Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

dnes jsem měl možnost projet opět 1.2 TSI v Roomu a mohu říct že oproti tomu co jsem byl zvyklý je to dost uhnilé akcelerace ve 4 lidech totálně mizivá člověk snad aby podřazoval od 2 rychlosti. Samozřejmě motor měl veškeré "super" vychytávky od škody ze servisních akcí. Fakt hnus jak ten motor seřezali :(

EDIT: 63kW verze

To muselo být před úpravou žihadlo . Mě nepřipadne že by to jelo nějak špatně. Jednou měsíčně jezdím pro zboží do Rakouska a jsem dost naloženej a když jsem jezdil (naloženej) s dřívějším roomstrem 1.4.63kw tak roomster v kopcích celkem funěl ale TSI mě překvapil ten náklad nepocítil jede kopce nekopce. V každém případě TSI jede lépe než 1.4 63kw a za méně peněz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To muselo být před úpravou žihadlo . Mě nepřipadne že by to jelo nějak špatně. Jednou měsíčně jezdím pro zboží do Rakouska a jsem dost naloženej a když jsem jezdil (naloženej) s dřívějším roomstrem 1.4.63kw tak roomster v kopcích celkem funěl ale TSI mě překvapil ten náklad nepocítil jede kopce nekopce. V každém případě TSI jede lépe než 1.4 63kw a za méně peněz

Tak to tě velmistr Ekkar utluče čepicí. To ho hezky na.ereš.Máme jen nesmyslné popelnice a motor je to nejhorší co může být a experiment. Mám stejné zkušenosti jako ty. Teda krom oprav......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlachavej žvanile.

Ukaž mi, kde jsem řekl, že by TSI jezdilo špatně - pravda, pokud jede.

Co celou dobu považuju za terč svojí kritiky, je postup koncernu při konstrukci tohoto motoru, jeho (ne)otestování před uvedením do sériové výroby a chování koncernu vůči jeho neodstraněnými závadami postiženým majitelům, kteří jsou pro koncern nejlacinějšími testovači...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to tě velmistr Ekkar utluče čepicí. To ho hezky na.ereš.Máme jen nesmyslné popelnice a motor je to nejhorší co může být a experiment. Mám stejné zkušenosti jako ty. Teda krom oprav......

Nechci někoho naštvat tak jsem to nemyslel. Já ten motor měl a čekal jsem od něho víc, špatný nebyl ale moc mě nenadchnul hlučnost, spotřeba, výkon. Tsi je motor se kterým jsem po hodně dlouhé době spokojený. Celý motor mě už také měnili v 17.000km a byl to právě 1.4 63kw a nevím ani proč. Co bude u teď u mého TSI to je zatím ve hvězdách.

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci někoho naštvat tak jsem to nemyslel. Já ten motor měl a čekal jsem od něho víc, špatný nebyl ale moc mě nenadchnul hlučnost, spotřeba, výkon. Tsi je motor se kterým jsem po hodně dlouhé době spokojený. Celý motor mě už také měnili v 17.000km a byl to právě 1.4 63kw a nevím ani proč. Co bude u teď u mého TSI to je zatím ve hvězdách.

On je krapátek ješita na tu svoji motorizaci a ještě k tomu hulvát. Potrefená husa se nejdřív ozve.Ach jo.Já ten motor nechtěl po zkušenostech z firmy kde nefungoval dobře a jak jsi psal ty- hlučný, papající atd.Ta bednička má odpor vzduchu a tomu motoru se to evidentně nelíbilo. Nutili mi právě předváděčku s 1,4kou na přelomu faceliftu a vzhledem k tomu že jsem měl už vybrán face tak mne nepřekecali. Mám už nějakou opravu za sebou,ale i tak to beru jako dobrou volbu. Hlavně TICHO. Ta 1,4ka v porovnání s tímto vyje jak pichlý prase.

Jedna z "inteligentních citací", je to z předchozí strany

to SlazoSVK: vybral si si dobre, nemyslím si, že by si mal s týmto motorom problémy, (tie, čo boli, sú už odstránené)...

Zaklop to, Ivo - a modli sa za celú ŠA aj za všetkých, čo si v budúcnosti tento zázrak vývoja VW kúpia, aby to bola pravda...

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, tak jsem se stal taky objetí akce 24W6 a když jsem si auto před 2 týdny vyzvedl, tak bylo takové nemastné, neslané, prostě ...? Vydržel jsem to asi 600 km a zajel jsem do servisu znova, že to tam dodrbali a prostě to nejede jak předtím. Přejímací technik mě řekl, že už se jim to párkrát stalo. Zákazníci se tam vrátili s tím, že to nejede a prý to je nahráváním toho flashe. Flashování snad proběhne v pohodě všechny hodnoty OK, ale někde se tam něco nedotáhlo a to je kámen úrazu. Tak jsem tam zůstal a mechanik ten flash udělal znova a ejhle, ono to zase jede.

Nevím kde byla chyba, ale nedělali tam nic jiného než, že nahrál ten flash znova a pak to jel se mnou projet. Teď to jede zase tak, jak předtím zásahem s tou podložkou.

Jinak mám 1,2 63 KW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, tak jsem se stal taky objetí akce 24W6 a když jsem si auto před 2 týdny vyzvedl, tak bylo takové nemastné, neslané, prostě ...? Vydržel jsem to asi 600 km a zajel jsem do servisu znova, že to tam dodrbali a prostě to nejede jak předtím. Přejímací technik mě řekl, že už se jim to párkrát stalo. Zákazníci se tam vrátili s tím, že to nejede a prý to je nahráváním toho flashe. Flashování snad proběhne v pohodě všechny hodnoty OK, ale někde se tam něco nedotáhlo a to je kámen úrazu. Tak jsem tam zůstal a mechanik ten flash udělal znova a ejhle, ono to zase jede.

Nevím kde byla chyba, ale nedělali tam nic jiného než, že nahrál ten flash znova a pak to jel se mnou projet. Teď to jede zase tak, jak předtím zásahem s tou podložkou.

Jinak mám 1,2 63 KW.

Tak a problém je vyřešen. Tak komu to nejede tak šup do servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem neřekl, že je vadný flash, ale že se jim to občas stane, že při nahrávání se tam něco nepovede, ale ono se to tváří všechno v pohodě.

Jestli tam mám jinou verzi, to nemůžu potvrdit ani vyvrátit, protože výcuc s toho flashování mám až teď, ale stejně se v tom nevyznám. Pokud Vám to pomůže můžu ho sem hodit, ale až zátra, leží v kanclu na stole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa mňa to bude iný softvér (firmware) , minule som mal tú česť natrafiť na zástupcu Škoda Auto Slovensko, ked som sa DÔRAZNE dožadoval kontaktu na oficiálne podanie sťažnosti z dôvodu poškodenia auta servisným zásahom SA. Zástupca SA má milo požiadal,o návštevu servisu po prejdení cca 300km, ale najviac ho zaujímalo ako dlho to bude trvať, keď som mu povedal cca 14 dní, toto ho evidentne potešilo a povedal, že potom s tým niečo urobia, podľa mňa o novom FW už vedel.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no řeknu to asi tak jednotku u které nedopadl flash dobře jsem viděl a věru to bylo na výměnu celé jednotky a jelikož se kontroluje checksum u veškerých flashu tak to muselo být OK ! spíše to vidím na nový FW ;)

BTW: pokud má někdo přístup do ERWIN ať se koukne tam jestli k tomu není nějaký pokyn od ŠA

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že je to zas stejné jak před výměnou té podložky. Jelikož máme v práci stejné auto, kde podložka ještě není, tak můžu srovnávat. Zase je poznat kdy zabere turbo a né tak jalový jak po tom prvním flashy. Jinak Vám sem hodím ten výstup s toho flashování co mě dali v servisu. Co se týče spotřebi ta se mě nijak nezměnila ani po tom první flashy a je pořád tak nějak stejná. Já osobně to moc nehoním a tak jezdím za 5,5 - 5,8 a to tak zůstalo.

flash.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flash = anglicky "blesk".

Původní význam je jasný, přeneseně se používá jako označení pro polovodičovou paměť, kterou jde zvenčí vymazat a znovu do ní nahrát program (software). Dřív se tyhle "mazatelné" paměti musely mazat vystavením ultrafialovýmu záření a vymazání trvalo zhruba 20 minut - říkalo se jim EPROM. Modernější typy stačí smazat elektrickým povelem, což trvá nesrovnatelně rychleji (jednotky až desítky sekund), což bylo anglicky označeno jako "bleskové" = FLASH.

No a protože veškerý software (= program) nutný pro řízení motoru se ukládá právě v takové flash-paměti, aby šel přesně jako to teď furt motají škodováci rychle servisním zásahem změnit, říká se takovému zásahu "přeflashování" paměti nebo ŘJ.

Stejným způsobem se dělá i "chiptuning", akorát že se do paměti v ŘJ nenahraje tovární "univerzální" soft, ale nějaký změněný podle požadavku na vyšší výkon, točivý moment, nižší spotřebu atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...