Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, mam neprijemny problem a jelikoz se zas tolik nevyznam obracim se sem pro pomoc.

Kvuli pocitu snizeni vykonu a obecne udrzbe jsem se dnes podival pod kapotu. A nestacil jsem se divit. Skoro vsude byl olej.

Neprve na "asi" olejovem filtru (foto1).

Drive jsem mel problem ze mi casto nedrzela hadice od turba (pokud se nepletu).

Tak jsem se rozhodl ji demontovat a uvnitr byla cela od oleje. Jeji jeden konec je pod pravym prednim svetlem(foto2). A druhy kousek od nalevajici otvoru pro olej.(foto3)

Foto 1

snc00211s.th.jpg

Foto 2

snc00216p.th.jpg

Foto3

snc00214x.th.jpg[/img]

Nevite nekdo cim by to mohlo byt ?

Dale se chci zeptat jestli musim dodrzet nejake kroky pri demontazi filtru (foto1)

A pote ponekud trapny dotaz, jak odpojit napajeci kabel od svetla, nevim jestli je tam nejaky patent nebo to mam "hrubou silou" silou vytahnout.

Diky vsem za odpovedi.

No jako začátečníkovi bych ti poradil trochu se zajímat o to co jsem koupil. Sežeň si knížku JAK NA TO (dá se i stáhnout z netu) tam máš aspoň základy jak se starat o auto...

K tvým dotazům. Filtr oleje je uprostřed motoru(myšleno mezi předníma kolama) mezi chladičovkou a motorem. Plastový kulatý víko s nástavcem na šestihran. Jestli máš olej v hadici co si popsal - od IC do sání tak máš před smrtí(nebo KO) turbo. Tím pádem olej v IC v sání. Nevím jak máš tohle auto dlouho, ale moc dlouho to asi nebude...Radši to dej někomu kdo ti s tím pomůže, protože toho může být víc co je v háji. Hodně zdaru.

že máš v hadici olej, neznamená že máš KO turbo. Každý pouští olej a i auto u auta kde mezi výměnama oleje nedolíváš, tak jsou hadice mastný a spolu EGR ventilem ti zahnojí sání jako nic.. To co je na první fotce je blbě vidět odkud to lítá,ale vypadá to že ti tam háže olej drážkovej řemen,takže ti teče asi gufero na klice. Kdyžtak ještě shoď kryt rozvodů ať víš víc,nebo sundej dekl pod motorem a podívej se na řemenici na klice. Takhle z fotek je poznat prd.. Nebo ti netěsní okruh klima,ale vypadá to že je mastná i řemenice, takže spíš to gufero dole,ale pokud se to mastí i nahoře,tak asi teče fest..

Upraveno od Biimbo

Jestli má olej v hadici od IC do sání tak už to nebude valný. Většinu pobere IC a v něm to zůstane. Mám najeto cca 260tkm a olej nedolívám vůbec a když jsem rozebral hadice vč. IC od turba až do sání, měl jsem v IC cca 0,5dcl oleje.

Samo, že se takhle těžko odhaduje co je v řiti.

já tam měl oleje stejně jak ve 200 tis, tak teď při 300 tis. Turbo sem teď vyměnil preventivně a olej je v hadici furt. Kámoš má najeto 130 tis poctivých a oleje tam má stejně..

  • 4 týdny později...

Taky mám olej na motoru hlavně na těsnění kolem olejové vany. Motorového oleje mi ubívá 2dcl na 15000km. když nechám auto stát týden v garáži, mám tam na podlaze asi 5kapek oleje

Jakubo: To je na něco dotaz nebo jen konstatování?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.