Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky mi občas svítí kontrolka motoru. Letos před dovolenou smazána po 700 km se rozsvítila po 2000 při průjezdu Vídní zhasla a po dalších 500 zase svítí. Co když tam dám před emisema 100 oktanový benzín?

  • o 1 rok později...
Vloženo

dobrý deň.

Fabia 1,2 htp, 47 KW r.v. 2006, 165000km -problém so zvýšeným CO pri EK. Pri voľnobežných otáčkach je všetko OK ,ale pri otáčkach 2500 sa zvýši CO nad povolený limit.

Vymenené sviečky,lambda sondy, katalyzátor, vstrekovače, výfukový systém. Nič nepomáha. Diagnostika ukazuje, že je všetko OK.

Poraťe prosím, ak mal niekto podobný problém.

dakujem

Vloženo

Jo, jo taky mi stále svítí vrtulník HTP 47kW 172 000 km. Ale včera jsem se vrátil z Chorvatska plně naložený s širokou rakví. Zpět jsem to vzal po dálnici držel jsem několik hodin 4000 otáček a vrtulník zhasnul. Možná taky lepší benzín.

Vloženo

tak to nevím, jestli máš VAG, píchni to do diag.zásuvky a vyjeď si readness, pokud tam uvidíš byť jednu 1 namísto nuly, tak věř, že na emisích končíš

Vloženo

Já bych to neviděl tak tragicky. Taky jsem měl (mám) problém, nízká účinnost katalyzátoru, kontrolka MIL svítí trvale. Když jí VAGem zhasnu, vyjedničkuje se readlines kód, většina kódu se jízdou vynuluje, katalyzátor zůstává 1. V tomto stavu (Vagem smazanými chybami) jsem jel na STK. Na emisích díky "špatnému" readlines kódu musel udělat nějaký test navíc (asi kontrolu lambda sondy), ten byl OK. Pak normálně měřil emise, CO bylo na hranici (spíš za hranicí) aby povedlo se mu to "chytit" ak, že na výpisu to těsně vyšlo, takže o prsa, ale OK.

Vloženo

Časem se to vynuluje celé, ale podmínkou je, že se chyba neobjeví. Vynulovat se to dá i přes VAG - spuštění testu (má to několik fází) a opět to přitom nesmí spadnout do chyby. Pokud je v autě něco blbě, tak se to zpravidla nepovede.

Vloženo (editace)

mirec1:

Byla provedena kompletní diagnostika včetně testu akčních členů a kontroly bloků naměřených hodnot? 

Není motor nebo hlava motoru opotřebená?

Pokud to emisemi neprošlo jen těsně, co takhle zkusit natankovat kvalitní benzín s aditivy, případně benzín s přídavkem E85? Může to emise o něco snížit.

Editováno: , autor: Tycoon
Vloženo

Diagnostika bola robená v origo servise škoda, tak verím ,že vedia čo majú robiť.

Nad repasom hlavy premýšlam, ale neviem či to nebudú vyhodené peniaze. Tie emisie,všetko je ok , len CO sa nepodarilo dostať pod 0,3. Skúšali sme aj ten benzín, ale pod 0,55 sme sa nedostali.(pri volnobehu je všetko OK aj hodnoty CO).Ideálne by bolo keby mal niekto rovnakú skúsenosť, ale zatiaľ som nenašiel žiadneho mechanika , čo by vedel poradiť

Vloženo

Souhlas, určitě změřit kompresi. 

A že byla diagnostika dělána v autorizáku, to samo o sobě nic neříká. Já mám zkušenost, že nejlepší diagnostiku uměl LPG servis.

Vloženo (editace)

Zdravicko pani. Mam presne ten isty problem ako Mirec1. Jedna sa o Fabiu 1.2htp 44kw rv 2009 49tis km ( ano original). Na volnobehu lambda aj CO ok. Pri merani v otackach CO stupne nad 0.45 a lambda ochudobni zmes. Napada Vas nieco? Uz si neviem rady. 

 

Edit:

Moze cidlo g62 ovplyvnit zmes az vo zvysenych otackach? Ak budem predpokladat ze tlaky vo valcoch su vyhovujuce, lambda sondy su nove a adaptovane, katalyzator je v najlepsej kondicii a  v readliness je vsetko passed a ok. Odtrh sviecok?

 

Edit2:

Kompresia vo valcoch 11/11/10

Editováno: , autor: Wolfy21
  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, vím, že tohle vlákno je už staré, ale přece jen zkusím štěstí. V současné době řeším stejný problém jako ty. Na emisích při koupi auta z bazaru Co2 hraniční 1,9 (max.2), po ujetí 2tis km klekl motor, tlaky ve 3 valcich NULA!!! Ventil,čepy,hlava atd oprava za 15tisíc.Nyní po 2 letech mám jít na emise a bojím se, že s motorem se odrovnal i katalyzatór.kontrolky ale nesvítí.Jak dopadl tvúj katalyzátor? Nebyl zničený když válce měly tak zlé tlaky?

 

Vloženo

Pokud by jsi měl, nebo někdo z okolí, vag, můžeš to zjistit tam při výčtu readiness kódu, pokud bude 0 u katu tak je cajk, pokud 1, tak tě asi z emisí vyhodí aniž by cokoliv měřili  

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim, nepresiel som emisnou kontrolou. Boli vysoke doplnkove parametre CO2=13, O2=2,44 a lambda=1,13. Ostatne parametre boli OK. Neviete co to moze byt?

20201216_163404.jpg

Vloženo (editace)

Nevím, školy nemám, ale vysoký obsah O2 může dělat netěsné výfukové potrubí. Kyslík ve výfukových plynech pak vyčuchá lambda, bude si myslet, že je ve směsi málo paliva a palivo přidá. Tím se zhorší spalování, zvýší CO.....

 

Na tom přiloženém papíru je to vyhovující nebo blbě vidím?

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo

Dobře, postupoval bych nejsnažší (nejlacinějšího) cestou. U nastartovaného motoru ucpi hadrem na konci výfuk, v ideálním světě by měl motor chcípnot. Pokud je někde netěsnost, tak poslouchej kde to syčí.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahojt skupino,mám vážny problém s kamarátovim pekáčom. Fabia 1.2HTP 47kw dnes bol stk / ek. Stk spravil ako mladík na kombajne.. Ale EK nie.Zevraj velke CO2. 

Svieti kontrolka motoru a na diagnostike ukázalo chybu vačky a auto za studena naštartuje na 4 až 8 x ... Ked je teplé neni problém.... Nestretol sa stým niekto? Ak hej čo to bolo... bližšie info keby dačo vyzistím... DIKES

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...