Sniper_2003 Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Osobně ti doporučuji zakoupit originální přímo ve škodovce a nechat si to tam vyměnit. Jinak záleží jakou máš převodovku. Pokud máš 5q tak stačí dodržet normu VW 501.50. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Ad 1. Oroginální určitě koupím, ale určitě ne ve škodovce, ceny mají přemrštěně vysoké. Ad 2. Vyměnit si to zvládnu klidně sám, čímž opět ušetřím minimálně 500,- Ad 3. dík za normu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 3. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2012 Tak k výměně oleje jsem se dostal až teď, ale člověk by nevěřil jaký problém s tím servisy mají autorizák to udělá, ale je zvědavý proč a na co, když je tam doživotní náplň, a ještě za to chtějí 1700,- Kč, jen mi opět potvrdili, že jsou s cenama úplně mimo místu, další servis kam chodím, taky vizvídal, proč to chci měnit, když je tam doživotní náplň, už mě s těma doživotníma náplněma ser....Ale aspoň to udělají,cena kolem 500kč, tak jsem zvědavý, snad to pomůže........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Táááááááák, olej konečně vyměněný, teď můžu 1 vytočit jak chci, pak dát hned 2 a žádné zuby už nepočítám Jediné co přetrvává pořád, je že při řazení na 2 a 3 páka jakoby do něčeho narazí a musí se protlačit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Tak to je přesně to co mě ser...už delší dobu. Ve třech servisech mi tvrdí, že je to normální. tak jsem si seřídil táhla, vyměnil olej (castrol 75W-90 GL-4+) a...NIC!!!! pořád to zadrhává. jakoby úplně nevypnula spojka. Ale to je prý blbost a stejně seřídit nejde- tvrdí v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 23. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2012 Není to blbost pokud uplně nevypíná spojka může to být vymačkaný ložisko v obalu převodovky a za další můžou být vadný i synchrony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 23. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2012 S tím zadrháváním 3 nám to dělá i služebních, některý, z velké části.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 23. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2012 Spíš je to jen v bohdenech. Občas jsou malinko nepřesné. Nechat malinkato seřídit, popřípadě výměna oleje také občas docela pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 myslím,že servis čeká až mi skončí záruka a pak mi to dají dohromady za lidovku- řekněme třeba za20K 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 ahoj, mam OII 1.9TDi, BJB, 2005, dnes jsem se rozhodl ze vymenim preventivne olej v prevodovce (nemam zadne problemy s razenim atd., ciste preventivni vymena). cekalo me nemile prekvapeni v podobe toho, ze z prevodovky vetekl cca jen litr oleje a jeste k tomu jsou v nem pilinky :-( pripada mi, ze jsou mosazne ci medene, to je ze synchronu ? ma s timto nekdo zkusenost ? jak mam postupovat dal ? rozebrat a vycistit nebo jen nalit olej ? nebo je to na novou prevodovku ? s autem celkem dost nalitam a doposud zadny problem, je to drzak, nerad bych nekde zustal stat na dalnici se zadrenou prevodovkou nebo bez nejakeho kvaltu. diky za rady michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 a ako si ho vypustil,len cez výpustný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 jasne, dole jsem vytocil vypustny sroub (inbus)... takhle vypadaly usazeniny z oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 (editace) a preto ti vytieklo tak málo...musí sa zaistiť kulisa radenia a vyšróbovať zospodu zaisťovací kolík radenia..odtial vytečie taktiež ešte olej..je tu niekde na fóre celý popis výmeny aj s fotkami z DP Editováno: 8. leden 2013, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 diky za radu libero. hodne starosti mi delaji ty pilinky v oleji, stalo se to take nekomu ? nevim co dal... dal jezdit a cekat az klekne nebo rovnou shanet jinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Naprosto stejný problém, jak vytočím 1 na víc jak 3 tis. a chci dát rychle 2. tak to jde přes zuby, obávám se, že to bude synchron. Jaký důvod máš u TDI točit jedničku na 3 tis.? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.