Přejít na obsah

mike_k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2141
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    15

Návštěvy profilu

3973 zobrazení profilu

Oznámení mike_k

  1. Neřešit. Tohle je prostě normální. Mám to i na čelním skle. Pokud je to ve směru jakým jezdí stěrač, tak je to určitě od něj, ale totéž se běžně stane i při škrábání skla v zimě.
  2. mike_k

    Škoda Fabia IV

    Kupujem zrovna F4, na facelift jsem se explicitne ptal, pac by me nastvalo, kdyby byl tyden potom co si ji koupime, a prodejce mi tvrdil, ze v dohledne dobe nebude.
  3. mike_k

    Koroze

    Nenasel jsem jine tema, tak zakladam nove. Jak jste na tom zejmena u starsich Citigo s korozi? Mame ho od roku 2015 a nasel jsem letos zacinajici korozi na obou zadnich blatnicich (v miste styku s naraznikem), okolo hrdla palivove nadrze (zde jiz docela hodne bublinek, ackoliv pred zimou jeste nic nebylo) a na prahu vpredu v miste styku s prednim naraznikem (zde zcela zacinajici). Jsem tedy docela zklaman. Jednickova Fabie na tom po deseti letech byla daleko lepe. Jsem docela zvedav na reklamaci, i kdyz zatim jsem vzdy s reklamaci koroze u vsech Skodovek po vetsim ci mensim boji uspel. Zajimalo by me jak na tom jsou podobne stara auta kde byly dodatecne instalovany podbehy u zadnich kol. Vetsina te koroze je opravdu v mistech kde by teoreticky mohly pomoct.
  4. mike_k

    Škoda Fabia IV

    Byl jsem na dvou mistech. V jednom nula. V druhem lehce pres 6%. Ale na Fabii za skoro dvojnasobek nez ten zaklad. Tam to urcite z logiky veci musi byt mene.
  5. Urcite se bez toho da prezit, ale 30 let to tam cely VW group mel zobrazene a ted ne. Vetsina lidi nema rada zmeny i v pripade, ze prinos muze byt diskutabilni.
  6. A co přesně se tomu motoru stane? Fórum je plné lidí, co by nejraději měnili olej každý týden a svět je ve skutečnosti plný služebáků, u nichž se olej mění po 30tis, jezdí s tím každý den někdo jiný jako prase a přesto ta auta na motor neumírají.
  7. mike_k

    Rozměry kol

    Pasují prosím na Fabii kola z VW Polo 6,0Jx16 ET45? Předpokládám, že když to má všechny rozměry stejné, tak by mělo, ale jde tam narvat i ten vnitřní ozdobný kroužek s logem Škodovky?
  8. Tenhle "zlepšovák" je bohužel ve všech vozech koncernu. Na Seatu mě to taky sere. Také mě naprosto není jasné, co mohlo autora tohoto zlepšováku vést k jeho zavedení.
  9. Nekomu by mohlo pomoct, svuj problem s opakujicim se zvlnenim kotoucu jsem opravdu uspesne vyresil vymenou naboju obou kol. Dalsi origo kotouce uz se nezvlnily.
  10. mike_k

    Převodovka ASG

    A jak se to projevovalo, kdyz uz bylo treba menit tu automatiku? Mame najeto 120tis a zatim zadne problemy, ale uz se zacinam bat, ze to nekdy muze prijit. 🙂
  11. Nemeril jsem, ale zejmena pri lehcim brzdeni z vetsi rychlosti se volant klepe jako prase. Koroze tam prakticky zadna neni, jsou to porad skoro nove kotouce. A uz pri vymene pneumatik jsem si vsiml ze pri protaceni predniho kola se kotouc 2x behem otoceni lehce dotkne desticek. Nevim co jineho by to mohlo delat.
  12. Vymyslel nekdo nejake funkcni reseni tohoto problemu? Opravdu nekomu na toto pomohla ta loziska? Nove origo kotouce po 10 tisicich opet totalne zvlnene a dalsi pokus se mi uz delat nechce. Svou starou Fabii jsem kdysi prodal ve 220tisicich jeste s puvodnima kotoucema, ktere byly zcela ok a u Citigo se to meni casteji nez olej.
  13. Resil nekdo problem vrzani na pricnych nerovnostech nebo treba i pri zhoupnuti auta pri prudsim zabrzdeni. Zajimalo by me, co to zpusobuje. Zacalo to tak po najeti cca. 70k a nyni po 100k je uz to natolik intenzivni, ze mi to vadi. Uplne totozny problem jsem mel kdysi davno na jednickove Fabii a autorizovany servis to nebylo sto vyresit. Vymenili postuplne asi 5 dilu v podvozku, nez se trefili, coz bych nerad opakoval. Tehdy to bylo hornim ulozenim prednich tlumicu, coz jsem u citigo vymenil preventivne nedavno pri vymene prskle predni pruziny a nepomohlo to.
  14. Sice pozdni reakce, ale treba i tak nekomu pomuze. Totez se mi stalo behem let uz 2x a vzdy se to vyresilo samo do jednoho dne. Jeden den vecer to nefungovalo a druhy den rano uz zase jo bez toho abych cokoliv udelal.
  15. Ahoj všem, mohl by mi někdo stručně nastínit, jak velký zásah do auta je domontování originál tažného na O2 (combi). Musí se někde něco vrtat, řezat, svařovat, tahat dráty přes celé auto atd.? Bohužel neplánovaně potřebuji jednou za rok tahat vozík, půjčení auta s koulí je jak se ukázalo téměř neřešitelný problém, tak se nejjednodušší řešení jeví to dodělat, ale své auto mám rád a nemám rád nějaké velké zásahy do něj. :)
×
×
  • Vytvořit nový...