Prorock Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Mám Fabii s 1,2 TSI 63 kW, najeto asi 200 km. Při sešlápnutí plynu (asi tedy při záběru turba) cítím ve spojkovém pedálu jisté vibrace (ne moc veliké, ale zřetelné), to samé u spolujezdce je cítit z podlahy. Byl jsem s tím raději v servisu, kde mi řekli, že je vše naprosto OK. Máte to takhle také u tohoto motoru ? Měl jsem předtím auto (bez turba), kde nebylo od motoru cítit absolutně nic, proto mne to zarazilo. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Jezdím tou samou Fabií,najeto skoro 13 000 a nic podobného se u ní nevyskytuje. Zkus jiný servis a nenech se odbýt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Také nemám žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prorock Vloženo 5. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Oni ty vibrace nejsou přliš výrazné, ale jsou tam no. A to jsem byl myslím v seriózním servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prorock Vloženo 6. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Trochu jsem to pozoroval a upřesňuji : ty vibrace přesně korenspondují s takovým "chraplavým kloktavým" zvukem motoru při sešlápnutí plynu, nejcitelnější je to v nízkých otáčkách a rychlostech (tak 2-2,5 tis ot./min). Zvuk motoru (turba) se mi zdá taky nějak nepravidelný, ale třeba to tak má být, ale oproti VW Polo s obyč. motorem, co jsem měl předtím, se mi to tak prostě jeví. Vibrace do toho spojkového pedálu jsou jen při zařazené rychlosti, stačí lehounce našlápnout spojku, nebo prostě při práci s ní. Vy ostatní máte ten pedál vždy zcela klidný, jako například pedál plynu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Občas se dostanu ke služebnímu TSI 63 kw, ale nikdy, co jsem s ním jel jsem nějaké vibrace necitíl. Máš najeto 200 km, což je nic a je třeba si uvědomit, že díly si v průběhu záběhu teprve sedají a zaběhávají, takže tvůj popisovaný jev může s tímhle klidně souviset. Ty vibrace citíš i poté, co se vše pořádně prohřeje na optimální provozní teplotu nebo jen při studeném startu, resp. jízdě se studeným motorem? Možná bych najel trochu více km a pak bych se k problému vrátil. Ideální by bylo vzít auto na delší jízdu. Mě při záběhu se zase špatně řadila jednička, neřešil jsem to a okolo 2000 km, to vymizelo a je to stále v pohodě. Nebo jak psali tady kolegové zkus jiný servis. Projel se v tom autě někdo, když jsi to byl reklamovat, nebo to jen připíchli na wag a z výpisu vytvořili závěr?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Vibrace nemám ani při našláplé spojce,ani jindy. V těch otáčkách co píšeš,mi spíš přijde zvuk turba jako takové "syčení". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prorock Vloženo 7. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Vibrace jsou jak při studeném startu tak po zahřátí motoru. Auto se mnou projel servisák. Celkově se mu zdálo vše vpořádku, uvedl nějaké argumenty, proč to nemůže být jako u mého bývalého VW Polo (dva setrvačníky na spojce), nicméně chvilkama uznával, že něco cítí a říkal, že jestli chci, tak se na to podívají, ale že stejně nic nenajdou. Auto jsem tam nechal a opravdu nic nenašli - něco s elektronikou tam dělali i to ještě projeli. Ptali se mi, jestli mají udělat 200 km testovací jízdu, což jsem odmítl, protože je jasné, kdo by to platil, a taky v těch 4 km, co najeli, to tam muselo být. Mne osobně to připadá, jak kdyby vibroval celý motor při záběru turba - dává mi to vědět přes spojkový pedál, a i vibracemi na podlaze spolujezdce. Pokud by to bylo otázkou usednutí dílů, tak dejme tomu (jednička mi jde také malinko hůře, ale neřeším), ale být to tak stále, tak to tedy pěkně děkuji, vždyť se tak musí snižovat životnost auta, o pocitech z dobrého a kvalitního auta ani nemluvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 V podstatě máš dvě možnosti: zkusit jiný servis,nebo to nech zatím být a najížděj kilometry aby se motor řádně zajel,možná si to "sedne". K tomu řazení: mě občas jednička a zpátečka taky trochu "drhne". Je mi jasné,že tě to štve u nového auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin747 Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Mám Fabii s 1,2 TSI 63 kW, najeto asi 200 km. Při sešlápnutí plynu (asi tedy při záběru turba) cítím ve spojkovém pedálu jisté vibrace (ne moc veliké, ale zřetelné), to samé u spolujezdce je cítit z podlahy. Byl jsem s tím raději v servisu, kde mi řekli, že je vše naprosto OK. Máte to takhle také u tohoto motoru ? Měl jsem předtím auto (bez turba), kde nebylo od motoru cítit absolutně nic, proto mne to zarazilo. Děkuji. Otec má Golfa s motorem 1,2TSI a chová se stejně. V otáčkách cca 2000 až 2500 jsou cítit vibrace v pedálu spojky. Podle zvuku se zdá, že jemně vibruje celý motor (neběží tak klidně jako například při otáčkách kolem 1800 a málo sešláplém plynu). Auto má najeto něco přes 5000km. Otci se to zdá normální... Můj názor je jiný, bohužel jsem s jiným autem s 1,2TSI nejel, nemohu tedy srovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prorock Vloženo 17. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2011 (editace) Přesně takhle se to projevuje u mne. Uvidím, až ten motor bude více zajetý, teď má 900 km. Teď jsem byl v druhém servisu a oni vůbec problém nezaregistrovali, ačkoliv s autem jeli. Třeba mají jiná měřítka a já to zveličuji. Uvažuji, že bych si pro klid požádal o předváděcí jízdu. Pokukud by se to chovalo lépe, požadoval bych uvedení mého auta do stejného stavu, nebo vysvětlení, že moje auto je stále v normě a nemá to vliv na životnost - a to písemně. Pokud byste někdo měl další zkušenosti, budu rád, když je tu napíšete. Jinak to auto jezdí velmi pěkně, a jsem s ním po ostatních stránkách spokojen. PS: výše jsem mluvil o "chraplavém kloktavém" zvuku při záběru turba - asi to s turbem nesouvisí, jedná se prostě o zvuk motoru při přidání plynu při otáčkách 2-2,5 tis. Editováno: 7. Květen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 ať vám přehrají v jednotce motoru software na poslední verzi 8060 a uvidítíte, každopádně mě to nevybruje takže to jako vlastnost motoru to nevidím a bude se jednat o nějaký problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prorock Vloženo 19. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Tak jsem se na tu záležitost zeptal přímo ve škodovce (přes mail), do dvou dnů mi přišla tahle odpověď : ---------------- Dle Vašeho popisu se domníváme, že se jedná o běžný jev, nikoli závadu. Tento projev je velmi specifický a jeho vnímání je velmi subjektivní, neboť většina řidičů tento jev ani nezaznamená. Mírné pulsování spojkového pedálu se v podstatě vyskytuje u téměř všech dieselových motorů, kde jsou vibrace motoru citelnější. V menší míře se vibrace přenáší i u benzinových motorů přes spojkový mechanismus do pedálu spojky a při jízdě s motorem v záběru může být projev výrazně citelnější. Při úplném vymáčknutí spojky by mělo toto pulsování zmizet nebo být skutečně jen minimální. Bohužel takto na dálku nejsme schopni Vámi popisovaný jev objektivně posoudit, ale dle Vašeho popisu si dovolujeme tvrdit, že mírná pulsace spojkového pedálu při jeho lehkém sešlápnutí je projev způsobený přenosem vibrací od motoru a nesignalizuje žádnou závadu, která by přispěla ke snížení životnosti komponentů vozu. -------------- Takže už to řešit nebudu, určitě patřím mezi lidi, kteří si všimnou kdejaké nesrovnalosti na svých věcech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Vibrace jsou jak při studeném startu tak po zahřátí motoru. Auto se mnou projel servisák. Celkově se mu zdálo vše vpořádku, uvedl nějaké argumenty, proč to nemůže být jako u mého bývalého VW Polo (dva setrvačníky na spojce), nicméně chvilkama uznával, že něco cítí a říkal, že jestli chci, tak se na to podívají, ale že stejně nic nenajdou. Auto jsem tam nechal a opravdu nic nenašli - něco s elektronikou tam dělali i to ještě projeli. Ptali se mi, jestli mají udělat 200 km testovací jízdu, což jsem odmítl, protože je jasné, kdo by to platil, a taky v těch 4 km, co najeli, to tam muselo být. Mne osobně to připadá, jak kdyby vibroval celý motor při záběru turba - dává mi to vědět přes spojkový pedál, a i vibracemi na podlaze spolujezdce. Pokud by to bylo otázkou usednutí dílů, tak dejme tomu (jednička mi jde také malinko hůře, ale neřeším), ale být to tak stále, tak to tedy pěkně děkuji, vždyť se tak musí snižovat životnost auta, o pocitech z dobrého a kvalitního auta ani nemluvě. Ahoj, nevim jestli to bude primo koresponodovat k tvemu problemu, ja to uz pozoruji od zacatku (najeto uz 2300), kdyz stojim na semaforu, padne zelena, rozjizdim se vetsinou stylem, nahodim otacky a pak poustim spojku. Nahozeni otacek probehne prudsim ale kratkym seslapnutim plynu (takovej radoby meziplyn), toto specificke seslapnuti mi prijde, ze vyvola divnou vibraci prakticky do celeho auta, jenom jakoby turbo koplo do motoru, ze se toci pomalu, pritom seslapnuti plynu vyhodi otacky max do 1600, a od spoda turbo jeste nezabira. Takze by me taky zajimalo v cem by mohl byt problem. Pravdou je, ze pokud si pomalu polozim pravou nohu na plyn a pomalu menim jeho polohu, tak otacky vetsinou (asi tak v 95%) stoupaji kultivovane, ale to kopnuti je proste nekdy az desive. Chapu, ze si ta jednotka nekde musi nasat vzduch, nekde palivo, kdyzse to slapne prudceji, ale je to divny, nepozorujete nekdo neco podobneho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stosan Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 já žádné vibrace nemám a na spojce už vubec ne mam 2300 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmaudio Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 problem s vibraciou na spojke som spozoroval aj ja. stosan: mne to robi ked sa velmi rychlo rozbehnem vytocim motor a pri zaradeni do 2ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 (editace) Tak ja mam VW Golf 1.2 TSI 77kW mam najazdene 12500km. Do 12000km bolo vsetko v poriadku bez vibracii. Ale poslednych 500km mam vibracie na spojke presne ako popisuje Prorock. Jemne to vibruje aj na podlahe a plynovom pedali a po dlhsej jazde po dialnici mam z toho strpnute nohy. Aj motor je pri 2000-2500 hlucnejsi. Nie je to normalne, lezie mi to na nervy a zacinam byt zufaly, lebo VW servis to ignoruje. V jednom servise mi po skusobnej jazde technik povedal, ze to citi, ale ze je to normalne. Tak som siel do druheho a tam mi jednoducho technik povedal, ze nic neciti a dovidenia. Ale ja som presvedceny, ze to normalne nie je, lebo 12000km to bolo uplne bez vibracii. Takze treba to riesit, lenze netusim ako. Editováno: 6. Duben 2011, autor: voodoo123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 odkedy sa schladilo vibracie v spojkovom pedali sa podstatne zmensili. Ked rano nastartujem pri -4C tak tam nie je skoro nic citit a aj po zohriati motora na 90C je to lepsie, aj ked to tam stale je. Je to nahoda, alebo aj vam sa to v chladnejsom pocasi zlepsilo? Mam podozrenie, ze tie vibracie sposobuje spojka alebo prevodovka, lebo ta sa v chlade az tak neprehreje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAN-roomik Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Zdar kolegové. Dle mého názoru motor 1,2 TSI a jakékoli TSI neboli benzínový motor s přímím vstřikovaním paliva do válců ma tak trochu projev jako takový malinkatý diesel, ty vibrace tam prostě sou ale pouze při větším zatížení motoru, pro volno běhu ne. Už staré Mitsubischi s motorem GDI - což je benzínový motor s přímím vstřikovaní paliva měl (má) lehounce dieslový projev. Někdo to vnímá a někdo zase ne. Já jsem s pozoroval, při volnoběhu a otevření dveří viditelně kmitá nejvzdálenější hrana dveří. Může prosím někdo zkusit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.