Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

mam taky problem. motor sa tak troska divno sprava. auto som kupoval jazdene 4-rocne a uz od kupy ma motor troska problem. proste na volno-beh mi kolisu otacky presnejsie troska skapina motor. tak isto ked clovek preraduje je to taky trhavy chod. kde pustam spojku a pridavam plyn, potom v zabere spojky povolim tak sa ho ubere moc a autu padnu otacky, to auto vyhodnoti tak ze sam mu prida a tym padom sklbne auto. Tazko sa to opisuje. Dalej to robi to ze ked idem na 5 prevodovom stupni a napr dobrzdam do krizovakty a vyradim tak pri „padani“ otacok spadnu troska viac (600ot) takze pocitac mu sam prida to zas vybehne na (1000ot) a az potom to padne na (800ot). Skusal som aj dat iny benzin a ziadna zmena. Menil som olej, sviecky vsetky mozne aj nemozne filtre, reset skrtiacej klapky atd.... na troch nezavislich diagnostikach je vsetko uplne v poriadku. Auto nevyhadzuje ziadnu chybu. Otazka znie co dalej. Auto pred tym mala zena takze spojka i ked je maka tak zabera na kusku tak ma este napadlo vymenit spojku a tym by sa mali eliminovat trhanice pri radeni ale zas na druhej strane to asi nema dopad moc na volno-beh. Alebo lamba sonda? Skusit precistit skrtiacu klapku?....

Mam Fobiu 6Y 1.4 16V 74kW BBZ rv2006

Upraveno od Ferinno

Skôr tá klapka, ak nebola čistená tak blbne... Aj mňa to čaká :)

zkusil bych tu škrtící klapku. dá se na to koupit sprej. Mě kolísání otáček dělaly zapalovací kabely ke svíčkám, tak třeba i to. Po výměně super.

já měl například nedávno problém třeba s benzínem, měl jsem smůlu a natankoval nějákou divnou směs..auto mi chcípalo při rozjezdu a při jízdě to prostě přestalo jet a otáčky padaly dolu.. ale ted mi kolísají taky..ale může to být vlastně skoro čímkoli kde ti proudí směs..pročistit klapky a svíčky ti doporučuju jako první, z toho to bývá nejčastěji, auto i pak líp pojede a nemělo by vynechávat. a lambda sonda by na to vliv mít neměla, já jí měnil 2x kvůli tomu, že hlásila chybu při diagnostice, až si říkám, jestli jsem ji vůbec musel měnit, no nic, to kolísání otáček zůstalo pořád stejný

Upraveno od Jehla23

Ahoj ... Ja mam presne stejne problemy :-( klapku jsem ale uz cistil, lambdu uz menil, pry egr ventil, hm? Je to mozny? Zapalovaci kabely mam jeste origos, najeto 130t to uz by se meli asi vymenit

pomooc....Nevi nekdo prosim, zda pri vymene egr ventilu ho musim nastavit prez VAG jako se nastavije skrtici klapka?? dik ...Fabia 1,4 16v 55KW AUA

Upraveno od zbynafaba

ano musí a už to tu je, pohledej tady v šestnáctiventilu téma EGR ventil

Pokud se nemýlím, má BBZ zapalovací trafo, tak bych se případně kouknul i na něj, jestli je v pořádku :palec2:

BBZ má zapalovací cívky, trafo mají AUA a AUB.

Jinak kolísání otáček má na svědomí v 90% případu škrtící klapka.

Jinak, že auto na diagnostice neháže chybu neznamená, že tam není.

Zkusil bych se podívat na vynechání zapalování, který válec vynecháva, pak zkusit prohodit ty cívky jestli se závada přesune.

Pokud to cívky nebudou, tak obdobně zkontrolovat vstřikovače a když ani to nebude jako příčina, tak se pak zaměřit na klapku.

Upraveno od Lancelot

  • 3 měsíce později...

Take mi kolisal volnoběh a i při jízdě...Zkusil jsem sprej a téměř žadná změna.Nyní jsem se přemluvil a klapku vymontoval a při otočení jsme se zhrozil celé stěny zakarbonované a i klapka zespodu,těžko se to odhaduje,ale šlo to ,,loupat,,šroubovákem takže celkem velká vrstva.Klapka při uzavření nebo v určité poloze prostě byla ovlivnovana nánosy...po vyčištění je volnoběh úplně klidný a i přechodové fáze jsou plynulejší.

  • 2 roky později...

BBZ má zapalovací cívky, trafo mají AUA a AUB.

Jinak kolísání otáček má na svědomí v 90% případu škrtící klapka.

Jinak, že auto na diagnostice neháže chybu neznamená, že tam není.

Zkusil bych se podívat na vynechání zapalování, který válec vynecháva, pak zkusit prohodit ty cívky jestli se závada přesune.

Pokud to cívky nebudou, tak obdobně zkontrolovat vstřikovače a když ani to nebude jako příčina, tak se pak zaměřit na klapku.

A těch zbylých 10% případů bude co ? :D Mam 1,4 16V 74kw AUB a dělá mi to také .. A to jsme dneska čistily škrtící klapku a potom to bylo snad ještě horší protože mi to asi 6x při rozjedu furt chcípalo .. 

  • 4 týdny později...

Těch 10% pak může být vadná lambda, a teď si nejsem jistý, ale nejspíš ta před katalyzátorem.

Tu klapku je třeba čistit velmi opatrně a hlavně nehýbat rukou se samotnou klapkou, může dojít k poškození.

Někde na fóru je přesný postup jak na to.

Zdravim mam podobny problem a taky mi kolisaji otacky pri volnobehu. A kdyz za jizdy seslapnu poradne plyn tak to zacne cukat treba ikdyz jedu do kopce musim pak podradit.Setkal jste se s tim nekdo?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.