Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Chtěl sem se zeptat,jestli někdo nemá zkušenost se zkrácením řadičky?Někde ji zkracovali kvůli výměně za řadičku z O2 a byl krátkej pytel.Včera jsem jel ve fábce a ta ji má o dost kratší a vypadá to myslím i líp.Nemá někdo zkušenost?Jak se s tím pak řadí?Bude menší páka,tak jestli pak není problém?

Díky

Vloženo

mám právě strach,aby se neřadilo hůř,aby se nemusla používat větší síla,kvůli menší páce......a o kolik je možné zkrátit?je někdo,kdo to řešil přímo na O1 TDI?

díky

Vloženo

Já ji krátil na 1.8T....asi o dva centimetry. Ale než jsem si na to zvykl, chvilku to trvalo. Za sebe tvrdím, že řazení jde více ztuha.....je to fyzika a pákový mechanismus.....

Vloženo

Nadřenej to nevím, dal jsem jen svoji zkušenost. Líp to vypadá, co se komfortu týká je to znát. V létě ještě budiž, ale v zimě s tuhnoucím olejem v převodovce je to prostě znát a to dost výrazně. Hlavně mě nikdo nekamenujte, mluvím sám za sebe....

Vloženo

jasně,jsem moc rád za názor.a asi hloupá otázka...ale je v 1.8T stejně dlouhá řadička jako v 1.9TDI?já jen jestli třeba sama o sobě není řadička kratší u 1.8T i bez zkracování.....právě tak cca 2-3cm jsem chtěl zkrátit.....ještě jsem našel nějakej způsob...prý provrtat hlubší díru do hlavice a tím pádem by měla ještě o skoro 3cm sednout níž a to bez řezání...tak se na to musím mrknout...kdyby měl někdo ještě radu,budu rád.....zatím díky

Vloženo
.....ještě jsem našel nějakej způsob...prý provrtat hlubší díru do hlavice a tím pádem by měla ještě o skoro 3cm sednout níž

To si neumím moc dobře představit.

Páč tyčka na které je hlavice není kulatá, ale taková zamáčknutá a v otvoru hlavice zase takový výstupek kvůli aretaci.

Podle mně se to vrtá právě kvůli tomu, že když to zkrátiš, tak to zkrátiš právě o to zamáčknutí a kulátá tyčka tam pak nevleze. Takže musíš v hlavici odvrtat právě ten výstupek. Přijdeš pak o aretaci. Když se to ale stáhne dobře, tak to vadit asi nebude.

Ale nedělal jsem to. Jen píšu co jsem vypozoroval, když jsem onehda měnil hlavici.

Si sundej hlavici teď a poměř si to. Strč do hlavice nějaký drát a přiměř pak jestli by šel strčit ještě hlouběji.

Vloženo

Přesně jak píše kolega nademnou...navíc myslím, že když jsem to tenkrát dělal, nešlo provrtat hlouběji než o 1cm....klacky jsou stejně dlouhé......navíc si odvrtáš ty aretační plochy a pak se to bude hlavice točit kolem dokola....už si přesně nevzpomínám, jak jsem to dělal, ale buď jsem flexou plochy protáhl, nebo jsem plochu domáčkl ve svěráku.....

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...