Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Koupil jsem Octavii 2001 a buď mi nefunguje cyklovač stěračů a nebo s ním neumím. Jel jsem za mrholení a nemohl jsem ho rozchodit, tak jsem celou cestu mačkal páčku dolů.. Mám na té páčce nějakou páčku na udávání rychlosti ale ta mi vůbec nereaguje, jenom když ji přesunu uplně do prava,tak mi to jednou setře.. Jinak když dám celou páku nahoru tak to stírá a pak i rychleji, ale ta první poloha, kde by to mělo cyklovat, nefunguje. Nevíte někdo co s tím? Nemůžou to být pojistky? Nebo relé? Na diagnostice mi to žádnou chybu nehodilo. A nebo předchozí majitel měnil sklo a nekoupil to s tím čidlem? Je to možné. Děkuji za každou radu.

Nejspíš tam máš dešťový senzor. :)

  • Autor

Ok, kouknu, jestli tam někde nahoře nemám drátky, které by mohli směrovat k tomu čidlu.

  • Autor

Tak jsem se na to koukal a nemohl jsem objevit nějakej šroubek, kterej by držel ten strop. A ještě mě napadlo, jestli třeba nemám špatný relé, jako typ myslím. Mám tam obrovské relé, na kterém je napsáno 192.. Není to náhodou relé které potřebuje dešťové čidlo? Neměl bych tam náhodou mít 377?

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak to bylo nakonec tím relátkem..Koupil jsem za 900 jinej typ a šlape jak hodinky..

  • 2 měsíce později...

To ja ma iny problem. Mam oktaviu 1999 diesel a moj problem zacal v tom, ze mi pri starte zacalo cvakat relatko 377 a cyklovanie stieracov fungovalo len jednou rychlostou na vsetkych polohach. Potom sa to zhorsilo a okrem cvakania v relatku 377 mi tie stierace prestali fungovat, pripadne sa lenivo pohli ale zastavili v polovici celneho skla a nefungovali uz vobec. Dalo mi namahu dostat ich spat do spodnej casti a to klikanim reset a manipulaciou packy hore/dole.

Vymenil som rele 377 ale vysledok je ten isty. Odpojil som kable od packy, ziadna zmena, tak som zohnal novu packu a pripojil tu... vysledok rovnaky ako pri prvej povodnej packe stieracov. Uz netusim kde je problem... Zeby motorceky stieracov??? Kable???

Doslova som bol donuteny zakupit si postrek celneho skla, kde sa dazdova voda rozptyluje pocas rychlosti v premavke ale stale mam zaprsane celne sklo...

dik za akukolvek pomoc :)

Viděl bych to na mechanizmus stěračů, u těhle starších modelů to zlobí, buď bys to mohl rozebrat a promazat a nebo koupit už modernizovaný typ :palec2:

Vyndat mechanismus, rozebrat, vyčistit, promazat a jestli si nespálil motorek stěračů, tak pojedou jako nový. Práce na hodinku.

  • 5 měsíců později...

mechanizmus rozobraty a vymeneny za novsi z dovodu chybajuceho tesnenia a naslednej oxidacie... kazdopadne problem bol tam, ale uz nie jekol-47.gif

dakujem za rady

Zdravim pánové, mám podobnej problem. Kdyz je sucho, sterace slapou jako hodinky,cyklovani , nastaveni rychlosti, vsechny polohy jedou jak po masle. Problem nastane kdyz zacne byt venku vlhko nebo zima, neni tomu ale podminkou, nekdy ano nekdy ne. No proste sterace vpohode zapnu, jenze uz nejdou vypnout, jedou vesele dal i kdyz dam paku do vypnute polohy, po nekolika cyklech se zastavi treba v polovine celniho skla, sjedu packou dolu na projeti jednoho cyklu a sterace si to opet vpohode vali klidne 10x a pak se zase zastave v nejake idiotske poloze. Kdyz ma na to vliv vlhkost vzduchu predpokladam ze bude asi problem v relatku, kontakty se slepi a nerozepnou rele, pripadne mozna primo v kontaktech od ovladaci paky steracu. Stava se to taky nekomu ? Nejaka rada kde zacit hledat zavadu ?

  • 2 týdny později...

No mne to robi presne to iste a uz 12 hodin bludim po forach a hladam jednoznacnu odpoved na pricinu tychto priznakov.

No ja taky bloudim a hledam a vztekam se a nikde nic, zkoušel jsem to rozebrat, vyčistit ty kontakty v páčce cyklovače kontoxem a na chvíli to pomohlo, ale jen na chvíli . . . Kdyby si na neco prisel jak se to da dlouhodobeji vyresit urcite to sem hod. Budu ti moc vdecny, pokud na to prijdu samozrejme sem napisu taky

  • 2 měsíce později...

Zdravim pánové, mám podobnej problem. Kdyz je sucho, sterace slapou jako hodinky,cyklovani , nastaveni rychlosti, vsechny polohy jedou jak po masle. Problem nastane kdyz zacne byt venku vlhko nebo zima, neni tomu ale podminkou, nekdy ano nekdy ne. No proste sterace vpohode zapnu, jenze uz nejdou vypnout, jedou vesele dal i kdyz dam paku do vypnute polohy, po nekolika cyklech se zastavi treba v polovine celniho skla, sjedu packou dolu na projeti jednoho cyklu a sterace si to opet vpohode vali klidne 10x a pak se zase zastave v nejake idiotske poloze. Kdyz ma na to vliv vlhkost vzduchu predpokladam ze bude asi problem v relatku, kontakty se slepi a nerozepnou rele, pripadne mozna primo v kontaktech od ovladaci paky steracu. Stava se to taky nekomu ? Nejaka rada kde zacit hledat zavadu ?

Zdravim mam presne ten samy problem. docetl jsem se tady na foru, ze bud je problem v rele nebo v dojezdu na motorku sterace. Motorek jsem mel dneska vyndanej a sroubek dojezdu jsem pritahl. To chvili fungovalo, ale vecer to po ochlazeni to dela znova. Cili pravdepodobne rele. Dle navodu vim kde je umisteno na releovem boxu, ale ani za mak nemuzu najit ten relovy box. Vsude pisi ze nekde vlevo u ridice. Musi se rozdelat palubni deska nebo se da k relatkum nejak rozumne dostat? Dik za radu pripadne nejaky detailnejsi planek kde to hledat. P.S. Octavia I.

Honza

Upraveno od doubej1

Klekni si vedle otevřeného auta, strč hlavu pod volant a koukni se nahoru.

Je tam taková mřížka, kterou sundáš po povolení dvou torxů a vycvaknutí dvou západek.

Upraveno od Wojnar

Přesně tak, pod sundání mřížky se dostaneš k relé. Já měl podezření na dojezdovkontakty. Mohl bys mi poslat nejakej odkaz nebo alespon cislo dilu toho relatka ktere to je ? Diky

  • 1 rok později...

Mám problém s cyklovačem stěračů, když zapnu páčku do polohy cyklovače tak jednou stírne a už nestírá, když jsem si hrál s délkou času tak jsem zjistil že když čas zkracuji, tak to nedělá nic, ale když prodlevu prodlužuji tak to vždycky jednou stírne a už nestírá .... :-( Je možné že to je relé cyklovače ...? Nebo napadá někoho nějaká jiná věc která by to mohla být ..? Děkuji

  • 6 let později...

Zdravým,

mám stejný problém s cyklovačem předních stěračů(vw bora variant 99) původní zkorodovaný mechanismus stěračů nahrazen,mechanismus bez ramen stěračů běhá jak má na všechny polohy,s rameny stěračů mechanismus cykluje "jak se mu zachce" může to být slabým výkonem motorku stěračů,neb protáčením ramen stěračů v mechanismu,děkuji za reakce...

  • 1 měsíc později...

Prosím kde najdu relé stěračů u fabie

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.