Přejít na obsah

O1 1.9TDi - Dotaz zacatecnika


NeRozum

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam neprijemny problem a jelikoz se zas tolik nevyznam obracim se sem pro pomoc.

Kvuli pocitu snizeni vykonu a obecne udrzbe jsem se dnes podival pod kapotu. A nestacil jsem se divit. Skoro vsude byl olej.

Neprve na "asi" olejovem filtru (foto1).

Drive jsem mel problem ze mi casto nedrzela hadice od turba (pokud se nepletu).

Tak jsem se rozhodl ji demontovat a uvnitr byla cela od oleje. Jeji jeden konec je pod pravym prednim svetlem(foto2). A druhy kousek od nalevajici otvoru pro olej.(foto3)

Foto 1

snc00211s.th.jpg

Foto 2

snc00216p.th.jpg

Foto3

snc00214x.th.jpg[/img]

Nevite nekdo cim by to mohlo byt ?

Dale se chci zeptat jestli musim dodrzet nejake kroky pri demontazi filtru (foto1)

A pote ponekud trapny dotaz, jak odpojit napajeci kabel od svetla, nevim jestli je tam nejaky patent nebo to mam "hrubou silou" silou vytahnout.

Diky vsem za odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jako začátečníkovi bych ti poradil trochu se zajímat o to co jsem koupil. Sežeň si knížku JAK NA TO (dá se i stáhnout z netu) tam máš aspoň základy jak se starat o auto...

K tvým dotazům. Filtr oleje je uprostřed motoru(myšleno mezi předníma kolama) mezi chladičovkou a motorem. Plastový kulatý víko s nástavcem na šestihran. Jestli máš olej v hadici co si popsal - od IC do sání tak máš před smrtí(nebo KO) turbo. Tím pádem olej v IC v sání. Nevím jak máš tohle auto dlouho, ale moc dlouho to asi nebude...Radši to dej někomu kdo ti s tím pomůže, protože toho může být víc co je v háji. Hodně zdaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že máš v hadici olej, neznamená že máš KO turbo. Každý pouští olej a i auto u auta kde mezi výměnama oleje nedolíváš, tak jsou hadice mastný a spolu EGR ventilem ti zahnojí sání jako nic.. To co je na první fotce je blbě vidět odkud to lítá,ale vypadá to že ti tam háže olej drážkovej řemen,takže ti teče asi gufero na klice. Kdyžtak ještě shoď kryt rozvodů ať víš víc,nebo sundej dekl pod motorem a podívej se na řemenici na klice. Takhle z fotek je poznat prd.. Nebo ti netěsní okruh klima,ale vypadá to že je mastná i řemenice, takže spíš to gufero dole,ale pokud se to mastí i nahoře,tak asi teče fest..

Editováno: , autor: Biimbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli má olej v hadici od IC do sání tak už to nebude valný. Většinu pobere IC a v něm to zůstane. Mám najeto cca 260tkm a olej nedolívám vůbec a když jsem rozebral hadice vč. IC od turba až do sání, měl jsem v IC cca 0,5dcl oleje.

Samo, že se takhle těžko odhaduje co je v řiti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...