Publikováno Duben 11, 201114 r Prosím o radu : mám octavii 1,9 PD 96 kw , za studena startuje ihned , když se ale zahřeje , nastartuji , motor běží ale za cca 2+3 sec. zhasne. To udělá při každém dalším startu , nastartovat se dá jedině tak , že podržím startér asi 5 sec. a on pak už běží.Co jsem zkoušel: odpojit čidlo teploty nasávaného vzduchu , funkčnost čerpadla v nádrži , výměna tandemového čerpadla na hlavě , úprava startovací dávky v diagnostice na max. , nic nepomohlo.Díky za radu.
Duben 11, 201114 r Je potřeba oprava SW jednotky motoru,nebo si vyměn stratér,popř. baterii. Témata tady na to jsou,proč nepíšeš tam a zakládáš nové téma??
Duben 12, 201114 r Autor Našel jsem hodně podobných témat , ale na octavii PD , ne TDI a s problémem zhasínání po 2-3 sec. po nastartování teplého motoru , jsem nenašel téma žádné. Startér je OK , baterka stará cca 1,5 roku.Řídící jednotku jsem zatím neřešil.Do zimy jezdilo auto výborně , za jízdy je vše v pořádku.Napadá ještě někoho něco?
Duben 14, 201114 r Autor opravdu děkuji za vyčerpávající odpověd' , ani se nedivím , že mi to nepomohlo , že?
Duben 14, 201114 r Dost často to u PD dělají kroužky na vstřikovačích. Zkus je vyměnit a uvidíš. Jestli máš rozvody na 0, tak by to mohlo pomoc.
Duben 15, 201114 r Tohle jsou všechno jen mohlo by to být. Rozvody bez diagnostiky nezměříš, takže moje rada nebyla marná,prosím. Ale pokud by jsi to měřit chtěl, tak je to jednotka 01,kanál 4, blok hodnot 4 - hodnota ideál 0 +-0,5. Čerpadlo v nádrži běží? Upraveno Duben 15, 201114 r od juke.box
Duben 16, 201114 r Máš pravdu, že by to všechno mohlo být, ale když má nastavenou dávku na max. tak se předpokládá, že rozvody nastavovali nebo aspoň kontrolovali. Čerpadlo údajně kontrolovali. BTW karelkovac: kolik to má nalítáno? Upraveno Duben 16, 201114 r od lucky.jack
Duben 18, 201114 r Autor Auto má po výměně rozvodů tak 30 tis. , ty by měly být Ok . čerpadlo v nádrži dává . Najeto mám 280 tis. před cca 20 tis. mi kontrolovali vstřiky a dávali nové kroužky , tam asi závada nebude , to by asi přibýval olej v motoru a ten se ani nehne. Upraveno Duben 18, 201114 r od karelkovac
Duben 18, 201114 r Teďka teda nevím jak je to PD, ale tenhle problém u rotaček dělal vyběhaný startér a tím menší otáčky a nebo slabá baterka. A taky čerpadlo v háji, ale to u PD nejspíš nebude
Duben 27, 201114 r Autor Tak jsem pokročil dál , nechal jsem nahrát nový soft , ale zase nic. Pak jsem ještě vyměnil startér a zase nic.Pořád to samé , když se zahřeje , nastartuje ale asi po 2 sec. zakolísají otáčky dolů a zhasne , pak zase chytne , běží a zhasne. Jedině ho musím podržet na startéru 3 sec. on zase po 2 sec. jde dolů , ale startér ho zvedne a pak už běží normálně.Po 10 minutách už startuje normálně.fakt nevím co s tím.
Duben 27, 201114 r Autor o filtru jsem ani nepsal , nebyl tam dlouho ,tak jsem to neřešil , ale nějak mě to donutilo to i dneska zkusit , tak jsem koupil nový za 450 Kč , zase nic a to ten původní nevypadal nejhůř.tlaky ve válcích jsme měřily při opravě vstřiků , vše bylo Ok. Problém tam nebude , auto jede parádně , nikde necuká , nemá řádnou díru výkonu , nic.
Duben 28, 201114 r proměř čidlo teploty motoru, tedy aspoň u mě to bylo právě čidlo - je dvojité, takže teploměr ukazuje dobře, ale do ŘJ motoru jde špatná informace
Duben 28, 201114 r Autor čidlo teploty to taky nedělá , na diagnostice ukazuje teplotu dobrou.ještě jsme kontrolovali i dávky nafty do jednotlivých válců , taky jenom malá korekce. taky jsme kontrolovali nastavení rozvodů - hodnota ale nebyla konstantní , myslím při běhu , pohybovala se od -0,6 do 0,6 , ale to nevím , jestli je OK , případně jak to odstranit.
Květen 4, 201114 r Koukali jste jestli není vymačkaná hlava. To potom těsnění a ani kroužky nepomůžou.
Květen 4, 201114 r Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+ Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě. Upraveno Květen 4, 201114 r od juke.box
Listopad 4, 20195 r V 4. 5. 2011 na 17:52, juke.box napsal: Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+ Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě. Čau, co pak s tím? Odpojim čidlo a startuje dobře, čidlo na výměnu?
Listopad 6, 20195 r Aj keby vznikol max ci min odpor v cidle a RJ by videla -60 alebo + 150 stale musi nastartovat a bez zavahania jazdit.Ale kedze je konzum a su za darmo skoro tak treba vymenit.Ja mam octaviu od nova 320 000km cidlo povodne.
Listopad 6, 20195 r Podle diagnostiky jsem včera viděl čidlo měřit 94stupňů. Tak nevím teď ho skusim o víkendu vyměnit a pak startér a uvidím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.