Přejít na obsah

pískání serva


maniacm

Doporučené příspěvky

ahoj všem, chci se zeptat mám 1,4mpi fabii I a dnes při parkování jsem musel naplno zatočit doleva až nadoraz.. no a během dvou vteřin začalo hrozně něco pískat v motoru a nešlo servo.. horně ztěžka šlo točit volantem. zaparkoval jsem a chcípnul.. pak znovu nastartoval a šlo vše normálně. tak sem šel pryč.. no a chci se zeptat až pojedu večer domu nemůžu něco zničit.. nebo co se mohlo stát?díky filip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná ti odešel snímač natočení kol, ale to poznáš v následujících dnech. Pokud se ti bude problém opakovat a častěji, budeš o tom vědět. Večer bych se neznepokojoval, má-li to odejít, tak to odejde, max. ti nepůjde posilovač a budeš to muset odřídit "růčo" a pak to řešit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud by to byl snímač, tak ať už je to KOYO nebo TRW, tak něco málo přes dva litry. Vzhledem k tomu že máš MPIčko, čítám že máš TRW (ten byl i dost poruchový). Hlavně aby to nebylo servo, to už by bylo dražší :huh: .

Nachází se na nápravě, ale přesně ti neřeknu, ještě jsem ho neměl potřebu hledat ;) , ale mrknu do DP a jestli to najdu tak ti to sem hodím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pískalo servo, proto jsem psal že by mohlo být v háji i servo, ale to uvidíš. Ono je elektrohydraulické, takže laicky řečeno, pokud dá snímač špatnou polohu, tak ikdyž máš kola vytočena na max. tak snímač hlásí čerpadlu dávej ještě tlak pro další natočení a v těch krajních polohách už musí být tlak pořádný, takže bylo přemáháno.

BTW: pokud odpovídáš na předchozí příspěvek, tak používej zelené tlačítko dole "přidat odpověď" a NE to šedé "odpovědět s citací

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tohle řešil asi před 2 měsícama... Naštěstí jen čidlo, který mně vyšlo na devatenáct stovek...Pokud by to ale byl posilovač, tak ten prý má samostatnou řídící jednotku, proto je to tak drahý - 10 200Kč... Jinak nic mně nepískalo, jen to vynechávalo...A to nebylo nic příjemnýho, jako by se volant nějak "zadrhával" při prudším otočení...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím přítomné Dneska v autorizovanem servisu mi byla doporucena výměna servořízení ůnik ,pískání cenu mi předběžně odhadli na 25000kč i s čerpadlem a jakousi sadou nevím přesně co do ní patří.Určtě se dá sehnat něco na vrakovišti ,máte s tím někdo zkušenost,jaké jsou další alternativy pokud vůbec?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to taky nedávno začalo dělat s tím že se mě rozsvěcovala kontrolka servořízení.

Pískalo to že se zamnou lidi otáčeli :) Asi po dvou dnech to utichlo a volant šel ztuha.

Bylo to špatný čerpadlo. Sehnal jsem druhý za 3 klacky a zatím funguju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel jsem drive Vw polo 1.4 TDI a to melo take elektricke servo. po case mi zaclo rizení tect tudíz jsem musel dolevat olej a kdyz tam bylo malo oleje tak mi to zaclo delat tydle veci ze mi vynechavalo a dokonce zaclo hucet odkud jsem nechcipl motor a znovu nenastartoval.. u me to byl problem jen v oleji :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...