Dachstein Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 Ahoj chlapi, potřebuji poradit. Mám problém s tzv. nepravidelnou závadou (Š OCTAVIA, 1,6 MPi, r. 2005). Jde o vadné startování, kdy se buď na poprvé nepodaří nastartovat vůbec, nebo to naskočí,ale jen na 3 válce. Po rozjezdu to jako by sepne a auto vyrazí bez problémů. Působí to jako by bylo něco ucpaného a pak se to profouklo. Tato závada se vyskytuje velmi nepravidelně, většinou, když auto stojí přes noc venku a je vlhká noc. V zimě při mrazech to nikdy neudělá. Spíše v létě a na podzim , kdy jsou vlhká rána. Pokud parkuji v garáži, tak to nikdy neudělá. Při dg. to ukazuje vadu na vstřikování dvou vstřik. vedle sebe, právě, že ne ob vstřik. Jeden kabel, který byl poškozen a jeden ucpaný vstřik v minulosti měněn,ale dělá to pořád. Nesetkali jste se s tím někdo?? může to být start. cívka??(ele je to nelog. vzhledem k pořádí vstřikovačů). Předem díky za poznatky. HOJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 (editace) Pokud ti to jede na 3.valce, pak by diagnostika mela zjistit vynechání. Na svíčkách to asi poznat nebude, když ti to pak jede na 4.valce normalne, nicméne by jedna z nich mohla mít problém. Dále by to mohla být netěsnost sání jak u hlavy motoru, tak vrchni kroužky, nebo netěsnost vstřiků (těsnící kroužky). Další případ to mohou být opět vstřiky. Ja měl 2 vadné vstřiky, které kapaly. Bylo to také nepravidelné viz. forum tady Editováno: 2. Prosinec 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasta.bobik Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Škoda Octavia II 1,6MPI rv 2004 Zdravím , po bežné výměně baterie auto nechce nastartovat , vyrestartovalo se radio atd . Auto napoprvé naskočí cca na 4s pak chcípne,při dalších pokusech jen točí , je to podobné jako při startovaní se zapnutým IMEM /to by mělo být OK ,imo normálně zhasne / . Minulý rok jsem měnil maxidot a přehrávali se klíče ale bylo to v SGS a na ty je spoleh. Za všechny rady,tipy a postřehy budu vděčný. Popř někoho z Plzně kdo má VAG , auto je nepojízdné tak se bohužel nikam nedostanu . Děkuju moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantavasil Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Zdravím, O2 z roku 2011, najeto 105000km. Už podruhé za 14 dní se mi stalo, že jsem nenastartoval studený motor. Startér točí s motorem, ale nechytne, ani po zkoušce přidání plynu. Za půl hodiny nebo za hodinu motor naskočí ihned bez problému. Diagnostika je domluvená, jen se ptám, zda se to již někomu nestalo, popř. co se měnilo atd. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantavasil Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Zdravicko, tak diagnostika neukazuje vubec zadnou chybu. Dostal jsem radu,at vymenim cidlo otacek na klice. Nemel by jeste nekdo nejakou radu? Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantavasil Vloženo 11. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2018 Pokud by někoho zajímalo rozřešení, byl vadný zapalovací modul. Auto jsem koupil nedávno, po předchozím majiteli byly svíčky už ve špatném stavu (opálená střední elektroda), tak si vysoké napětí udělalo svojí cestu ke kostře. Až po druhém odmontování jsme si teprve vzadu všimli malé prasklinky na obalu a tudy se to občas kostřilo. Dělalo to hlavně v horku, asi vliv na roztažnost plastového obalu, jen hádám. Pořídil jsem rovnou i novou sadu kabelů ke svíčkám. Teď už 14 dní bez problému. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
digisonic Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 V 11. 8. 2018 na 20:55, frantavasil napsal: Pokud by někoho zajímalo rozřešení, byl vadný zapalovací modul. Auto jsem koupil nedávno, po předchozím majiteli byly svíčky už ve špatném stavu (opálená střední elektroda), tak si vysoké napětí udělalo svojí cestu ke kostře. Až po druhém odmontování jsme si teprve vzadu všimli malé prasklinky na obalu a tudy se to občas kostřilo. Dělalo to hlavně v horku, asi vliv na roztažnost plastového obalu, jen hádám. Pořídil jsem rovnou i novou sadu kabelů ke svíčkám. Teď už 14 dní bez problému. Zdravím, máte za sebou i zimu, tedy byl problém se starty v zimě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 Uvažuj trochu, příspěvek z 11.srpna a Ty se ptáš, jestli má za sebou i zimu ... Jestli není na jednom z pólů nebo u protinožců, zimu za sebou jistě nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rado941 Vloženo 24. Květen 2020 Sdílet Vloženo 24. Květen 2020 Dobrý deň, mám problém so svojou Octaviou. Je to 2-jková octavia 1.6 75KW rok výroby 2009. Na aute sa nachádza dodatočne montované lpg. Problém sa prejavuje nasledovne: Studené štarty - všetko super ako nové, následne zohrejem motor na prevádzkovú teplotu a vypnem motor...po pol hodine nemožno naštartovať - štartér točí ale motor nechytí. Prídem na druhý deň k vychladnutému autu - štartuje ako nové. Sú len dva stavy - bude štartuje dobre alebo neštartuje vôbec. Ak sa aj náhodou podarí naštartovať, motor sa dusí a zachvílu sa vypne. Najnovšie sa mi dokonca stalo že idem autom uplne všetko ako má byť a keď už bol motor zohriaty tak sa motor z ničoho nič vypol a pri pokuse o naštartovanie už len točil štartér a motor nechytil. -Skúšal som výmenu snímača kľukového hriadeľa - bez zmeny. -Následne som sa dočítal že tento problém môže spôsobovať snímač teploty chladiacej kvapaliny - kontrola údajov cez diagnostiku a snímač chladiacej kvapaliny(G62) ukazuje reálne hodnoty pri studenom, aj pri teplom motore. -Ďalej som sa dočítal že to môže spôsobovať palivové čerpadlo. Na tom mi nesedí to, že ak sa mi aj náhodou podarí naštartovať a auto prepne na lpg ajtak sa motor vypne. Chcem podotknúť že diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Len niekedy vypisuje chybu škrtiacej klapky,.....ale pravdepodobne to nemá súvis s tým že auto neštartuje za tepla, pretože tú chybu vypíše len občas ( tá chyba vzniká pri pootočení klúčika do polohy pred štartom. 17976 - Throttle Actuator (J338) P1568 - 006 - Mechanical Failure - MIL ON Freeze Frame: RPM: 0 /min Voltage: 11.53 V Load: 21.2 % Load: 78.8 % 17966 - Throttle Actuator (G186) P1558 - 008 - Electrical Malfunction Freeze Frame: T.B. Angle: 8.0° RPM: 0 /min Temperature: 54.0°C Voltage: 1 1.53 V Ďakujem za každú radu, už som z toho auta zúfalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 Podla mna si si odpovedal sam.RJ klapku kontroluje ked je kluc v prvej polohe so zapnutymi kontrolkami. A kedze nevie nacitat spravne hodnoty mas asi vela vzduchu a za studena zo ,,syticom ,, sa da jazdit,ale ked sa ohreje nevie fungovat.Urcite by som sa zameral na skrtiacu klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rado941 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 Ale v dobe keď auto neštartuje tak nepíše žiadnu chybu. Myslíš že to bude ajtak tá škrtiaca klapka? Škrtiacu vypisuje náhodne bez ohladu nato či štartuje alebo neštartuje. Ale pravdou je že tu škrtiacu by som mal riešiť tak či tak...škúšal som ju vyčistiť ale nebola špinavá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 Tovs tym objemom vzduchu sa ti deje naisto.A kedze sem tam vypise chybu pozeral by som tam klapka nemusi byt spinava.Ziadne cidlo teploty ci lambda nedokaze tak zmenit chod motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rado941 Vloženo 6. Červen 2020 Sdílet Vloženo 6. Červen 2020 Zdravím, tak sa opäť hlásim Vymenil som škrtiacu klapku za novú ale problém pretrváva. Auto jazdí a štartuje za studena ako nové a ked sa motor zohreje tak sa vie aj sám za jazdy vypnúť alebo neštartuje (štartér točí). Diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Ešte nejaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Fuha vychadzal som z chyby G186- je to motorcek klapky.Ake chyby pise teraz?Ak nevies dat klapku do zakladneho nastavenia odpoj baterku na noc a rano ked zapojis kontakty prepni kluc do strednej pozicie aby svietili kontrolky.Do 10 min.sa klapka nastavi sama a az potom startuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Ahojte mam asi 3 mesiace nove auto, Skoda Octavia 2 1.6 mpi, BSE ,2011, doposial vsetko islo ako malo. Pred dvoma tyzdnami sa mi stalo po kratkej jazde a nasledne 2 hodinovej prestavke ze auto nechcelo nastartovat, starter tocil a nic , po asi 5x som nechal tak , po minule opat skuska auto chytilo na prvy krat ako keby sa nic nedialo a nic sa nedialo nasledujuce dva tyzdne. Vcera auto po odstavke 5 hodin opat nechcelo nastartovat , po asi 15x auto chytilo, len ja som hned vystartoval a uz pri zaradeni rychlosti 2 auto zhaslo , opat nechcelo nastartovat, nechal som auto odparkovane, po asi 20 minutach auto chytilo ako keby sa nic nedialo, a opat ide bezproblemov... Bolo vzdy na diagnostike, auto nevypisalo ziadnu chybu ani prvy krat ani druhy krat pri nestartovani, cize mechanici si nevedia radi,lebo vraj to moze byt viacej veci, snimace otacok, cievka, snimac teploty, mozno palivove cerpadlo, palivovy filter bol meneni... aj ked som auto potom nastartoval , tak ziadne trhanie , skakanie sa nic nedialo...proste ako keby sa nic nedialo predtym.., moje divne tusenie je to , ze mi to vzdy urobilo v praci ked bolo auto na slnku, ale to su len domienky, kedze slnko bolo aj ine dni....ale uz som cital ze pri diesli to robilo galibu, ale to mal vytopee poistky... Viem ze su temy o tom , ale ak mal niekto konkretny pripad, bol by som za rady vdacny , lebo nechcem menit vsetky snimace , cidla, pripadne palivove cerpadlo , ked ani mechanici nevedia co to moze robit, kedze je variant viacej. Najhoris je ze to urobilo 2x pocas asi 100 startovani...cize sa tazko natrafi ze by auto slo na do servisu a by tam nestartovalo,ked nemalo problem po par minutach auto naskocit. Dnes auto opat nechcelo chytit, opat cas asi 2 tyzdne kedy islo ok, dneska nebolo horko ani takze velky upek na palubovku vylucujem... chytilo asi na 7x po kratkej pauze kde som skusal postlacat kabel od snimaca co je pri olejovom filtry, auto chytilo, mozno nahoda.... Nedalo mi to tak som skusil ten snimac rozpojit a startovat , auto sa najprv chovalo rovnako ale pri 3x starte auto chytilo, ale tak ze motor nevladal a strelilo do sania... cize iny priznak ako ked mne nechce startovat..., dalej som skusil odpojit cievku od konektora auto sa chovalo tak ako ked mi nechce nastartovat....tak neviem ci mam menit cievku alebo nie..... momentalne je vymenene teplotne cidlo ktore bolo zbytocne, a sviecky ktore si pytali uz vymenu... zajtra idem na diagnostiku uvidim ci vyhodilo nejake chyby ked som rucne odpajal konektori....ale to mi je asi prt platne ked pri pripade ked auto nechce nastartovat nevyhodi ziadnu chybu... Je mozne este ze by raplovalo cerpadlo a nedavalo benzin aj ked je ho pocut ze taha ? Dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Tipoval bych to palivové čerpadlo.Ale nechci ti blbě radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Tiez som bol na zaciatku ze palivove cerpadlo, ale ked ho je pocut ze taha , mozu aj tak netahat? Palivovy filter je novy.. Takto isto to robilo kedysi na felici, ze nechccelo nastartovat, ale nakoniec to bolo cerpadlo, len tam to zhaslo vzdy pocas jazdy a neslo nastartovat po vychladnuty nastartovala... a robilo to casto , mne to spravi asi 1x z 100 startov. Neviem ani ake kupit u nas v predajni ze 25e ale na nete som nasiel aj za 70e keby to chcem postupne menit vsetko...a najhorsie je ze to robi len zriedka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Může se stát, že čerpadla jede, ale nevytvoří potřebný tlak.Palivový filtr jsi tam dal 3barový nebo 4barový? Patří tam 4barový.Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 To neviem aky tam dali, ak sa da pozrem sa nan ak tam nieco uvidim... robili mi to v servise ked meneli aj rozvody tak menili zaroven vsetky filtre..., ma najviac stve to ze to robi z nicoho nic...a z nicoho nic potom ide, bud ako keby tam nesla elektrika, alebo benzin, ale aj to mi je divne ze po 15 startoch ked auto chyti tak sa chova na 100% dobre ziadne kolisave otacky nic.... Som sa aj chcel spytat ked takto dlho tocim a nic malo by citit s motoroveho priestoru benzin ? Lebo ked som rozpojil tie snimace rucne tak som citil, ale ked som tocil v praci ked auto nechcelo chytit tak v motorovm priestore nebolo citit vobec benzin... asi ked som tocil 5x po 3-4 sekundi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Vytiahol som tu cievku a rozpojil som to od toho hlinikoveho bloku maleho co tam je, a v kontaktoch je nieco take ako gumene cukriky taka konzistencia a cez stredovy kontakt ide u boku a kusok aj cez vrch prasklina mala asi ako vlas ale je tam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Že by sme měli vítěze?Dej tam nové trafo a uvidíš.Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Ja som cakal ze to bude zo spodu prasknute, ale je to na plaste, ale tak je...inak ked som volal s mechanikom tak som mu vravel typ cievky a ze to neni urcite original ze tam bola menena asi , lebo vid. foto Pockam este cez vikend, co si myslimze to nespravi...ale uz nic nevyhram za tych par dni, spytam sa bud. svokra nech mi pozre v elite ceny predsa ma lepsie ceny on, u nas pytali za Bosh v mototechni 110e , na autogafa som nasiel okolo 75e , som zvedavy kolko bude mat on cenu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 30. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2020 vymene su dokopy cidlo teploty, cidlo vacky, a cidlo kluky, problem pretrvava, niekedy auto slo 2 mesiace ok , potom behom tyzdna neslo 3x nastartoval den po dni... potom opat ide... uz ma napada len vymenit tu cievku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Mám cievku Temic Germany 032 905 106 B. Mam ju tiež popraskanú, ale nerobí absolútne žiadny problém. Auto ide bez problemov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterKMY Vloženo 2. Září 2020 Sdílet Vloženo 2. Září 2020 před 10 hodinami, mino22 napsal: Mám cievku Temic Germany 032 905 106 B. Mam ju tiež popraskanú, ale nerobí absolútne žiadny problém. Auto ide bez problemov. Mozno aj mne nerobi problem cievka len clovek jz nevie...uz rozmysla elektrikar aj o vymene elektrickej casti spinacky,ale zasa ked auto nastartuje uz by zhasnul nemalo a to sa mi raz stalo ze auto pri zaradeni 2ky zhaslo ,ale problem hlavny ze nechce nastrtovat aj ked toci,zhadne ze po vymene snimaca vacky auto 2 mesiace slapalo...asi nahoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.