Březen 12, 200718 r Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější. Alespoň tedy u mě na 1.8 No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny
Březen 12, 200718 r Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější. Alespoň tedy u mě na 1.8 No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny Presne tak!!!
Březen 12, 200718 r pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny No ja bych doporucoval to vicko precejen pred vymenou otevrit a pak zase uzavrit, kazdemu asi dojde proc...
Březen 12, 200718 r No, u 1.8T mi zavřené víčko expanzky nepomohlo. Přece jen má octavia vypoštěcí kohoutek takže to bude i rychlé.
Březen 12, 200718 r Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější. Alespoň tedy u mě na 1.8 No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny Presne tak!!! Jo, ale nesmis mit teply motor!!!
Březen 12, 200718 r pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny No ja bych doporucoval to vicko precejen pred vymenou otevrit a pak zase uzavrit, kazdemu asi dojde proc... no ja som nepredpokladal ze to bude robit pri 99C vode a myslel som ze to nema mat otvorene pocas vymeny. ten tlak si kludne moze zrovnat, ale pri studenej vode to take zle nebude ...
Březen 14, 200718 r Povol víčko nádobky,až ujde tlak tak ho utáhni.Odpoj konektor,vytáhni závlačku a tahem čidlo vyndej.Opačný postup při montáži.Je pravda že čidel je víc druhů tak ho kup,nebo se zeptej ve škodováckým servisu na typ a určitě si kup ó kroužek pod čidlo. Mně uniklo cca 0,25l. 1.6 74kw AKL čtyř pinový,modrý.
Květen 20, 200718 r Povol víčko nádobky,až ujde tlak tak ho utáhni.Odpoj konektor,vytáhni závlačku a tahem čidlo vyndej.Opačný postup při montáži.Je pravda že čidel je víc druhů tak ho kup,nebo se zeptej ve škodováckým servisu na typ a určitě si kup ó kroužek pod čidlo.Mně uniklo cca 0,25l. 1.6 74kw AKL čtyř pinový,modrý. Cau - muzes mi pls rict jaky mas rozmer toho krouzku ? V Etce je 19,6x3,6 - taxem si ho sehnal al e absolutne ho tam nemuzu dostat
Květen 20, 200718 r já mám tedy 1.8 ale rozměr "těsnícího kulatého kroužku" je stejný. Musíš ho nejdřív vložit do plastového držáku v motoru a pak čidlo jakoby nakroutit, předtím namoč kroužek do chladící kapaliny, vypadá to že nepůjde, ale podvolí se Samozřejmě pouze pokuď 1.6 nemá úplně jiný rozměr.
Květen 20, 200718 r já mám tedy 1.8 ale rozměr "těsnícího kulatého kroužku" je stejný. Musíš ho nejdřív vložit do plastového držáku v motoru a pakčidlo jakoby nakroutit, předtím namoč kroužek do chladící kapaliny, vypadá to že nepůjde, ale podvolí se Samozřejmě pouze pokuď 1.6 nemá úplně jiný rozměr. Diky zkusim to tak udelat - snad se podvoli (na cidle ktere tam nekdo daval predemnou se asi podvolit nechtel )
Listopad 11, 200717 r zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!! nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovat Upraveno Listopad 11, 200717 r od Jarous fm
Listopad 11, 200717 r zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!!nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovat Tyhle čidla odcházej, takže ho vyměň a bude to ok. Je to tak jak píšeš, to čilo má dva okruhy, takže budíky můžou ukazovat dobře ale do jednoky jde špatná hodnota a můžeš třeba pořád jezdit na "sytič".
Listopad 11, 200717 r kdyby to jezdilo na sytič tak by to mělo vysoke otačky ne??? a jam tak 700!!! ale asi ho vyměnim jistota je jistota
Listopad 11, 200717 r zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!!nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovat Pozor . Budíky jsou nastavené v určité toleranci. Ručička po zahřátí stojí na 90, ale těch 90 v sobě zahrnuje docela dost široký rozsah teploty. Budíky tedy teploměr je tak záměrně vyroben. Mám na své O1 TDI (J) DOT, kde vidím skutečnou teplotu chladicí kapaliny . Vím, že ještě zdaleka není 90 a budíky už na 90 stojí. Jak s ní pojedu tak si dám pozor a napíšu ti cca od kolika stupňů ukazuje teploměr těch 90. Pokud jste dříve jezdili stašími vozy tak si vzpomeťe, že ručička teploměru mírně kolísala podle toho jak třeba otevíral termostat. U nynějšíchˇŠkodovek pokud není závada tak po zahřátí motoru ručička stojí přesně uprostřed teploměru.
Listopad 11, 200717 r kdyby to jezdilo na sytič tak by to mělo vysoke otačky ne??? a jam tak 700!!! ale asi ho vyměnim jistota je jistota Na otáčkách to nepoznáš, ale na spotřebě ano...
Listopad 11, 200717 r Přesně tak, když ti rafička ukazuje tu optimální teplotu, což je prostřední čárka, což má být asi tak 90°C, tak motor může být zahřátej v rozměsí asi 70°C - 105°C.
Únor 24, 200817 r Zdravím pánové, začala mi na budíkách kolísat ručička teploty a zároveň s tím se mi rosvítila kontrolka elektroniky motoru (taková ta žlutá příruba ) . Vyměnil jsem čidlo teploty (na motoru), jak se tady píše ... kontrolka zhasla, ale ručička už mi ani nekolísá- je furt dole neřešil už někdo ? čidlo by mělo být v pořádku, když mi chyba na budíkách zhasla... (octa 2002 benzín 55kw)
Únor 24, 200817 r Zdravím pánové,začala mi na budíkách kolísat ručička teploty a zároveň s tím se mi rosvítila kontrolka elektroniky motoru (taková ta žlutá příruba ) . Vyměnil jsem čidlo teploty (na motoru), jak se tady píše ... kontrolka zhasla, ale ručička už mi ani nekolísá- je furt dole neřešil už někdo ? čidlo by mělo být v pořádku, když mi chyba na budíkách zhasla... (octa 2002 benzín 55kw) A to nový čidlo je origínál, nebo polská druhovýroba ?
Únor 24, 200817 r tak to nevím, je objednaný z Auto Kelly, dneska jsem tam zkusil dát zpátky to starý čidlo a ručička byla zase jednou dole a jednou na hoře , ale u toho novýho se ani nehne , tak nevím že by to nový bylo v pr.... ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.