Wittmann Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 problém je v tom, že autorizák si účtuje daň z "luxusu", čím dražší auto, tím vyšší hodinová sazba, na fabii by byl stejný rozsah práce za polovinu. Přitom je to koncern jako koncern... Citovat
Rischwon Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 Wittman> tak jak říkáš,..každé auto koncernu má jinší sazebník,...bohužel tak to je,..z autorizáky zkušenost co se aut týče nemám, pač jsem měl vždycky staré vrany..ale říkám si že aspoň je tam bude nějaká záruka, kdyby se něco nepovedlo nebo nedej bože ten EGR odešel během pár měsíců,.. Citovat
janmatejicek Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 Před hodinou, Wittmann napsal: problém je v tom, že autorizák si účtuje daň z "luxusu", čím dražší auto, tím vyšší hodinová sazba, na fabii by byl stejný rozsah práce za polovinu. Přitom je to koncern jako koncern... ne, nebyl, hodina práce na Superbu nestojí 2x tolik 1 Citovat
PetrKV Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 Tak u Superba je cena nejvyssi,tak to je, o kolik proti fabii,nevim.Ale v kazdem autorizaku by mely byt sazby nekde viditelne napsane. Jinak ta cena origo egr v autorizaku neni tak "hrozna" kdyz vidim o jakych cenach se tu psalo v jinych obchodech.Pokud daji nejake ty slevy na praci i dil(asi odpovidaji tem slevovym knizkam,co jsem dostal k SII,co jsem akorat prodal) tak to snad vyjde trochu rozumne a se vsemi zarukami. Citovat
Wittmann Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 před 2 hodinami, janmatejicek napsal: ne, nebyl, hodina práce na Superbu nestojí 2x tolik skoro: U nás je to vč. DPH Fabia I - 610 Kč Superb II - 1000 Kč S tím že nautorizované servisy mají zpravidla jednu sazbu pro celý koncern včetně Audi. Citovat
janmatejicek Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 na základě jednoho servisu (kde ani v tomhle případě to není dvojnásobek) dělat takovéhle závěry... 1 Citovat
Rischwon Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 tak to je u nás v servisu stejné,...bylo mi řečeno že sazba bude 790 bez DPH,..takže 1000 s DPH sedí,...jestli mi to říkal bez slev,..tak 7-8h práce = 7-8tis Kč mínus slevy,..které tam doufám ještě nepočítal,.. no uvidíme,..snad to aspon bude udělané na 100% Citovat
janmatejicek Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 teď čtu, že je údajně závada v chladiči egru. Co se na tom může rozbít? Zrovna v tomhle případě bych se nebál vzít celý egr s chladičem z vrakáče, přehodit jen chladič a vyřešeno... 1 Citovat
Rischwon Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 a za pár měsíců mě odejde i ten ventil,....tohle asi nebude moc ekonomická možnost, když je ta práce tak drahá,...tedka to byl chladič,..pak už by třeba mohl byt ten ventil tak zakarbonovaný že přestane fungovat i on samotný a bude chtět výměnu,..každopádně ventil si nechám a třeba se bude někdy hodit v budoucnu at už pro mě nebo by se třeba někomu mohl hodit,... Citovat
janmatejicek Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 a co je teda s tím chladičem? Nějak se mi to nezdá... 1 Citovat
Rischwon Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 tak to netuším co přesně,... ale jak mi volal říkal že tam odešlo chlazení na tom EGR ventilu a že se musí celý vyměnit,..tak těžko říct,..jestli ten ventil je ještě v pořádku nebo v důsledku toho špatného chlazení odešel i ten ventil,....dneska nebo zítra si to mám vyzvedávat,.. Citovat
15degren Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 ucpal se dechtem, to čeká každý chladič, jde vyčistit, ale většinou se oběví další závada a když ne tak do dalších 20 tisíc odejde i ten samotný ventil. Prostě měnit celé, nestojí to za to zkoušet to opravovat, chladiče samotný sice není problém vyčistit ale stejně to musíš vyndat celé... Když se čistí samotný chladič tak to dělají bastliči v bazaru aby se auto ještě rychle prodalo, dělá to tam strejka který bere stovku na hodinu a den se s tím bude srát a vyplatí se jim to nicméně to jsou ty případy, kdy tu potom lidi píší že si koupili auto v bazaru a za měsíc jim začala blikat kontrolka žhavení... Citovat
Rischwon Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 ne že bych auto kupoval z bazaru, ale tohle si taky myslím,..že borec (dovozce či první majitel) tuhle chybu věděl ale radši dal 3-4tisíce za vyčištění než dávat 13000 za komplet výměnu,... a když jsem mu volal jestli si je vědom nějakých problémů s EGR či jiných problémů at zbytečně nehledáme další možné věci,..tak se mi furt snažil vnutit myšlenku že to bylo skrz krátké starty a že kdybych jezdil jen dálnice tak se mi to neobjeví,..což značí že v tomto ohledu neměl čisté svědomí,.. Citovat
15degren Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 No jistě mě když odcházel EGR tak se mi kontrolka ze začátku rozsvítila vždy až když jsem sjel z dálnice, protože když motor držíš nad 2000 otáčkama, tak se chladič prakticky nepoužívá a jednotka neví že je ucpaný :-) Citovat
Rischwon Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 (editace) přesně tak,...ale jednou mi to vyskočilo při předjíždění a v otáčkách kolem 3000,..ale to bylo poprvé a po druhé když to bylo ještě jednou za cca 600km,..pak už to bylo jen ve městě,...když jsem třeba někde popojížděl v koloně tak mi to blikalo furt,...ale jak člověk nastartoval a vyjel za město,..tak to vyskočilo až pak třeba když jsem zastavil a auto nechal bublat na volnoběh,...jinak pravda že ten EGR se nad určité otáčky zavře nebo přivře,..přesně to nevím,..a jestli je to s nástupem turba či ještě dřív,..ale bude to hranice 1800-2000 otáček,...neví někdo přesněji a když už jsem zmínil to turbo,..to spíná mezi od 1900 otáček?? Editováno: 16. Únor 2017, autor: Rischwon Citovat
Rischwon Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 tak EGR už mám nový,..tedka jsem to dovezl,...ve škodovce mi to komplet ocenili na 16500,...vypadá to že je vše v pořádku,..auto mě pěkně vypulírovali,...co mě ale trošku naštvali tak naléli mě 0,5L olej skrz tu výměnu toho EGR,....platit za 350 kč půl litra oleje mě štve vic než těch zbylých 16tis :-) hlavně že olej mám doma,...no škoda,..snad to nebude nijak vadit že mi doléli origo VW olej,...jim myslím dodává olej castrol tak by mohlo byt stejný,..jak ten můj castrol edge,... Citovat
PetrKV Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 Tak na to kašli, určitě není horší než ten, co tam dáváš,spíš naopak a normu jistě splňuje 1 Citovat
Rischwon Vloženo 18. Únor 2017 Vloženo 18. Únor 2017 lepší ne protože tam mám ten nejdražší castrol, ale normu splňuje tak to bude ok,... Citovat
janmatejicek Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 je to úplně fuk, pokud splňuje normu, asi takhle ti to řeknu... 1 Citovat
peter.jesko Vloženo 5. Březen 2017 Vloženo 5. Březen 2017 Zdravím, blikajúca kontrolka zhavenia, vypísalo chybu G235 čidlo teploty výfukových spalín,.... Čidlo sme vymenili, cca týždeň kľud a teraz zase objavuje sa to sporadicky, raz za týždeň potom dva krát za deň, ako kedy, no píše my tam skrat, čo to môže byť? Nevieme na to prísť keď už sme ho aj menili? Ďakujem pekne 1 Citovat
N@pster Vloženo 6. Březen 2017 Vloženo 6. Březen 2017 Koupit origo,co tam ma být. Zalezi,jaky mas kod motoru. Citovat
martinovic SG Vloženo 27. Duben 2017 Vloženo 27. Duben 2017 Zdravim , mate prosim vas někdo zkusenosti s:Auto je hrozne liny az od 3500 otáček se něco deje a po chvili se rosviti zavada motoru a zacne blikat symbol zhaveni a jedete ještě min. Po vypnuti motoru chyba zmizi ale po nejake době a vytoceni motoru to zase zahlasi. Nemate s tim někdo zkušenost? Diky moc. Superb 2.0 TDI 125 KW DSG Citovat
r_e_n_e Vloženo 27. Duben 2017 Vloženo 27. Duben 2017 Turbo, snimac tlaku turba... Diagnostika ti urci pricinu do 5 minut. Citovat
CentriFUGA Vloženo 28. Duben 2017 Vloženo 28. Duben 2017 U Octavky bylo třeba turbo jen špinavé, stačilo vyčistit a jede se dál, byla zatuhla regulace.....ale chce to diagnostiku...ta by měla určit příčinu (ještě to musí někdo umět přečíst, znám takové co mají diagnostiku, ale když vyjede chyba tak nevědí co s ní :-D Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.