milanovnik Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Zdravím motopřátelé, jaký je váš názor na to, zda při delším zaparkování auta lepší zatáhnout ručku nebo dát zpátečku bez ručky?? díky M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 já parkuji na rovině a zpátečku zamykám,tak ji tam mám a někdy zatáhnu brzdu,protože jak přijdu a vyřadím a není to na rovině,tak nožní brzda moc nefachá bez posilovače a třeba to může popojet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 (editace) Aj keď mám všade kotúče, tak dávam iba spiatočku bez ručnej... Ale je to samozrejme vecou aj toho, že kde parkuješ, ako písal petrumr a podobne. Editováno: 28. Květen 2011, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Já dávám jenom jedničku pokud tedy stojím na rovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanovnik Vloženo 25. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2011 (editace) šlo mi o to, zda ke zpátečce (musím neboť mám zamykání) dát ještě ručku nebo ne. Někde v tv říkali, že při samotným kvaltu zuby trpí a můžou odejít dřív a že oprava ručky je levnější než nový kolo do převodovky. Co vy na to? (PS: stojím na mírnym kopečku) Editováno: 25. leden 2011, autor: milanovnik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Zabudol som, že spiatočku dávam preto, že mám zamykanie radenia, ale pri rýchlom parkovaní taktiež jedničku, to bohato postačí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Pokud stojíš na mírném kopečku ručku bych dával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Ja dávam spiatočku, pretože mám Defend a okrem zimy zaťahujem aj ručnú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Pokud bych parkoval, byť i v mírném kopečku, určitě bych ručku zatáhl. Né, že by auto na zařazenou rachlost ujelo, ale spíše se jedná o to pnutí, ke kterému dochází a to může být škodlivé. Já sám parkuju na rovince a když zastavím, nechám auto, ať si tzv. sedne a pak tam mrsknu zpátečku a jdu si po svým:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 (editace) Tak hlavně se mi tohle téma moc nehodí do sekce Exteriér... Jinak kvůli zamykání zpátečky dávám zpátečku a dál nic, když parkuji doma (rovná garáž), když v kopečku, tak zastavím, zatáhnu ručku, nechám auto "sednout" a pak zpátečku. Proč? Měl jsem předtím automat a tam, když člověk dal jen režim P, nebo nejdřív režim P a pak až ručku, když auto stálo v kopci a popojelo, tak po opětovném nasednutí se volič nechtěl hnout z pozice P a muselo se na něj dost silou... Asi se pootičila nějaká kolečka a volič se zasekl, každopádně mě to naučilo. Editováno: 26. leden 2011, autor: samurai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Ručku používám jen u krátkodobého stání,nebo v prudších kopcích. Vyškolil jsem se ještě u Fabky,stála asi už dlouho - zůstalo zabržděno a měl jsem co dělat abych to na jedničku + zpátečku odtrhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Pokud bych parkoval, byť i v mírném kopečku, určitě bych ručku zatáhl. Né, že by auto na zařazenou rachlost ujelo, ale spíše se jedná o to pnutí, ke kterému dochází a to může být škodlivé. Já sám parkuju na rovince a když zastavím, nechám auto, ať si tzv. sedne a pak tam mrsknu zpátečku a jdu si po svým:) Tak ja teda muzu potvrdit, ze 1,4 fabie I 55kW mi ujela pres kvalt, nastesti sem v tom aute jeste sedel, kdyz sem zpozoroval takovy divny zvuk, jako kdyz Vam drhnou brdzy pri dobrzdovani, kdyz pomalu popojizdite, najednou cuk hop, a motor byl o jeden zub vpredu, stal sem na zpatecku z relativne prudkeho kopce, zkusil sem to i na jednicku, to bylo trosku lepsi (TUDIZ MUJ POZNATEK, ZE V KOPCI URCITE RADIT RYCHLOST VE SMERU JIZDY - tedy z kopce jednicku, do kopce zpatecku), ovsem to vnitrni pnuti je pravdou, ze hold tomu motoru neprospiva ... ani ani Prosim o vyjadreni se k tomu parkovani na jaky kvalt v jakem kopci. Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skofa1.2 Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 Jestli k tomu můžu něco říct, tak nedavno sem viděl u FII 1.2 HTP přeskočený rozvodový řetěz o dva zuby.Stalo se to panu majiteli tak,že parkoval a nějaký mamlas do něj strčil.Tím,že má 1.2HTP docela dost malé zuby na rozvodech a řetěz je napínán hydro napínákem,dojde při vypnutém motoru k lechkému uvolnění a pak k takové nepříjemnosti.Takže já dávám vždy ručku(aspoň nezatuhnou lanovody. A k tomu jak kolega psal,že to nemohl potom odtrhnout z místa je jednoduchý recept.Stačí čímkoli ťuknout z pod auta do brzdového štítu a na 100% to povolí. Dojde totiž k bočnímu cuknutí pakny,což je kratší než při rozjezdu.A ne to trápit přez kvalt, to se akorád neco pohnojí.....Samozřejmě to platí u bubnů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Ked som aj v miernom kopci a zatiahnem rucnu len na 1. stupen,auto sa stale hybe. Az na 2.,3. auto stoji tak ako by som predpokladal. Chcem to dat nastavit v servise,inak mi je 1.poloha rucnej uplne nanic. Ako vam zabera rucna brzda na 1. "zube"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Tak hlavně se mi tohle téma moc nehodí do sekce Exteriér... jakto že nehodí, auto parkuješ v exteriéru snad...ne? :-D 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Ked som aj v miernom kopci a zatiahnem rucnu len na 1. stupen,auto sa stale hybe. Az na 2.,3. auto stoji tak ako by som predpokladal. Chcem to dat nastavit v servise,inak mi je 1.poloha rucnej uplne nanic. Ako vam zabera rucna brzda na 1. "zube"? já zatahuju snad přes 6 zubů... to jako chceš aby to auto stálo na místě už na prvním zubu? To bude muset ten zub být hodně vysoko a nebo ti to bude muset trvale brzdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Ono se to tak i seřizuje 6-7 zubů. Je to kvůli tomu, že to je ovládané lankem a při zatížení zadní nápravy to lanko může zabírat-zkrátka to tu vůli potřebuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 OK,takze je to normalne. Bol som zvyknuty na mojom predoslom Forde,ze uz na 1. zub sa mozem spolahnut v miernom kopci. Terajsi Roomster to ma nastavene teda trochu inak. Vdaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Tak ode dneška už žádná jednička - ale "ručka nebo zpátečka?"... (nechal jsem namontovat zámek šaltrklacku...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 No já slyšel nebo někde četl, že když nechám auto ve svahu a auto má snahu rozjet se opačným směrem, než co je tam zařazeno, tak hrozí riziko přeskočení řetězu/řemenu - pokud dojde k pohybu auta. Například když k tomu pohybu nějaká cizí síla dopomůže 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 12. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 Ano o 7 příspěvků výše to popisuje skofa1.2 Co vím tak je to možné. Na tchánově Mazdě 6 mu to taky přeskočilo (v zimě). Přijel na hory a zaparkoval ve svahu a nechal tam 1. Ráno bylo asi o 15°C míň a jak povolil napínák tak to přeskočilo o 2 zuby a už to nenastartoval. Aspoň že se to nepotkalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 12. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 (editace) Parkovat z kopce jen na jedničku na jedničku parkuji jen na úplné rovině. Z kopce jen na jedničku a na brzdu Editováno: 12. Srpen 2011, autor: Escrito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Já parkujuna nedničku a ručku. V minulosti jsem pracoval na letišti a objížděl letadla od jednoho k druhému a přitom jsem nechával motor běžet. Když to takhle děláte několik let tak při každém vystoupení z auta taháte ručku - prostě zlozvyk. Musím zaklepat že mi ručka nikdy nezamrzla a také nikdy nezarezla.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 Fajn, už aj ja budem vedieť, ako parkovať Ďakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.