřejmě hodí aby mohli naúčtovat něco víc. Opakuji se, ale tady jenom tlacháme...pojďte trošku tlačit na ŠA a třeba se něco pohne když pohrozí více lidí. Na MirrorLinku si postavili celou reklamní kampaň na Fabii, tak nevidím důvod proč platit za něco co z 99% nechodí, Tohle je kontakt na oddělení infotainment a mobilní aplikace na tel. čísle 800 160 606. Přímo oni to řeší!
  13. To lubikSk: To máš bohužel asi pravdu, ale jak říkám...dokud se nás neozve více, tak výrobce nic řešit nebude resp. to bude řešit stylem zaplať si to. Mě už došla trpělivost, protože se objevují nejrůznější problémy...ať už jde o servis, technické problémy nebo nedodržení kupní smlouvy ze strany prodejce a chybějící výbavu. Takže kdo z Vás řešíte nějaký problém, tak laskavě dupejte po prodejcích a Škodovce. Mě už se takto podařilo vyřešit údajně jim neznámý problém s klimatizací, která klepala a nefungovala...a rozhodně jim za ty prachy neprominu vůbec nic!
  14. Fajn den, přihodím info, které jsem dostal od Škoda Auto z oddělení datové podpory. Mám FIII s ML, jednu z prvních Fabií , vyrobenou ještě v roce 2014. ML samozřejmě nekomunikuje absolutně s ničím a bylo mi řečeno, že problém Škoda Auto řešit nebude protože je na straně výrobců telefonů a operátorů. Škoda Auto údajně předběhla dobu, Google se zavázal, že do Androidu implementuje co nejdříve ML jenže dohody nedodrželi a nakonec přišli s vlastním systémem Android Auto, takže nemají snahu nejnovější ML implementovat. Z tohoto důvodu byla ŠA nucena začít do aut dávat Android Auto...bohužel klientům, kteří si zakoupili vozy se žádná náhrada neposkytne, protože auta jsou HW tak osekaná, že by nestačila pouhá sofware aktualizace ale musela by se měnit část kabeláže. Toto je možné u každého vozu individuálně, ale klient si to musí zaplatit přičemž cena předem nejde sdělit protože konfigurátor vozů kabeláž v závislosti na výbavě, zvolí v nejrůznějších variantách. Tudíž cena předem sdělit nejde. Dále mi bylo řečeno, že i ty telefony které podporují nejnovější ML, mohou velmi často vyhazovat hlášku že spojení bylo přerušeno a to z jednoho prostého důvodu. Operátor nebo distributor dělá do telefonu zásah...například brandová tapeta...aplikace...nebo jen čeština. Tento zásah má za důvod to, že ML nefunguje korektně nebo bývá dokonce z telefonu operátorem odstraněn. U Škoda Auto mi bylo doporučeno koupit si například Galaxy S5 na netu a pokud by ML nefungoval tak bezplatně vrátit. Diktovali mi cca 10 typů telefonů které mají fyzicky vyzkoušeny a ML s nimi funguje....stejně tak vědí, že totožný telefon z distribuce např. operátora, s ML nekomunikoval. Bylo by dobré aby se takto ozvalo více majitelů, protože dokud se ozve jen několik jednotlivců, tak Škoda Auto nebude mít snahu to jakkoliv řešit a nám co jsme nemohli mít Smart Link, nic nenahradí...
  15. Tak snad se to nějak pohne...bohužel zatím jsem z FIII hodně zklamaný...update nejde, bluetooth se odpojuje, Mirrorlink nechodí skoro na ničem i když mám podporovaný telefon...a jako bonus jsou podivné zvuky vycházející z prostoru motoru, které umí servis řešit jen tak, že si to nahraje a 14dní si nechá auto stát v servisu. Žádná náhrada...prostě kliente trhni si
×
×
  • Vytvořit nový...