Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu : mám octavii 1,9 PD 96 kw , za studena startuje ihned , když se ale zahřeje , nastartuji , motor běží ale za cca 2+3 sec. zhasne.

To udělá při každém dalším startu , nastartovat se dá jedině tak , že podržím startér asi 5 sec. a on pak už běží.Co jsem zkoušel: odpojit čidlo teploty nasávaného vzduchu , funkčnost čerpadla v nádrži , výměna tandemového čerpadla na hlavě , úprava startovací dávky v diagnostice na max. , nic nepomohlo.Díky za radu.

Je potřeba oprava SW jednotky motoru,nebo si vyměn stratér,popř. baterii. Témata tady na to jsou,proč nepíšeš tam a zakládáš nové téma?? :doh

  • Autor

Našel jsem hodně podobných témat , ale na octavii PD , ne TDI a s problémem zhasínání po 2-3 sec. po nastartování teplého motoru , jsem nenašel téma žádné.

Startér je OK , baterka stará cca 1,5 roku.Řídící jednotku jsem zatím neřešil.Do zimy jezdilo auto výborně , za jízdy je vše v pořádku.Napadá ještě někoho něco?

Napadá, komplet diagnostika,nebo věštecká koule...

  • Autor

opravdu děkuji za vyčerpávající odpověd' , ani se nedivím , že mi to nepomohlo , že?

Dost často to u PD dělají kroužky na vstřikovačích. Zkus je vyměnit a uvidíš. Jestli máš rozvody na 0, tak by to mohlo pomoc.

  • Autor

díky za nápad , podívám se na to ....

Tohle jsou všechno jen mohlo by to být. Rozvody bez diagnostiky nezměříš, takže moje rada nebyla marná,prosím. Ale pokud by jsi to měřit chtěl, tak je to jednotka 01,kanál 4, blok hodnot 4 - hodnota ideál 0 +-0,5. Čerpadlo v nádrži běží?

Upraveno od juke.box

Máš pravdu, že by to všechno mohlo být, ale když má nastavenou dávku na max. tak se předpokládá, že rozvody nastavovali nebo aspoň kontrolovali. Čerpadlo údajně kontrolovali.

BTW karelkovac: kolik to má nalítáno?

Upraveno od lucky.jack

  • Autor

Auto má po výměně rozvodů tak 30 tis. , ty by měly být Ok . čerpadlo v nádrži dává . Najeto mám 280 tis.

před cca 20 tis. mi kontrolovali vstřiky a dávali nové kroužky , tam asi závada nebude , to by asi přibýval olej v motoru a ten se ani nehne.

Upraveno od karelkovac

Teďka teda nevím jak je to PD, ale tenhle problém u rotaček dělal vyběhaný startér a tím menší otáčky a nebo slabá baterka. A taky čerpadlo v háji, ale to u PD nejspíš nebude lol

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak jsem pokročil dál , nechal jsem nahrát nový soft , ale zase nic. Pak jsem ještě vyměnil startér a zase nic.Pořád to samé , když se zahřeje , nastartuje ale asi po 2 sec. zakolísají otáčky dolů a zhasne , pak zase chytne , běží a zhasne. Jedině ho musím podržet na startéru 3 sec. on zase po 2 sec. jde dolů , ale startér ho zvedne a pak už běží normálně.Po 10 minutách už startuje normálně.fakt nevím co s tím.

Jak je na tom filtr a zpětnej ventil(gumičky)? Co tlaky ve válcích?

  • Autor

o filtru jsem ani nepsal , nebyl tam dlouho ,tak jsem to neřešil , ale nějak mě to donutilo to i dneska zkusit , tak jsem koupil nový za 450 Kč ,

zase nic a to ten původní nevypadal nejhůř.tlaky ve válcích jsme měřily při opravě vstřiků , vše bylo Ok. Problém tam nebude , auto jede

parádně , nikde necuká , nemá řádnou díru výkonu , nic.

proměř čidlo teploty motoru, tedy aspoň u mě to bylo právě čidlo - je dvojité, takže teploměr ukazuje dobře, ale do ŘJ motoru jde špatná informace

  • Autor

čidlo teploty to taky nedělá , na diagnostice ukazuje teplotu dobrou.ještě jsme kontrolovali i dávky nafty do jednotlivých válců , taky jenom malá korekce.

taky jsme kontrolovali nastavení rozvodů - hodnota ale nebyla konstantní , myslím při běhu , pohybovala se od -0,6 do 0,6 , ale to nevím , jestli je OK , případně jak to odstranit.

Koukali jste jestli není vymačkaná hlava. To potom těsnění a ani kroužky nepomůžou.

Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+

Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě.

Upraveno od juke.box

  • Autor

díky moc za další radu , až to zase pořádně zahřeju , tak to zkusím , díky.

  • 8 let později...
V 4. 5. 2011 na 17:52, juke.box napsal:

Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+

Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě.

Čau, co pak s tím?  Odpojim čidlo a startuje dobře, čidlo na výměnu? 

Aj keby vznikol max ci min odpor v cidle a RJ by videla -60 alebo + 150 stale musi nastartovat a bez zavahania jazdit.Ale kedze je konzum a su za darmo skoro tak treba vymenit.Ja mam octaviu od nova 320 000km cidlo povodne.

Podle diagnostiky jsem včera viděl čidlo měřit 94stupňů. Tak nevím teď ho skusim o víkendu vyměnit a pak startér a uvidím 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.