Přejít na obsah

shrek_85

Uživatel
  • Počet příspěvků

    204
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3705 zobrazení profilu

Oznámení shrek_85

  1. Myslel jsem, že front assist nejde vypnout, aniž by na palubovce svítila oranžová kontrolka. Navíc podle návodu by se měl automaticky zapnout znovu při každém zapnutí zapalování. Nepleteš si to s adaptivním tempomatem (ACC)?
  2. @Clerfayt Nevěděl jsem, že rekuperace se dá softwarově deaktivovat. Když si vyčteš Stav nabití akumulátoru z řídící jednotky 19, tak tam opravdu vidíš 100%?
  3. Pokud je problém se snímačem na klice, tak by se to mělo objevit ve výpisu chyb řídící jednotky motoru, ne?
  4. Tohle se může dít, když do motoru nejde nafta. Měl jsem podobný problém, když se mi občas nezapnulo podávací čerpadlo (pod pravou zadní sedačkou). Motor za jízdy začal škubat, po vyřazení zdechnul a pak už nešel nastartovat. Měnil jsem relé palivového čerpadla v releovém boxu, ale nakonec jsem zjistil, že to bylo slabým akumulátorem. Po jedenácti letech měl už velký vnitřní odpor a, když při startu motoru kolísalo napětí, tak to nějak rozhodilo řídící jednotku motoru a podávací čerpadlo občas zůstalo vypnuté. Neprojeví se to hned, protože motor nějakou dobu jede i bez něj. Škubat to začalo, až když jsem víc šlápl na plyn. Určitě bych zkontroloval palivový filtr a jestli funguje to podávací čerpadlo. Po zapnutí zapalování se čerpadlo zapne na dvě sekundy, i když motor neběží.
  5. Já jsem zatím svíčky měnil jen jednou. Cívky jsem sundával na plně zahřátém motoru a daly se lehce vytáhnout jen rukou. Když jsem je pak dával zpátky, tak jsem je namazal silikonovou pastou, jak se píše v dílenské příručce, aby šly snadno vytáhnout za další 4 roky.
  6. Mně to takhle začalo klepat, když mám zařazený 3.-5. rychlostní stupeň, otáčky motoru kolem 2000 a šlápnu na plyn až na podlahu. Ten zvuk vychází od levého předního kola, ale na volantu není nic cítit. Auto u toho nijak neškube ani nevibruje. Je to jenom ten zvuk. Taky jsem podezříval vnitřní klouby poloos, ale ty to nejspíš nedělají. O víkendu jsem měnil spojku a na komplet demontovaných poloosách jsem kontroloval všechny 4 klouby. Manžety jsem nesundával, ale ty klouby chodily zcela hladce v jakékoliv poloze a radiální vůle tam nebyla. Naopak jsem si všiml, že na hnací hřídeli převodovky je nepatrná (zlomek milimetru) radiální vůle. Ty zadní ložiska u 5. rychlostního stupně (pod tím černým plechovým deklem) jsem nekontroloval. Tam by teoreticky mohla být i větší vůle. Nemůžou takový zvuk dělat vyběhaná ložiska v převodovce? Olej v převodovce se prvních 20 let a 230 000 km neměnil a asi 0,5l oleje tam chybělo. Vyměnil jsem i gufero v diferenciálu na pravé straně a vysouvací objímku spojky s těsněním hnací hřídele. Olej jsem dal nový G 052 178 A2. S řazením jsem problém nikdy neměl a po té opravě to řadí ještě o dost lépe. Bohužel to klepání se tím nijak nevyřešilo.
  7. shrek_85

    Žárovky

    Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
  8. Ta kontrolka žhavení začala blikat ve stejnou dobu, jako začaly ty problémy s motorem? Nebo začne blikat, až když to zdusne? Mně kontrolka žhavení blikala, když odešel spínač brzdového pedálu. Nemusí to spolu nutně souviset. Kontrolovat jsi, že běží podávací čerpadlo (pod pravou zadní sedačkou)?
  9. shrek_85

    Cidlo zpatecky

    @Kurshinu Pokud nevíš, kde je ten spínač, jak víš, že je vadný spínač? Může být někde zlomený drát nebo jen spálená pojistka. Zkus odpojit ten konektor a spojit ty kontakty na přímo, než budeš měnit spínač...
  10. shrek_85

    Cidlo zpatecky

    Na 1.9 TDI je na převodovce nahoře, vedle startéru.
  11. Zbytek původních M6 závitů jsem odvrtal 6mm vrtákem, vyřezal jsem tam M7 závit a dal tam M7 šrouby. Díry pro šroubky v čerpadle měly jen 6,5mm, tak jsem je převrtal 7,5mm vrtákem. Do originálního plechového těsnění se M7 šrouby vlezly v pohodě.
  12. Plechové těsnění jsem vyměnil za nové plechové těsnění. Bohužel jsem zjistil, že tandemové čerpadlo už sundával někdo přede mnou a strhl oba M6 závity v hlavě na těch dolních šroubech. Drželo to na o něco delších šroubech na pár závitech. Na hloubku originálních šroubků už v hlavě žádný závit není. Ten horní M6 šroub se mi podařilo utáhnout na 10 Nm podle dílenské příručky, ale ten spodní šroub se mi protočil. Na první pohled to zatím těsní, ale chtěl bych to opravit pořádně. Daly by se ty M6 závity v hlavě motoru opravit něčím takovým? https://www.365tools.cz/nastroje-na-opravu-zavitu/sada-na-opravu-zavitu-m6x1-v-coil Jak hluboko tam můžu vrtat, abych neprojel skrz?
  13. @suri. Díky za upozornění! A plnění podtlakem v domácích podmínkách znamená, že odsávám vzduch z té hadice, co vede do horní části vyrovnávací nádobky?
  14. Chápu, že v servise, kde to potřebují naplnit/odvzdušnit během pár minut, používají plnící zařízení. Ale může se reálně stát, že bych měl ve vyrovnávací nádobce dost kapaliny a jedno z těch dvou čerpadel bylo na suchu? Pokud ne, tak je to jen otázka času, než ty čerpadla natlačí kapalinu všude, kam je potřeba. A když přitom budu hlídat hladinu kapaliny v nádobce, tak se podle mě nemá co pokazit.
  15. @Dendooo Ten doma vyrobený přípravek na odvzdušnění by mě zajímal. Děkuji předem za nějakou fotku! A opravdu je potřeba to nějak speciálně odvzdušňovat? Myslel jsem, že ty tenké hadičky pospojované a svedené do horní části vyrovnávací nádobky jsou tam právě k tomu, aby se to za běhu samo odvzdušňovalo. Nestačí tedy jen hlídat množství kapaliny ve vyrovnávací nádobce a průběžně dolévat, když to klesne pod dolní rysku?
×
×
  • Vytvořit nový...