Přejít na obsah

Čidlo / snímač teploty chladící kapaliny


Mr.Ham

Doporučené příspěvky

Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější.

Alespoň tedy u mě na 1.8  :D

No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím ;)

pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější.

Alespoň tedy u mě na 1.8  :D

No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím ;)

pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny

Presne tak!!! :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější.

Alespoň tedy u mě na 1.8  :D

No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím ;)

pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny

Presne tak!!! :unsure:

Jo, ale nesmis mit teply motor!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokial si neotvoris pred vymenou vicko na nadobke s vodou, tak ti skoro nic nevytecie. daj si pre istotu pod cidlo handru a budes milo prekvapeny

No ja bych doporucoval to vicko precejen pred vymenou otevrit a pak zase uzavrit, kazdemu asi dojde proc...

no ja som nepredpokladal ze to bude robit pri 99C vode a myslel som ze to nema mat otvorene pocas vymeny. ten tlak si kludne moze zrovnat, ale pri studenej vode to take zle nebude ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povol víčko nádobky,až ujde tlak tak ho utáhni.Odpoj konektor,vytáhni závlačku a tahem čidlo vyndej.Opačný postup při montáži.Je pravda že čidel je víc druhů tak ho kup,nebo se zeptej ve škodováckým servisu na typ a určitě si kup ó kroužek pod čidlo.

Mně uniklo cca 0,25l. 1.6 74kw AKL čtyř pinový,modrý. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Povol víčko nádobky,až ujde tlak tak ho utáhni.Odpoj konektor,vytáhni závlačku a tahem čidlo vyndej.Opačný postup při montáži.Je pravda že čidel je víc druhů tak ho kup,nebo se zeptej ve škodováckým servisu na typ a určitě si kup ó kroužek pod čidlo.

Mně uniklo cca 0,25l. 1.6 74kw AKL čtyř pinový,modrý. ;)

Cau - muzes mi pls rict jaky mas rozmer toho krouzku ? V Etce je 19,6x3,6 - taxem si ho sehnal al e absolutne ho tam nemuzu dostat :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám tedy 1.8 ale rozměr "těsnícího kulatého kroužku" je stejný. Musíš ho nejdřív vložit do plastového držáku v motoru a pak

čidlo jakoby nakroutit, předtím namoč kroužek do chladící kapaliny, vypadá to že nepůjde, ale podvolí se :palec2:

Samozřejmě pouze pokuď 1.6 nemá úplně jiný rozměr. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám tedy 1.8 ale rozměr "těsnícího kulatého kroužku" je stejný. Musíš ho nejdřív vložit do plastového držáku v motoru a pak

čidlo jakoby nakroutit, předtím namoč kroužek do chladící kapaliny, vypadá to že nepůjde, ale podvolí se :palec2:

Samozřejmě pouze pokuď 1.6 nemá úplně jiný rozměr. :D

Diky zkusim to tak udelat - snad se podvoli :) (na cidle ktere tam nekdo daval predemnou se asi podvolit nechtel :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!!

nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovatpost-11625-1194804382.gif

Editováno: , autor: Jarous fm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!!

nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovatpost-11625-1194804382.gif

Tyhle čidla odcházej, takže ho vyměň a bude to ok. Je to tak jak píšeš, to čilo má dva okruhy, takže budíky můžou ukazovat dobře ale do jednoky jde špatná hodnota a můžeš třeba pořád jezdit na "sytič".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim nevite jek funguje čidlo teploty 4 vyvody bylo mi řešeno že je to na budik a do řidici jednotky!!!!měl jsem auto připojene na pc a ukazovalomi teplotu budiku k 90 stupnum a jemu na pc 70 stupnu tak nevim kde je chyba !!!

nebo nevite někdo jaky ma odpor čidlo teploty na O1 98 1.6 55kw čidlo vedle termostatu abych ho mohl zkontrolovatpost-11625-1194804382.gif

Pozor . Budíky jsou nastavené v určité toleranci. Ručička po zahřátí stojí na 90, ale těch 90 v sobě zahrnuje docela dost široký rozsah teploty. Budíky tedy teploměr je tak záměrně vyroben. Mám na své O1 TDI (J) DOT, kde vidím skutečnou teplotu chladicí kapaliny . Vím, že ještě zdaleka není 90 a budíky už na 90 stojí. Jak s ní pojedu tak si dám pozor a napíšu ti cca od kolika stupňů ukazuje teploměr těch 90.

Pokud jste dříve jezdili stašími vozy tak si vzpomeťe, že ručička teploměru mírně kolísala podle toho jak třeba otevíral termostat. U nynějšíchˇŠkodovek pokud není závada tak po zahřátí motoru ručička stojí přesně uprostřed teploměru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím pánové,

začala mi na budíkách kolísat ručička teploty a zároveň s tím se mi rosvítila kontrolka elektroniky motoru (taková ta žlutá příruba ) . Vyměnil jsem čidlo teploty (na motoru), jak se tady píše ... kontrolka zhasla, ale ručička už mi ani nekolísá- je furt dole :(

neřešil už někdo ?

čidlo by mělo být v pořádku, když mi chyba na budíkách zhasla...

(octa 2002 benzín 55kw)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

začala mi na budíkách kolísat ručička teploty a zároveň s tím se mi rosvítila kontrolka elektroniky motoru (taková ta žlutá příruba ) . Vyměnil jsem čidlo teploty (na motoru), jak se tady píše ... kontrolka zhasla, ale ručička už mi ani nekolísá- je furt dole :(

neřešil už někdo ?

čidlo by mělo být v pořádku, když mi chyba na budíkách zhasla...

(octa 2002 benzín 55kw)

A to nový čidlo je origínál, nebo polská druhovýroba ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...