-
Kam to patří ?
Je to zbytek "ucpávky" která se vkládá pod konec vnitřní sametky skla dveří. Viz. přiložený obrázek.
-
Pískající zvuk z ventilátoru topení
Aby mohli udělat, to co jsi napsal, tak ti rozvrtají půl auta, který už nikdy nesloží tak pěkně zpátky a úplně zbytečně, protože to dělá ta sametka, jak jsem napsal výše. když to přepneš na vnitřní okruh, tak to přestane pískat, protože ze vzduch točí v autě a netlačí se ven. Jinak přetlak v kabině jsem kontroloval i na jiných autech...a přetlak byl ve všech. Takže to bude nějaká konstrukční chyba na tom těsnění. Upřímně, teď když už se Rapid nevyrábí, tak žádná velká snaha o vyřešení problému nebude.
-
Pískající zvuk z ventilátoru topení
Odvětrávací klapkou to není. Pískání od dveří mám a klapka je plně funkční. Pískání způsobuje vnitřní těsnění (sametka) okna. Výměna toho těsnění pomůže jen na chvíli. Ještě nevím, jestli vzduch proniká a píská mezi těsněním a oknem a nebo mezi těsněním a rámem dveří. Dveře řidiče pískali od začátku a dnes po 3 letech se přidali dveře spolujezdce. Když budete zkoušet přitlačit obložení ke dveřím, tak se pískání mění, nebo mizí. Je to tím, že obložení dveří je nasazeno na lištu těsnění. Když mě šlo pískání z rohu od zrcátka, tak v servise posunuli těsnění dopředu a olepili ho hliníkovou páskou. Po měsíci začalo pískat z druhého konce dveří. Dáno nové těsnění a po 3 měsících zase píská. Těsnění nemá žádnou modifikaci, takže se vyrábí pořád stejně. Ještě zkusím dotěsnit spáru mezi lištou těsnění a dveřmi silikonem a to když nepomůže taky, tak to vzdávám.
-
Popraskaný lak v rozích střechy
Ahoj. A myslíte, že bude do těch prasklin zatékat a bude to tam časem reznout, nebo to je jen kosmetický problém? Jestli na to přišli až v půlce roku 2016, tak se to bude týkat docela velkého počtu aut a jelikož si toho většina lidí v záruce ani nevšimne, tak bude následně Rapid celkem riziková ojetina. :-/
-
Cvakanie spojky 81kW
Je to "normální" projev. Dělá to můj Rapid 2016. Taky jsem řešil a dělali (to více či méně hlučně) všechny Fabie III. a Rapidy co měli na prodejně. Nové i předváděčky. Dělá to i ženy Fabie III. 2018. Pusť to z hlavy.
-
Ventilátor topení - měnící se otáčky
Nevšímej si toho. Je to normální stav. Když pojedeš do kopce, nebo bude motor pod zátěží, tak jsou otáčky nižší, při jízdě z kopce se zvýší. Cíl? Asi snížit zatížení alternátoru při větším zatížení motoru.
-
Klepnutí při rozjezdu.
Zařazená jednička a houpu autem za kolo dopředu a dozadu. Když se opřu silněji, tak je větší bum. Male tukani je klasika z převodovky. A ty silnější rány ... ? VID_20170317_104323.mp4
-
Klepnutí při rozjezdu.
Myslím, že to není ono. To lupnutí (drcnutí), cítím v autě. Dělá to vřed i vzad. Prostě když nastoupím do auta, zařadím rychlost a rozjíždím se, tak ve chvíli plného záběru spojky to drcne (jak jsem popisoval, jako když se někde uvolní nějaký pnutí). Když budu vycouvávat, nebo pojedu vpřed přes spojku, tak můžu jet klidně desítky metrů. Lupne to, až když zabere spojka naplno. Během jízdy to nepozoruju. v servise byli hotový hned ... nic necítili a neslyšeli nic neobvyklého. Ještě sem během dneška nahraju to bouchání při houpání autem, aby jste měli představu. Auto má jen 12 tis. km a fakt s ním jezdím v klidu, žádný kokotiny. Jezdím s ním jen já.
-
Klepnutí při rozjezdu.
Čus. Možná byste mi mohli pomoct, poradit. Rapid 1.2 TSI 81 kW. Výroba 02/2016. Při rozjíždění jsem sem tam cítil při úplném uvolnění spojkového pedálu takové drobné drcnutí, nebo lupnutí. Jako kdyby se někde na hnané nápravě uvolnilo nějaké pnutí. Vypozoroval jsem, že to dělá jen při prvním rozjezdu po zastavení na delší dobu. Pak už se to při jízdě a zastavování na křižovatkách neopakuje. Jen první rozjezd. Dnes jsem zkusil autem se zařazenou jedničkou zahoupat, jestli někde není cítit nějaká větší vůle, a když jsem auto silněni zatlačil dozadu, tak se ozvala ze zadní části motorového prostoru celkem silná rána. Při normálním houpání je slyšet jen klasické ťukání ozubených kol, ale když víc zatlačím zpět, tak to bouchne. Při tom bouchnutí je cítit to lupnutí jako při prvním rozjezdu. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nebo … nezkusili byste zahoupat autem jako já, jestli to taky neuslyšíte a písli mi?
-
Gumové koberce
Koberce dělali v AZauto s.r.o. (www.azauto.cz´). Jen přední koberečky 593,- Kč. Materiál Elegant tmavě šedý. Měl jsem pouze požadavek na prodloužené koberce. Pokud ti pomůže....byla to objednávka 1/53 z počátku ledna.
-
Gumové koberce
Ono kvůli té bouli pod plynovým pedálem nejde nic moc vymyslet. Nechal jsem si udělat textilní koberečky o kousek delší, ale ta boule se musela obejít, a tak to vypadá divně.
-
zvuk od levého kola
JJ. Ten zvuk od kola dobře znám. Jen nevím co to může dělat. Vadné ložisko se projevuje jinak. Při prudkém kývání je na levém kole cítit nepatrná vůle, ale čert ví, jestli je to od ložiska. Mám najeto teprve 9 tis., tak mám ještě dost času na řešení. Ale přesně jak říkáš 50-70 km/hod. na hladké vozovce je to nejlépe slyšitelné.
-
Cvakání při rejdu
Mě to dělá zatím jen levé kolo. Při plném rejdu na obě strany. Takové suché tření s ťukáním. Napřed jsem hledal kde drhne kolo o podběh, protože to mělo takový zvuk, ale jde to nejspíš z vnější poloosy. Mam najeto 7 tis. Třeba si to ještě sedne.
- Vzpěry kapoty pro RAPIDa
-
Kdyz vypustim spojku tak slysim tlouknuti
Můžu potvrdit, že klepání je "normální". Dřív nebylo tak slyšitelné (Fabia, Octavia I, II.) ale u trojkové řady Škodovek, je klepnutí při puštění spojky dost hlasité. Já osobně řešil u nového Rapida. V salonu to ale dělali úplně stejně všechny nové auta a stejně tak i auta s větším nájezdem.