Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Po 21 tkm. ??? Filtr plynné fáze měním max. po 14 tkm.jak mám doporučeno od mého plynaře.

Podle fotky to vypada docela spinave,pockame az se ozve nekdo z montazniku,aby nam rekl jestli je to moc,nebo malo.

Dle mého montážníka plynná fáze po 20tis.kapalná 60tis.

Toto je jen test jak to vypadá po těch 20tis.na teoreticky kvalitním plynu.

Interval samože zkrátím a to rovnou na polovinu doporučeného intervalu.

Cena filtru byla 150kč.Takže není co dál řešit.Olej si dělám taky po 10tis.(10w40),tak k tomu přibude i plyn.filtr.

Ja menim 23t km jak si pipne jednotka... minule se na to dival plynar a rikal krasne cisty, u tartarini se nemusi nic rezat, filt se vyjme z domecku a je krasne videt jak vypada.. U kapalne faze mi plynar rikal, že se nemeni.. ano, prej nemeni... ukecaval jsem ho a rikal, že pokud chci, tak mi ho vymeni, ale u sveho auta ma najeto snad 400t km na puvodni filtr... mam plynare stejneho jako malta... spíš je duležité měnit svíce po 45tkm a vzduchový filtr taky tak, lepe každy servis plynu..

Zdravím pánové,

 

prosím vaše rady a názory na následující problém u originální tovární zástavby OII LPG 2011 (ukazatel hladiny LPG v panelu přístrojů):

 

- cca od 65t km (nyní mám 68t km) škube na plyn v otáčkách 1500 ot./min. +/- 100 ot./min. (jízda jako v autoškole :-/), typicky popojíždění ve městě

- pomůže úplně ubrat nebo přidat plyn

- když se v momentu škubání přepne na benzín tak přestane škubat

- postupně se zhoršuje (dříve dělalo spíše v létě ve vedrech, ted i v chladnu)

- poslední dobou (cca 1000 km) je znatelný nekultivovaný chod motoru při volnoběhu na LPG, po přepnutí na BA se chod uklidní

- čerpám jen Kralupol (u nás jiný není)

- do 60t km než proběhl servis po 60t km ve značkovém servisu Škoda se neprojevovalo

- ve značkovém servisu Škoda nezjistili závadu (nepodařilo se jim nasimulovat), v paměti závad prý nic nebylo

 

mám trochu podezření, že se něco "nepovedlo" u servisu po 60t km... Na co se zaměřit? Svíčky? Filtry?

Upraveno od Pec@

Svíčky hádám pokud máš kvalitní, že měníš po 40tisKM. Pokud máš horší svíčky, tak měnit po 20tisKM.

Zajeď za někým kdo ti vytiskne emise - jak benzín tak LPG. Prpd. máš rozletěné vstřiky.

Upraveno od PauLofWoCC

V 53 000 kilometrech mně měnili vstřikovače na záruku ( napřed malé problémy a potom svítil vrtulník - kontrola spalin), stejný dodavatel LPG. Potom jsem měl problémy s plovákem, ale od té doby, co jsem začal občas tankovat u AGIPu problém zmizel. V 60 000 km měli měnit filtr kapalné fáze. Filtry mění v autorizáku po 15 000 km při výměně oleje, budu mít 90 000 km a tak se objednávám na servis. Chtělo by to nechat vyčistit vstřikovače, protože se mně nechce kupovat nové :-(. Pokud má někdo zkušenost, rád se poučím.

  • Autor

Pec mně se přesně takhle začla chovat Škoda 105 S na LPG, systém BRC po té co jsem si jako mladý testoval maximální rychlost auta a následně ohnul hlavu a přidřel válec a podpálil ventily. Časem se to zhoršovalo natolik,že pak už to nebylo ok ani na benzín. Byl jsem v té době v Anglii a nechtěl jsem platil drahou opravu. Jednoho dne už jsem nenastartoval vůbec, ani na benzín. Ale zda li je tato zkušenost nějak možná vztáhnout k novému vozu a tvému problému, netuším.

?????? jak můžeš srovnávat problémy Š 120 s se systémy vstřikování, to je jako by jsi srovnával parní lokomotivu s jaderným reaktorem...oba vyrábí páru a pohání něco dál....zkusit vyčistit plynové vstřikovače ultrazvukem (jestli není pozdě),ve speciální kapalině... jak to tak vypadá, to co dodává škodovka do aut nic moc nevydrží...

to neni JEN skodovka, to je i Dacia.. kamos ma Dustera v 60 000 vymena vstrikovacu, cena na zaruku kolem 30 000korun za celou vymenu.. durazne doporuceno menit filtry LPG po 10000km a brat LPG jen na jedne cerpace v brne...zrovna na te, ktera vysrala vstriky mne... takze si vyberte.. je to proste SHIT co se tu prodava za plyn.. skodovka ma  auta udelane na kvalitni LPG ne na ten hnus co tu ma kazda druha cerpacka a nejhorsi je, ze si clovek nevybere.. kamos ma nissana, jezdi na LPG ale NESMi brat na shellu, protoze na jejich plyn mu to vubec nejede.. jak pise Karel, zkusit vycisti vstriky a modlit se, aby nebyly po smrti..

PEC-to co popisujes muzou byt vadne vstriky, ber to tak, ze servis skodovky nema moc praxe s tovarnima zastavbama, kde by se to naucili? A jiny servis nez skoda asi ani nezkousej, bo skodovka ma zamkle svoje jednotky, takze se tam nikdo jiny nedostane-mozna uz to ma nekdo hacknute a umi to,ale to bys musel obvolat vsechny plynare ve svem okruhu, jestli se nekdo umi dostat do jednotek, ktere jsou namontovane z vyroby.. co te ceka? Patrne vymena vstrikovacu, rekl bych, ze to uz na zaruku neuhrajes..nepredpokladam, ze nekdo ve znackovem servisu bude neco rozebirat, cistit.. ti sou zvykli na vymeny system-chcete nechcete.. uvidis.. pripadne jak pise Paul, zkusit vymenit svice.. ja davam Denso, pripadne NGK a menit po 45t km...ovsem podle toho, ze ti to na BA jede v poho bych na svice nesazel, maximalne vyhodis par stovek navic..ale pokud se divam, mas po servisu 60tkm, takze by ti  svicky stejne meli menit po 60tkm, pokud teda neni vymena z fabriky doporucena uz pri nizsim najezdu.....no hodne zdaru

Pokud máš v háji vstřiky a po záruce tak se na škodovku vykašli,zajed k nějakemu "kvalitnimu" plynaři ten ti vyměni zamknutou řidici jednotku lpg +vstřiky a vejdeš se do 5 tis,at jdou někam s opravama lpg v autorizacich,vůbec tomu nerozumi.Škodovka chce za nové vstřiky a jejich výměnu okolo 20 tis.Plynař v mém okoli už origo továrni zastavby řešil a umí to takto "rozchodit".A jak piše Jirka problémy nema jen Škodovka ale i Dacia nebo třeba Opel díky sračce co tu tankujem.

Upraveno od bitttpower

zkusit dat do skodovky, pockat, co navrhnou.. coz podle me bude vymena vstriku... treba to uhraje na kulanci... menit filtry po 10t km .. pokud to nepujde, tak vyhodit vstriky a jednotku v nezavisle dilne a mas pokoj ..

  • 2 týdny později...

Zdravím pánové, chci dát do fóra totožné potíže jako Pec@.. Na chlup stějně i s kilometry

 

K tomu se mi přidala  při studeném motoru Hláška 

 

" Závada na systému ASR" -  objeví se kontrolka smyku a auto nahlásí, že LPG provoz není možný a že se přepíná na benzín.

 

Pak stačí vypnout motor a nastartovat a už je vše ok, start na benzín a přepnutí na LPG a už jede normálně.

 

Setkal se někdo s tím ASR???

Přehled kroků a návrh řešení mých potíží značkovým servisem po konzultaci se Škoda Auto (třeba někomu pomůže):

 

- načtení regulace lambda na LPG a BA

- zjištěno vynechání zapalování na 1. a 4. válci

- vyměněny LPG vstřikovače 1. a 4. válce + LPG filtrů (závada trvá)

- dle ŠA provést akci dle TPI 2029264/4, což obsahuje flash jednotky, výměnu všech LPG vtřikovačů a montáž gravitačního filtru (zatím neprovedeno)

 

prosím někoho, kdo má přístup do patřičných systémů, zda by mi mohl poslat zmiňované TPI 2029264/4 (nebo dát sem). Díky

By mne zajimalo co myslí Škodovka "gravitačnim" filtrem?

odstředivý filtr....základem je, aby filtr byl níže než  vstřikovače, pak to nemá smysl, prach z plynu nenývá problém(spíš u vstřikovačů Valtek,Lovato), ale olejové usazeniny, které zatvrdnou...

Diky za objasněni.

  • 3 týdny později...

mám po STK, za 90 000 km a čtyři roky jsem koupil 4 žárovky, dvě tlumené, jednu do zadních světel obrysovou a jedna přední denní svícení. Vše ostatní byla záruka.  Nazuji nové zimáky, letní ještě rok vydrží.

Dnes jsem dával spojení na NH Car Černý Most jednomu zoufalci s dovezenou škodou originál LPG, mají tam technika, který taková auta již viděl. Jsem s nimi spokojený, tedy já osobně :-). Lepší než Kosmonosy.....

  • Autor

Já to mám treo podobně, najeto 172 000 km, STK po 4 letech, ale 4 žárovky tlumené, 2x zadní obrysovou, 2x stropní svítilna (denní svícení nemám a to je ten problém, pořád svítím tlumenými světly automaticky z venku  - denní svícení mně zhasne jen vnitřek auta). V pondělí jdu na servisku, budou dělat rozvody, problém sice žádný nemám,ale co už. Předpis je předpis.

tak rozvody jsou jen jeden problem-ze to jebne a je po motoru.. radsi obetovat tech par tisicovek a je klid... na aukru sem nasel pro svoji 1.4 16V rozvody contitech+vodni pumpa za 3400, zaruka 2 roky...

  • 3 měsíce později...

Zdravím pánové, chci dát do fóra totožné potíže jako Pec@.. Na chlup stějně i s kilometry

 

K tomu se mi přidala  při studeném motoru Hláška 

 

" Závada na systému ASR" -  objeví se kontrolka smyku a auto nahlásí, že LPG provoz není možný a že se přepíná na benzín.

 

Pak stačí vypnout motor a nastartovat a už je vše ok, start na benzín a přepnutí na LPG a už jede normálně.

 

Setkal se někdo s tím ASR???

Mne sa občas rozsvecovala kontrolka ASR  lebo som mal ukmitaný vodič od váhy vzduchu, cca 10-20 cm od váhy vzduchu v mieste kde sa zamotávajú káble od váhy do káblového zväzku pripevneného na zadnej strane motorového priestoru (v smere jazdy). Je tam spojka a na tej spojke bol urvatý.

Menil niekto tu niekto orig. Škoda riadiacu jednotku LPG za štandardnú, u plynárov dostupnú  jednotku Landi Renzo? Aké sú výsledky a spokojnosť? Treba prerábať kabeláž, alebo je zameniteľná a stačí ju pripojiť na konenktor origo. jednotky?

jednotka je standartní, ale systém LPG je zapracovaný jak kabeláží, tak softem do originální jednotky, osobně jsem to viděl jen jednou, a dotyčný mě nenechl do toho se napíchnout ani Vagem, takže podrobnosti nevím...

Nie veľmi rozumiem čo chcel povedať karel.lpg. Myslíš že LPG a motorová riadiaca jednotka sú integrované do jedného modulu? Ja mam verziu staršiu (2010), ktorá ma LPG palivomer a ovládanie pri riadiacej páke a nie v palubovke. Má to zvlášť LPG riadiacu jednotku (za baterkou) a zvlášť riadiacu jednotku motoru (pod palubovkou). Dokonca riadiaca jednotka LPG ma vlastný diagnostický konektor. Problém je, že prečítať LPG jednotku dokáže len servis škoda a aj to nie každý. A otázne je či vedia čo s dátami, chyby, palivové mapy..... Dokonca mi technik v Skode tvrdil, že ak je uložená chyba v LPG jednotke, prečíta mu to diagnostika cez OBD konektor pod volantom. Podľa môjho skromného názoru je to hlúposť, lebo LPG jednotka nie je napojená na  diagnostickú zbernicu. Jednoducho keď treba riešiť plyn, musí sa napojiť priamo na plynovú jednotku, ak má čím!

Nová verze octavie LPG - má měření hladiny plynu místo teploty je na tom ještě hůř. Nedostane se do toho ani autorizovaný servis Landi Renzo. Zatím jsem nepotkal nikoho, kdo by viděl takový plym , ani Karel, ani Neptun Harfa. Jsou frajeři, kteří tvrdí, že udělají plyn lepší do toho auta než Škodovka, kecy v kleci. Vyměnili mně v záruce vstřikovače v 53 000 km, nyní mám 93 000 km, nikdo mně nikdy nic neseřizoval a auto jezdí. Syn měl golfa 1,6 74 kW na LPG a po 60 000 km si to šel nechat doladit, nyní má raději naftu 1,6 TDi v octavii. Takže na silné řeči, že to není problém předělat bych nedal. Dnes to vypadá, že je plyn o něco lepší, filtry mám čisté, zelený sliz není. Jinak NH Car má něco na diagnostiku LPG jen jednou, že si to musí kvůli mně stáhnout na můj servis. Dělají mně servis na Černém mostě a zatím spokojenost, již jsem tam byl na výměně multiventilu a vstřikovačů, zatím jsem nic neplatil mimo garančky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.