Přejít na obsah

1774

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

967 zobrazení profilu

Oznámení 1774

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No ,já platil ped dvěma týdny 300kč státním policajtům
  2. Zdravím nechal jsem chipnout O2 1,9TDi z 77 na 99kW a průměrná spotřeba se odchýlila od skutečné podstatně více než před úpravou , lze upravit tuto hodnotu v jednotce , aby aspoň přibližně ukazovala skutečnost??? Rozdíl na displayi proti čerpání.je asi 0,5l/100km , tedy asi 20%. Jinak spotřeba po chipu výrazně klesla a i auto jede.(průměr zima 4,4l léto 4,1l) Najeto 210 000km , 5-ti kvalt. Olej 5w-30 LL.Nafta 60cet.Zima - příměsy do nafty. Díky za fundované odpovědi.
  3. Zkus mi je poslat do Brna 603 273 958,díky Doktor 1774
  4. No to je hezký ale neřeší to zvednutí auta trvale a progresivně,i tak zajímavé. Zkuste mi poradit ještě něco pod pružiny a prosím fakt levně.Děkuju všem. Doktor starší
  5. Mám dost nízko podvozek,je to stářím pružin,taky chci zvednout auto ale i víc než 40mm na obě nápravy. Chci to levně a dobře.Dejte radu ale ne komentáře.Oct 1U 1,8-lim.bez turba 180k! Potřebuji jen opravdu praktickou poradu.Nepište mladí a rychlí.JEDEN STAREJ a POMALEJ Doktor.Díky rotkod@seznam.cz
  6. Závada to není,je třeba synchronizovat znovu DO s klíčkem v zapalování v poloze 1,tedy přístroje svítí.Na DO stisknout oba mikrospínače a čekat až začne trvale svítit LED DO.Vše v blízkosti klíčku v zapalování,pak stisknout (držet malou chvíli)otvírání/zavírání na DO až zablikají varovné světla třikrát, a je to.Když to nejde napoprvé tak celou proceduru opakovat,včetně uzamčení vozu klíčem a otevření ručně opět klíčem.Lze takto aktivovat obě DO i oba klíče,jedná se o plovoucí kód.Pozor až opravdu zablikají varovná světla! Zdraví 1774
  7. 1774

    Řízení

    No budu brát že těch 265 je překlep, ale zvednul bych auto aby byly kola ve vzduchu a zkusil vůli na ložiskách, čepech a prohlídnout vizuálně celou nápravu, ale je divný že jenom při zatáčení, ložiska hučej pořád když jsou v háji... Ale kdeže.Vadná ložiska právě mění intenzitu hučení když lece zatočíš. Tak já mám ložisko v pi.i a hučí pořád jak kráva... ALe jinak bych to zkusil hodit na jiný kola jestli se něco změní a potom bych řešil další... hučení v zatáčkách kromě pneumatk způsobují vntřní i vnější homokinetické klouby,v jejich klecích je tuk a smíchá se s prachem a dochází k opotřebování šikmých drážek,ty se pak snaží kuličky dostat rychleji zpět ale mezi tím se pootočí a znova a znova,takže vyměnit ne repasovat.Poloosa pak lehce naráží do uložení v těhlici a to je ten zvuk.Je to práce na půl dne na zvedáku.Při revizi všech vyčisti a naplň tukem i ty dobré speciální grafitovou vazelínou se syntetickým plnivem.Drahé ale vyplatí se. Zdraví 1774
×
×
  • Vytvořit nový...