Publikováno Duben 21, 201114 r Ahojte, nevíte co to může být? Přes zimu mi semtam blikala kontrolka vody, vše bylo ale OK, octávám to občas prý dělá...Jenomže teď mi to začalo dělat u těchto teplot 20C a když se podívám, tak je to vždycky na minimu nebo pod minimem...Kde se voda může ztrácet? Nevypadá to, že by někde něco teklo, bude to v motoru............ Díky všem za rady
Duben 22, 201114 r Zdravím, měl jsem octávku z roku 2000 1,6 55 kW a tam to teklo z rezavého chladiče i když když to stálo tak to nebylo poznat. Bylo to dole v rohu, ty chladiče občas sežere koroze. Upraveno Duben 22, 201114 r od Miroosek
Duben 22, 201114 r Za jak dlouho a kolik se ti toho ztratí? Jestli to jde do motoru tak to musí hulit. Jinak bych se podíval na ten chladič. Mě taky ubývalo a zjistil jsem to až na heveru kde bylo vidět v dolním levým rohu červený žebra
Duben 22, 201114 r Udělej to jak ti už tady radily, pořádně prohlídni chladič, já za rok doleju asi 3-4 dcl vody a vím, že je to taky chladičem, v jednom rohu je červený a tak to tam asi lehce prosakuje, ale nikde nic neteče, jen to tam lehce rosí... Furt si říkám, že bych ho měl vyměnit, ale jaksi se k tomu nemám
Duben 24, 201114 r Díky omrknu odpoledne zespod ten chladič...Díky za rady :-) Ja som mal podobny problem so stratou chladiacej kvapaliny. Mal som prasknutu taku plastovu Y rozbocku na hadiciach. Konkretnejsie v medzere medzi motorom a nadobkou s chladiacou kvapalinou (hned pri kryte rozvodov). Ta trochu slzila ale ked bolo teplo a auto sa poriadne zohrialo tak to tade doslova tieklo. Ak by ti ta voda sla cez hlavu do motora (prasknuta hlava alebo tesnenie pod hlavou), poznal by si to podla toho ze by sa ti miesal olej s vodou (spinava chladiaca zmes v nadobke, resp na viecku od oleja by si mohol pozorovat taky biely maglajz, a ako tu uz niekto pisal nepekne by to dymilo,...)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.