-
Crazy auticko
Jedema jak chceme - normalni jizda do zadu nebo do predu a sikmo http://pl.youtube.com/watch?v=J9TyqT0Erpk&...ted&search= Vog
-
Levne zabezpeceni
Jak levne zabezpecit auto : http://www.humorek.com.pl/c87/s/33.htm a tak kapotu http://www.humorek.com.pl/c100/s/2.htm Vog
-
Konektor diagnostiky
Cislo dilu konektoru diagnostiky podle ETKY 7 je: 3A0 972 695 je na obrazku 971-85 poz. 57 Vog
-
EGR ventil
Chybove kody : 17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer P1553-35-10 - sporadicky je velmi lekce dostat do auta. Dela to se tak : otvirame probku tam gde se leje motorovy olej a startujeme motor. Motor spatne startuje a volnobezne otacky kolisaji. Możno tyto chyby vznikaji gdy neni tesne plnieni olejem. Vog
-
Olejovy filter 1.2 HTP 47KW
Pozor pri vymiene vlozky! Kapky oleje nesmi se dostat do alternatoru . Na 80 % se on poskodi. Vog
-
venkovní teploměr / teplota
Kto ma hodne penez ten si muze koupit Teplomer RDS http://www.conrad.cz/teplomer-rds+dp61657/ pristroj vysila na frekvenci 100 .104, nebo 108 MHz primo do vchodu anteny radia a teplota se ukazuje na displey radia. Napajeni je taky z anteny nebo z (15 ) je to velmy zajimave jen ta cena. Vog
-
Sex ve Fabii
Moc se tady pise na temu " sex ve Fabii" kouknete jak to skutecne vypada ne ve Fabii patri to do sekce video ale tema je tady: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...backseatsex.wmv Vog
-
Snih u nas neni -ale?
Snih u nas neni ale : Pozor -lepsi bude zapnut DO a potom odstranit snih. Vog
-
Bezpečnostní pásy
Ja mam taky sam problem. Demontoval jsem pas z auta a castocne rozobral. Pas se ne naviji proto ze neco brzdi navijeci buben tam gde je odpalovani pirotecnickich naboji. Pruzina taky stratila svoji puvodni vlastnosti. Pruzinu zakriva plastowa zatka .Po otvereni zatki prużyna na 80% vyskoci a moze i poskodit oblicej. Skratil jsem delku pruziny a dal potom vsetko do hromady. Trohu to pomohlo ale pas dale ne funguje tak jak ma - proto ze ne bylo odstranene to brzdene bubnu. Otvirat prostor z pirotechnickimi nabojami mel jsem strach. Objednal jsem novy pas v servisu. Novy v Cechach stoji 2200 do 2600 Kc. Cislo dilu: 6Y0857701A HCP levy pas z mech, odpalovacem nebo: 6Y0857701B HCP z elektrickim odpalovacem Vog
-
Nabiječka Tronic T4X
Nabijecku ne mam ale vim odkaz do vyrobce : http://www.kompernass.com/pages/index.php?...,1&brand=tronic hledat: Automatická nabíječka autobaterií T4X je tam navod (pdf) taky ve cestine Z toho navodu vypada ze to je velmi zajimavi pristroj. Vog
-
Špatné startování (při vlažném motoru)
Motor 1.4 16V AUA a BBY ma na ssacim potrubi zpetny ventil. Gde je on umisteny to se da zjistit z ETKY. poz.8 Netesnost ventilu za horka muze dawat falesny vzduch na ssani i poruchy w praci motoru. V servisu ne vsetcy mech vedi ze taky ventil existuje. Vog
-
Immo -bypass
Pro vypnuti Immo nasel jsem to: http://www.tmt.lt/immoe_en.html Ma to fungowat pro Immo1 a Immo 2. Nutno pripojit 3 draty do auta - 12V + 12 V a K-line. Jen stoji to 200 Euro, proto ne je to preskousene. Vog
-
Immo -bypass
Dekuji za pohopeni. Vim ze nektere slova v polstine jsou velmi podobne ale ich znaceni v cestine je inne (lnp . legracni). Vog
-
Immo -bypass
Nevi negdo - ma Fabie z vyroby moznost Immo-bypass to znamena start motoru pri poskoxeni chipu ve klici nebo cteci civki ? Jedna se o dva skryte kabliki ktere nutno spojit spolu a to umoznuje nouzovy start motoru. Misto skrytu gde jsou te draty ma ukazat prodejce majitelovi auta. Mne to ne ukazali a rekli ze to neni pravda. Vog
-
Svíčky + výměna u 1,4 16V 55 kW
Vog
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva