Říjen 26, 201410 r OII 2.0 TDI BKD, 235.000km Škube na volnoběh i při nízkých otáčkách. Někdy mám až pocit, že to na volnoběh i 'chcípne', přitom otáček je dost (cca 840/min). Při pomalé jízdě musím dávat více plynu, aby to 'necukalo'. Při jízdě na dvojku auto samo jelo i na volnoběh, .. teď se 'dusí' ... Když zajíždím do garáže, tak musím přidávat plyn - dříve stačilo polechtat spojku a jelo to. Při jízdě 130km/h v pohodě, jede to jak šlak :-) Nemáte někdo tušení, co to může být? ... vypadá to, že je něco se 4. válcem ... ale co? Díky za každou radu. Mata Naměřené hodnoty: (volnoběh) Group 002: Idle Speed 840 /min Engine Speed (G28) 0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79) 0 01 0 Operation Status 72.0°C Coolant Temperature (G62) Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -1.67 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.80 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 2.99 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Listopad 29, 201410 r Zdar chlapci, pociťuji také na 1,9 TDI 77 kW lehounke vibrace na neutrál, auto tahne dobře, ale jak zastavím čumákem z kopce, chcípnu motor a za chvilku znovu startuji, točí motor delší dobu než naskočí. Když stojí rovně, startuje na drc. Samozřejmě jako první to hodím na diagnostiku, jestli neukáže mrtvý vstřik, pak je to jasné. Pokud ne, někde jsem se tu dočetl, že by to mohl být např kroužek pod vstřikem a kolegové radili výměnu. Našel jsem na netu sadu kroužků na vstřik(cca 4 kroužky na jeden vstřik) tzn. oporučuje se vyměnit všechny, nebo jen ten přímo pod vstřikem ? Případně všechny vstřiky přetěsnit ?
Prosinec 1, 201410 r Všechny kroužky na jednom vstřiku, nebo jen kroužky pod vstřiky, nebo všechny kroužky na všech vstřikovačích ?
Prosinec 1, 201410 r na všetkých vstrekovačoch,všetky tesnenia a krúžky ...veď to je všetko aj tak v sade
Prosinec 1, 201410 r Jasně, pravda, doufám, že to pomůže .... Je třeba měnit i těsnění pod ventilovým víkem, když už jsme u toho ?
Březen 8, 201510 r Lukasku vyresil jsi to nejak nebo s tim jezdis dale??Po procteni snad vsech for jsem vlastne nic nenasel..nikdo to asi nevyresil..Ja uz s tim jezdim rok a pul a porad to same..ted zkusim tzv.vifovani a mozna jeste prehrani toho softu a kdyz to nepomuze tak se na to vykaslu.Byl mi doporucen dobry automechanik z Bohumina a ten mi rekl ze by pretesnil vstriky a nove srouby za 7500,- ale ze to tim byt nemusi..(tak na pokus za 7500 j...u ale rikal ze mi to muze rozhodit cely motor-nevim co tim myslel :-)) Jak jsem cetl na forech tak pretesneni delalo spousta lidi a nepomohlo,novy strik,kabel.svazek, taky nic. Jeste bych to teda chtel s nekym porovnat pokud by se nasel nekdo z okoli ostravy se stejnym problemem. motor BKD chveni motoru na volnobeh od 70 stupnu(studeny bez chvění)nejhorsi je to kdyz je motor zahraty na 90stupnu= asi 3 zachvění za 10s pozorovatelne na motoru bez nejakych zvuku a bez zmeny otacek..teple i studene starty bez problemu.Rozjezdy/jizda bez skubani/vibraci vse jak ma byt. Nasel jsem i A4 s BKD kde typek udelal na auto malou recenzi a zminuje se tam o chveni motoru na volnobeh pri 33tkm. http://www.tipcars.com/magazin-audi-a4-20-tdi-2943.html Upraveno Březen 8, 201510 r od dawe85
Březen 8, 201510 r Chlapi už nějakou dobu to tady čtu občasný chvění na bkd při volnoběhu.ja vyměnil EGR klapku za 1000kc a motor si jen šeptal. Nez mi ji ukradli. Upraveno Březen 8, 201510 r od BMM 8V
Únor 7, 20169 r Ahoj dawe 85 dlouho jsem se neozval bohužel auto stále mám a jsem nešťastný rok jsem byl v anglii o auto se mi staral kamarád který už není můj kamarád. bohužel auto mi teď stojí a nejezdí nevím čím to je ale poslední co mi ten můj nekamarád řekl že se poslední týdny hrozně chvělo hlavně když stálo do kopce masakr. tak teď mě už čeká jen origo servis mám tam známého a musíme to dát do kopy a pak stejně půjde do světa už sem se natrápil dost.
Září 8, 20168 r Takže pozorně sem si pročetl tohle téma a jelikož kamarád má ten samý problém co se tady řeší a nevyřešil a požádal mě o opravu cukajiciho auta tak sem zavolal do autorizovaného servisu a bylo mi sděleno.Motor BKD byl vyráběn v Maďarsku a technici z VW zjistili,že tam ojebali směs oceli z které se odlevaly ojnice a ty se po nájezdu cca 150000 tis km ohybaly a v horní úvrati jim chyběl az 1mm oproti normálu a proto ty vibrace. Každopádně hlava dule a poměřit. Podotýkám že dotyčný má měněné všechny vstriky,silentbloky,kabelovy svazek v hlavě a dvouhmotu. Tak asi tak.
Říjen 13, 20168 r to si mi nezdá, mám tu kamoša čo má presne taký problém s octou....prešli sme toto forum ako aj mnohe ine, nakoniec poradil iný mechoš, na aute sa vymenila voľnobežka alternátora za novú a takisto tlmič kmitov/po našom ľudovo veľka remenica na kľukovke/ a auto podľa vyjadrenia už netrasie......neviem konkrétne ktorá vec to môže robiť už sa toho nechcem chytať, ale môžete skúsiť...možno to niekomu z vás pomôže ako jemu....
Březen 7, 20178 r Ahoj, mam stejný problém, 2.0 BKD, najeto 270 tis. Motor se na volnoběh občas zaklepe, při studenym stavu jako by měl tendenci vynechat, tako jako kdyby tam bylo něco volného, když se ohřeje, tento zvuk je lepší, ale co chvíli se zaklepe i kabina. Měněny jak silent bloky, tak dvojhmota, spojka, ložisko, vstřiky, čištěnej egr, čerpadlo a pořád vlastně stejný - auto je teda tišší a líp to jede, jelikož se vše čistilo atd. ale dělá to pořád. Nepokročil někdo v hledání? Ještě bych nechal přehrát řídící jednotku, ale v autorizaci mi řekli, že to dělaj jen při svolávacích akcích, ale na toto žádná není. Nemá někdo někoho v Praze či středních čechách, kdo by to uměl? Díky
Březen 17, 20178 r Mám taky problém s otáčkama na volnoběh, ale ted jak je teplo,tak jsem zjistil že když dám teplotu vytápění třeba na 18.C tak mi to neklepe. Múže mi někdo poradit jak to že mi to při snížení teploty v kabině neblbne? Jsem z toho na blázen:( Upraveno Březen 17, 20178 r od pepan78
Duben 4, 20178 r Zdravím, mám stejný problém. O2 2007 2.0 BKD, 140 000 najeto. Když se auto zahřeje, na volnoběh se chvěje a je to už dost nepříjemné. Když je studené tak se nechvěje, vše OK, ale po zahřátí je to děs. Komplet celá dvouhmota, EGR, škrtící klapa, vstřiky přetěsněny a dál už nevím co. Všímám si, že chvění se zmenší, když zapnu klimatizaci, nebo stačí trošku přišlápnout pedál. Taky pozoruju, že studený start není moc v pořádku. Přikládám video s hodnotama vstřiků, zda-li je někdo schopen říct, jestli jsou v pořádku. https://youtu.be/XIzX0tBf9kI
Květen 3, 20178 r Zdravim, tiez mam tento problem, s motorom BKD 2.0 TDI, trasie na volnobehu a este aj pri zohriatom motore na 90 a pri plnom zoslapnuti plynu na 4.5. a 6. rychlostnom stupni mi rozvibruje cele auto v otackach od 1800 do 2400. Potom auto ide kludne. Toto su moje hodnoty z merania odchylky vstrekov. Meral som to dva krat dva dni po sebe pri zahriatom motore na 90 a nameral som rozne hodnoty. Dik za radu.
Srpen 28, 20187 r Nazdar kluci, vyresil nekdo z vas tento snad neresitelnej problem ? Jsem na tom uplne stejne jako byli/jsou nekteri z vas. Pri studenem motoru cajk, od 70°C zacinam pocitovat vibrace nekdy slabsi nekdy silnejsi, ze by te to vyhodilo votevrenym voknem ven. S pustenou klimou se trepani ztrati, protoze si prida davku nafty... Diky za odpoved
Září 30, 20186 r Ahojte, viete mi prosím poradiť? Auto má v prípade voľnobehu (zaradené P) a motor vydáva taký sekavý zvuk asi po cca 1 minúte voľnobehu za studena ale aj za tepla. Nepríde mi to ako kovový zvuk, ale skôr ako keby sekavý. Keď pridám trochu plyn a motor pracuje čo i len o 50 otáčok viac, tak už to zmizne. Odkaz na video: https://youtu.be/cQ-2NzIznYc Ďakujem za rady. Upraveno Září 30, 20186 r od RomanoSim
Říjen 29, 20186 r Ahojte, už delší dobu se trápím se stejným problémem na mém RS motor CEGA. (nepravidelné cukání při zahřátém motoru). Vstřikovače vyměněny Tlaky změřeny a OK Vyměnil jsem snímač tlaku paliva OE číslo: 03L 906 054A A pořád problém setrvává. Ještě mě napadlo vyměnit VENTIL REGULACE TLAKU na liště OE číslo: 057130764H Máte s tím někdo zkušenost? Pomohlo to vyřešit problém? Děkuji, Robert
Listopad 6, 20186 r V 29. 10. 2018 na 15:07, sivilibob napsal: Ahojte, už delší dobu se trápím se stejným problémem na mém RS motor CEGA. (nepravidelné cukání při zahřátém motoru). Vstřikovače vyměněny Tlaky změřeny a OK Vyměnil jsem snímač tlaku paliva OE číslo: 03L 906 054A A pořád problém setrvává. Ještě mě napadlo vyměnit VENTIL REGULACE TLAKU na liště OE číslo: 057130764H Máte s tím někdo zkušenost? Pomohlo to vyřešit problém? Děkuji, Robert Tak už jsem na to konečně došel! Opravdu to bylo tím VENTILEM REGULACE TLAKU na liště OE číslo: 057130764H Auto má klidný chod i při jakémkoliv zahřátí. Takže snad vám to někomu pomůže. Robert
Listopad 6, 20186 r A mohu se zeptat jaký a za kolik jste ho kupoval? Děkuji. Divne je, že to nehlásí chybu.
Listopad 6, 20186 r před 3 hodinami, CHili napsal: A mohu se zeptat jaký a za kolik jste ho kupoval? Děkuji. Divne je, že to nehlásí chybu. Zde posílám odkaz, vyrábí to jenom Bosch. Ale pozor měl jsem ten problém na RS 2.0 TDI motor CEGA. Protože se tady řešilo hlavně PDčko. Ale je to malý návod jak se dá táto nepříjemnost odstranit i na PDčku (jestli nějaký podobný ventil na vstřikovací lišt je). Odkaz je tedy na Common rail : https://www.autosivik.cz/ventil-regulace-tlaku-common-rail-system-bosch-0-281-002-858-385883.html
Listopad 6, 20186 r Teď mi vlastně došlo, že Vy se bavíte o CR, no nevadí, tak zase nic :D ale děkuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.