Květen 27, 20169 r AZQ, 2003, 165t.km. aj vo vani boli dva ulomene ventily a stieraci kružok. No proste sila.
Květen 27, 20169 r Hovada vožralý .... To byl nějakej mongol nebo tatar, ne, co to zapřáhnul a rval přes kvalt?
Červen 20, 20169 r Tak abych přidal taky něco po dlouhé době.... Fabia 1.2 40 Kw AWY (r.v. 2004) najeto 176 750 Km bez zjevných příznaků vad motoru. Vyměněné před 5 tis. zapalovací cívky, olej měněn každých 15tisic jednou jsme to solidně přetáhli až na 25 tisic... nebyl čas auto muselo makat... tlaky zatim měřeny nějak pri 140 tisic. a byly OK přesné hodnoty už vám ovšem neřeknu neboť si je nepamatuju a papiry jsou buh vi kde... samozřejmě vyměněna před pul rokem originální autobateri. tuším že vyměněno čidlo teploty vody? (prostě kolisala teplota vody na ukazateli na pristrojovce) jinak žádné velké závady jezdíme s tím denně min 200km převážně města, občas meziměsty a dálnice tak 3-4x ročně občas podtáčené pod 2 000 ot/min jinak řazení ccqa 2500-3000 ot/min jízda obšas oživená mou prasáckou nohou jinak běžný klídek... jediné co mi chybí je AC (klima) a byl bych spokojenej.... spotřeba když jsme ji počítali vychazela nějak 6.8 což není špatné tankuju občas vervu na benzině v polsku. jinak klisckou 95...
Září 16, 20168 r Já mám na Fabce 1.2 47kW r.v.2003 nalítáno 120tkm a motor jede furt tak jak má nedavno měněný akorát čepy a tyče stabilizátoru a o víkendu mě čekají svíčky a pak už zas jen jezdit a jezdit.. Spotřeba pořád naprosto parádní, na Moravu a zpět celkem 500km za 800 Kč pamatuju felinku, co si vzala klidně 1300 Kč Nikde nic nebouchá, necvaká, startuje parádně..zatim musim zaklepat
Září 17, 20168 r ... ale pravda, na úseku Plzeň - V.Mýto, jsem měl od plné do plné průměrku 9,18l/100km LPG , jiank celá trasa 325km za 3:15h ... takže spotřeba odpovídající ...ale abych nebyl zcela off topic ... za mě ten motor držák jako sfiňa a jestli vydrží, bude příští rok loučení nelehké
Září 18, 20168 r Klobúk dole, slušný výkon. Mne to občas ukázalo 185 tacho, ale to je auto s polovičnými km a s modifikovanou ECU. Spotreba veľmi dobrá, keďže je to LPG. Je vôbec nejak poznať okrem tachometra, že je to tak moc jazdené auto? Zdá sa že skúšobná jazda ani meranie tlakov by nič neodhalilo - vypnuté EGR nepočítam, to je "kazítko" už od základu. :-)
Září 18, 20168 r jo, volant je odrbaný jako sfiňa už mám na něm potah, ale jak přechází v příčku, tam je už úplný důlek na levé straně
Září 19, 20168 r To by som asi neriesil kym nezacne odchadzat. Jak tu bol clanok SM o jazdenej Dacii, tam spojka odchadzala az po 400tisic, mne odisla naopak pred 100t, lebo som to viackrat spalil. Proste tazko sa ta zivotnost odhadne. U diesla z toho mam vecsiu obavu - komplet spojkovu sadu som videl za 11tisic czk a potom este montaz... Na Fabii to bolo vcelku vpoho.
Září 19, 20168 r no já doufám, že spojku a rozvody už řešit nebudu, to prostě musí vydržet , tedy ještě nějakých 25t km baj očko
Září 19, 20168 r nene, 2 jsou stále potřeba, v plánu bude (pokud se nic nepokašle) tak FIII 1,0MPi + jak jinak, LPG
Září 19, 20168 r Podla najazdenych km by som stav auta nehodnotil, napr. moj pripad (a konecne prispejem k teme) : Fabia hatchback, motor AZQ, vyroba 2004, 159000 km Pri 120t repas hlavy a rozvodov, Spojka vymenena uz pri 85t (moja blbost), Zapalovacie cievky vymenene. vyfuk skoro komplet vymeneny. Nedavno repas prednej napravy - silentbloky, ulozenie tlmicov a tlmice. Predne brzdy menene 2x z dovodu opotrebenia a este 2x kvoli vibraciam (zbytocne). Opravovane drobnosti ako madlo nad dverami spolujazdca, senzor ABS a uvolneny tepelny stit vzadu pri vyfuku. Inak origo baterka prezila viac nez 10r a ked odisla, bol to jediny pripad ked auto nestartovalo Momentalne je ale vsetko OK, akurat male a slabe auto bez klimy nikomu nestaci
Říjen 5, 20168 r Nase 1.2 47kW je aktualne kolem 150 tisic km, vyjma drobnosti (svicky, civky) a pravidelnych vymen oleje a filtru bez nejmensich potizi a porad je schopna to dojet z chaty za nejakych 5.8 - 6.2. Jezdi se na nakupy, sem tam dovolena po cechach a obtyden nejakych 80km za Prahu na chatu (50/50 dalnice/okresky). Hodne ale ctu ze u tohoto najezdu by se mely menit rozvody, je lepsi to udelat preventivne nebo cekat az zacnou potize, pripadne jak je poznat?
Říjen 5, 20168 r Upřímně bych je měnil preventivně v předepsaných kilometrech. Docela by mě zajímalo u lidí, kteří mají vyšší nájezd - a je jedno, zda mají 40kW nebo 47kW (ty motory jsou téměř totožné). Tankujete nějaké prémiové palivo? Docela koketuji s myšlenkou, že bych do toho mého střepu nalil něco jako Vervu od Benziny.
Říjen 5, 20168 r Tak jasny... pojede zo tiseji, bude to zrat polovinu, a kW se zvednou na dvojnasobek
Únor 22, 20178 r Robim motor 6V AWY ma neuveritenych 180tis. km. bez dotknutia. Teraz prvykrat podpalene ventily ale rovnomerne a kompresia 7-8 na všetkych valcoch. Ale krasne bežal na volnobehu žiadne trasenie len pri pridany plynu vždy trhalo. Zrietkavosť že rovnomerne všetky vyfukove ventily su podpalene. Ked dokončim dam sem fotky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.