-
shrek_85 začal sledovat Kryt pod motor , spojka, setrvačník , Roomster 1.9 TDI 77kW - Padá do nouze (problém v regulaci tlaku) a 4 další
-
spojka, setrvačník
Seš si jistý, že v tom autě máš dvojhmotý setrvačník? Já jsem na své Fabii 1.9 TDI PD (kód motoru ATD) dělal opravnou sadu spojky a žádný dvojhmotý setrvačník tam nebyl.
-
Fabia BRZDY
Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá. V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá. Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly. Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
-
Fabia BRZDY
Přední kotouče to určitě můžou vydržet. Poprvé jsem je měnil při 200t km a to jen proto, že se na nich loupala rez mimo brzdné plochy. Sjeté ještě nebyly ani z poloviny. U zadních kotoučů to bohužel funguje tak, že čím méně jezdíš, tím častěji měníš kotouče (hlavně když auto parkuje venku).
- Brzdy
-
Fabia BRZDY
@lenovoman Výše uvedený díl určitě ne, protože to je opravná sada na třmen zadní kotoučové brzdy. Opravná sada na třmen přední kotoučové brzdy vypadá takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8n0698471-sada-tesneni-brzdoveho-trmenu-skoda-28631.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8n0698471-sada-tesneni-brzdoveho-trmenu-evropska-unie-4194.html
-
Roomster 1.9 TDI 77kW - Padá do nouze (problém v regulaci tlaku)
Hadička pro odvětrání je zapojená do filtru vzduchu, jak má být, a bez netěsností? Tou se do systému podtlakové regulace dostává většina vzduchu. Vakuová pumpa ze systému vzduch pouze odsává...
-
Fabia BRZDY
Našel jsem fotku, kde je vidět bez prachovky ten origo třmen, co jsem vyhazoval (F1 Combi z roku 2005). Když jsem ho po 13ti letech nechal vyměnit v autorizovaném servise, tak tam dali třmen, který vypadal úplně stejně. Ten třmen na videu vypadá trochu jinak než ty třmeny na mé F1. Na té fotce je vidět, že tam je opravdu jenom drážka. Nedovedu si představit, jak by se tam dalo něco nalisovat.
-
Fabia BRZDY
Píst se šroubuje na zadních brzdových třmenech, kde je samostav ruční brzdy. Na předních brzdových třmemech na pístu žádný závit není. Co se týká různých konstrukcí prachovky, těžko říct. Já jsem měl origo třmeny, kde byla jen guma. Výrobce zadních brzdových třmenů byl Lucas. U těch předních si nejsem jistý, ale ATE podle mě nejsou origo třmeny.
-
Fabia BRZDY
Cvičně jsem rozebíral jeden origo FS-III třmen, který jsem pak vyhazoval. Byla tam gumová prachovka, která se po vytáhnutí pístu dala vytáhnout normálně rukou. Na YouTube jsou videa, kde je vidět, jak se používají ty opravné sady, viz např.
-
Potrubí ke klimatizaci.
V té rychlospojce je jedna gumička. Druhá gumička je v té přírubě na chladiči, kam se připojuje druhá strana trubky. Měnil jsem obě.
- Výměna vzduchového filtru
-
Paket pre zle cesty
Mám Fabii z roku 2019 s paketem pro špatné cesty. Pod motorem je takový silnější plastový kryt, který kromě šroubů do plechu drží i sedm metrických šroubů M8x25. Tři šrouby vzadu se šroubují do nýtovacích matic v nápravnici a vpředu se na každé straně dva šrouby šroubují do takových ocelových ohnutých pásovin. V dílenské příručce jsem o tom nic nenašel. Potřeboval bych vědět, jaké jsou utahovací momenty těch šroubů, včetně šroubů, kterými jsou ty držáky z pásoviny přichycené nahoře ke karoserii. Budu je potřebovat sundat, až budu měnit hydraulický olej v mechatronice automatické převodovky.
- Výměna vzduchového filtru
-
Klepání při záteži
@jipol57 Moje chyba. Nevšiml jsem si, že tohle téma je o Fabii druhé generace. Tam pasuje ten ochranný kryt, jak píšeš. Já mám Fabii první generace s motorem 1.9 TDI PD (rok výroby 2005), kde na vaně žádný takový kryt není.
-
občasné klepání---z převodovky? (přiloženo video)
Nakonec nebyl problém s poloosami ani s převodovkou. Klepala trubka plnícího vzduchu o olejovou vanu motoru:
shrek_85
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva