Publikováno Leden 24, 201114 r Zacinam mat problem so zamrzanim rucnej brzdy. Tak by som sa chcel spytat ci sa s tym da nejako bojovat (okrem navstevy servisu). Obcas clovek proste musi zastavit v kopci, kde nechat auto stat len na zaradenej rychlosti moze byt celkom riziko.
Leden 24, 201114 r To se ti asi nejspíš lepí destičky na kotouče a pak to při rozjezdu škubne ne? Na to aby zamrzli lana je trochu brzo.Zkus než budeš parkovat trochu ty brzdy ohřát aby se odpařila vlhkost a pak se to tak lepit nebude.Pokud ano stálo by za zváženou nechat dát jiný desky od jinýho výrobce než máš teď.Tudíž reklamovat.
Leden 24, 201114 r Autor Vcera som bol lyzovat na Kohutke (CZ-SK hranica) a pri navrate domov som asi 500m tahal zablokovanu zadnu napravu za sebou. Sranda to bola len chvilu, nastastie bol sneh, takze pneu su bez poskodenia. Samzrejme mi cely cas blikalo ESP a musel som ist na dvojku dole kopcom na plny plyn. Takze tam asi zamrza nieco ine, nie dosticky.
Leden 24, 201114 r To s tím musíš počítat pokud budeš jezdit ve sněhu(prašan se dostane i pomalou jízdou všude) a v mokru že pokud ty brzdy neohřeješ a neosušíš že přimrznou nebo litina rychlejc rezne tak se přilepěj.Dělá mi to samí na audině ale mám quattro tak to jen škubne a jedu.Jen se divím že nesepne haldex pokud ti kloužou kola?Ta elektronika by měla zasáhnout nebude chyba ještě jinde?Pokud kola kloužou tak ESP musí zasáhnout a pokud kolo klouže mělo by ho sepnout ne?
Leden 24, 201114 r Autor Tiez mi to sklbalo, takze predpokladam, ze haldex bol zopnuty. Len ked som vyslapol spojku, tak som citil ako sa zadok smyka. V tomto pripade sa brzdy ani nedali osusit, pretoze som siel 6km do kopca, kde nie je treba brzdit ani do zatacky (je taky prudky).
Leden 24, 201114 r Jo jízdou do kopce to neosušíš taktéž jedu nejprv po mokrý dálnici a potom po rozbředlý uličce a nakonec jedu do kopce k domovu a taktéž nemám jak zahřát brzdy tak to ozkoušej někde jinde a pokud to bude zlobit i po osušení tak zkus reklamaci. Jinak na kotoučích jsou většinou vidět obtisky destiček a chvíli trvá něž se to z nich opucuje,
Leden 25, 201114 r Je tu ještě jedna věc, nemít na zimu elektrony, lepší jsou plechy s poklicemi. A při parkování tam nechat rychlost.
Leden 25, 201114 r Tak lepší to určitě je ale prašan a voda na rozsolený silnici se tam dostane taky.A pokud si bude užívat jízdu v hlubokým sněhu tak je uplně jedno co tam je,stejně se to tam dostane.Tady pomůže jen osušení tím že zahřeje brzdy ale né vždy to jde hlavně jízdou do kopce.Pak by nebylo asi na škodu vozit sebou zakládací klíny a pro jistotu to zakvaltovaný auto založit klínem.
Leden 27, 201114 r No od toho ty auta máme aby stály v garáži tam nenavlhnou ani nezamrznou.To je přeci evidentální ne :smich:
Únor 6, 201114 r Stát v kopci se zařazenou rychlostí může být problém, (dle SM13/2010). tento způsob parkování zatěžuje dvouhmotnostní setrvačník a ten je na jednostranné namáhání extrémně citlivý. Prý hlavně pro vznětové motory. A jedná se o parkování dlouhodobé až roční. Prý v krajním případě může dojít poškození převodovky. To co píše "Sranki" bych určitě nenechával jen tak a tlačil na servis! Jezdím sníh, voda, bahno, prostě furt a všude a ručku zatahuju stále a nic ani v těch nej mrazech! jinak Upraveno Únor 6, 201114 r od litm
Únor 16, 201114 r Autor Dnes som bol v servise s tymto problemom. Na zaruku to vycistili, tak dufam, ze sa to uz nebude opakovat. Inac dorabali nejaku krytku na kabel klimy niekde v motorovom priestore ako odporucana servisna akcia. Robili to aj niekomu z vas (pravdepodobne sa to tyka len prvych kusov z roku 2009)? Neviem kde presne ani ako to vyzera.
Únor 16, 201114 r 1/10 a taky mi to delali, dela se to jen u climatronicu, je to nejaka ochrana proti prodreni kabelu, vynda se panel klimatizace a na nejaky kousek kovu se nasadi plastova listicka.. to je vse
Únor 22, 201114 r Autor Podla poslednych informacii je pridrete lanko k lavemu zadnemu kolesu. Auto nechavam cez noc v servise lebo lanko sa nenachadza na sklade ))
Září 28, 201113 r Zacinam mat problem so zamrzanim rucnej brzdy. Tak by som sa chcel spytat ci sa s tym da nejako bojovat (okrem navstevy servisu). Obcas clovek proste musi zastavit v kopci, kde nechat auto stat len na zaradenej rychlosti moze byt celkom riziko. Kúp si klin, ručná ti nepomôže na žiadnom snehu. Toto robia iba magori.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.