Přejít na obsah

Blikající kontrolka žhavení, svítící kontrolka výfukových plynů, nouzový režim motoru


Plzeňáček

Doporučené příspěvky

Wittman> tak jak říkáš,..každé auto koncernu má jinší sazebník,...bohužel tak to je,..z autorizáky zkušenost co se aut týče nemám, pač jsem měl vždycky staré vrany..ale říkám si že aspoň je tam bude nějaká záruka, kdyby se něco nepovedlo nebo nedej bože ten EGR odešel během pár měsíců,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u Superba je cena nejvyssi,tak to je, o kolik proti fabii,nevim.Ale v kazdem autorizaku by mely byt sazby nekde viditelne napsane.

 

Jinak ta cena origo egr v autorizaku neni tak "hrozna" kdyz vidim o jakych cenach se tu psalo v jinych obchodech.Pokud daji nejake ty slevy na praci i dil(asi odpovidaji tem slevovym knizkam,co jsem dostal k SII,co jsem akorat prodal) tak to snad vyjde trochu rozumne a se vsemi zarukami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je u nás v servisu stejné,...bylo mi řečeno že sazba bude 790 bez DPH,..takže 1000 s DPH sedí,...jestli mi to říkal bez slev,..tak 7-8h práce = 7-8tis Kč mínus slevy,..které tam doufám ještě nepočítal,.. no uvidíme,..snad to aspon bude udělané na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a za pár měsíců mě odejde i ten ventil,....tohle asi nebude moc ekonomická možnost, když je ta práce tak drahá,...tedka to byl chladič,..pak už by třeba mohl byt ten ventil tak zakarbonovaný že přestane fungovat i on samotný a bude chtět výměnu,..každopádně ventil si nechám a třeba se bude někdy hodit v budoucnu at už pro mě nebo by se třeba někomu mohl hodit,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to netuším co přesně,... ale jak mi volal říkal že tam odešlo chlazení na tom EGR ventilu a že se musí celý vyměnit,..tak těžko říct,..jestli ten ventil je ještě v pořádku nebo v důsledku toho špatného chlazení odešel i ten ventil,....dneska nebo zítra si to mám vyzvedávat,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ucpal se dechtem, to čeká každý chladič, jde vyčistit, ale většinou se oběví další závada a když ne tak do dalších 20 tisíc odejde i ten samotný ventil. Prostě měnit celé, nestojí to za to zkoušet to opravovat, chladiče samotný sice není problém vyčistit ale stejně to musíš vyndat celé... Když se čistí samotný chladič tak to dělají bastliči v bazaru aby se auto ještě rychle prodalo, dělá to tam strejka který bere stovku na hodinu a den se s tím bude srát a vyplatí se jim to nicméně to jsou ty případy, kdy tu potom lidi píší že si koupili auto v bazaru a za měsíc jim začala blikat kontrolka žhavení...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne že bych auto kupoval z bazaru, ale tohle si taky myslím,..že borec (dovozce či první majitel) tuhle chybu věděl ale radši dal 3-4tisíce za vyčištění než dávat 13000 za komplet výměnu,... a když jsem mu volal jestli si je vědom nějakých problémů s EGR či jiných problémů at zbytečně nehledáme další možné věci,..tak se mi furt snažil vnutit myšlenku že to bylo skrz krátké starty a že kdybych jezdil jen dálnice tak se mi to neobjeví,..což značí že v tomto ohledu neměl čisté svědomí,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak,...ale jednou mi to vyskočilo při předjíždění a v otáčkách kolem 3000,..ale to bylo poprvé a po druhé když to bylo ještě jednou za cca 600km,..pak už to bylo jen ve městě,...když jsem třeba někde popojížděl v koloně tak mi to blikalo furt,...ale jak člověk nastartoval a vyjel za město,..tak to vyskočilo až pak třeba když jsem zastavil a auto nechal bublat na volnoběh,...jinak pravda že ten EGR se nad určité otáčky zavře nebo přivře,..přesně to nevím,..a jestli je to s nástupem turba či ještě dřív,..ale bude to hranice 1800-2000 otáček,...neví někdo přesněji a když už jsem zmínil to turbo,..to spíná mezi od 1900 otáček??

Editováno: , autor: Rischwon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak EGR už mám nový,..tedka jsem to dovezl,...ve škodovce mi to komplet ocenili na 16500,...vypadá to že je vše v pořádku,..auto mě pěkně vypulírovali,...co mě ale trošku naštvali tak naléli mě 0,5L olej skrz tu výměnu toho EGR,....platit za 350 kč půl litra oleje mě štve vic než těch zbylých 16tis :-) hlavně že olej mám doma,...no škoda,..snad to nebude nijak vadit že mi doléli origo VW olej,...jim myslím dodává olej castrol tak by mohlo byt stejný,..jak ten můj castrol edge,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, blikajúca kontrolka zhavenia, vypísalo chybu G235 čidlo teploty výfukových spalín,.... Čidlo sme vymenili, cca týždeň kľud a teraz zase objavuje sa to sporadicky, raz za týždeň potom dva krát za deň, ako kedy, no píše my tam skrat, čo to môže byť? Nevieme na to prísť keď už sme ho aj menili? Ďakujem pekne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim ,

mate prosim vas někdo zkusenosti s:Auto je hrozne liny az od 3500 otáček se něco deje a po chvili se rosviti zavada motoru a zacne blikat symbol zhaveni a jedete ještě min.

Po vypnuti motoru chyba zmizi ale po nejake době a vytoceni motoru to zase zahlasi.

 

Nemate s tim někdo zkušenost?

 

Diky moc.  Superb 2.0 TDI 125 KW DSG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...