Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Kiu jsem měl a byl jsem rád že šla pryč.Ale motor byl suprovej. Dneska jsem se jen tak ze zvědavosti svezl s nový CEEDEM 1,4 benzím plná výbava a auto za cca 340tis, a super svezení .Takže když bych porovnal cenu Fabie a Ceeda tak Ceed by vedl.

Tak Fabka "v plné " je za cca 230 v Championu, a za 340 tis je OII se slušnou výbavou a tam Ceed pokulhává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

predpokladám, že asi tú priškrtenú, ale neboj, aj tá je super, moja smola, že si pamätám tú "ostrejšiu" s pred mesiaca, až po zvezení v 1.4 MPI 16V si uvedomím, že je stále super, hlavne sa "zjemnil" nábeh, čím sa výrazne potlačil turboefekt, čo mne osobne vadí, ale je to o zvyku, už si pomaly zvykám, ale zase pridávanie plynu na páčke tempomatu je konfortnejšie, nie je cítiť taký kopanec, lebo predtým to šlo hneď na plný moment. Ja by som chcel pri pridávaní cez tempomat súčasný stav, no na pedáli plynu by som to chcel mať "ostrejšie, hlavný problém je, že som si na to zvykol a tak mi to vyhovovalo. Ono 90% problémov s autami sa nachádza volantom a operadlom sedadla. :kol-98:

Ale keď ja chcem tu staršiu :( nedá sa to nejak? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá, tiež som hovoril že chcem len ročnú prehliadku a výmenu oleja + filtra, majú to rozkazom. V servise Ti nikto nenahrá konkrétny firmwér, ani to nevedia, prebieha to tak, že mechanik pripojí auto na diagnostiku (cez bluetoth adaptér), VAS si podľa WIN stiahne zo serverov škody FW a "prispôsobuje software riadiacej jednotky motora", teda väčšina "obsluhy" VAS ani nevie, že sa vykonáva niečo ako flash RJ (niektorí ani ntušia čo to je).

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubikSK menšia otázočka za 2 týždne mi dorazí fabka TSI 77Kw AM Sport akú myslíš, že tam budem mať nahranú FW? Asi tu na p..u však :(

Mám 3měsice starý Tsi 63kw a nepříjde mi že je líná, pokud staým FW byl turboefekt ještě vetší, tak závídím těm co starý FW "pamatují"

lubikSK: jak zjístím aktuální verzi FW? Jde to zjístit anichž bych musel do servisu? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 TSI 77kW

Tak moje zkušenosti: Mel jsem hrozne nestabilni chod motoru od cca 5000km při ranich startech.

V servisu mi přehrali novy soft a daly kroužek pod turbo. Vykonove to je stejne akorat se mi zda že slyšim vic turbo kdyš zabira. :-)

Pri novym softwaru se otačky rano už jenom lehce houpaly už to bylo mnohem lepší.

Tyden na to servisni prohlidka ve 19tkm. Vše ok až na řetez šel při ranich startech hrozně slyšet tak jsem technikovi ukazal video co jsem nahral. A ten na to okamžite objednal celou sadu na vyměnu rozvodovyho řeteze! Tyden po servisni prohlidce vyměna rozvodovyho řetezu + napinak + olej + filtr.

Do ted jsem najel stim novym řetezem 800km a pozoruju že otačky jsou už krasně stabilni a starty už nedelaj takovej hluk.

Tak snad ten novej řetez vydrži :-)

Mam najeto: 20900Km jsem velice spokojen. Tankuji jen Super Plus 98 vetšinou u Čepra spotřeba je standartni jizdou kolem

5.0-5.6l 100/km. Kdyš natankuju obič Natural 95 tak to je třošku linejši a žere to o litr vic takže tankuji vetšinou 98-100 Oktanovej benzin!

Jarda :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To kolísanie otáčok spôsobuje práve tá vyťahaná zeťaz, ten nový soft práve spomaľuje reakcie RJ, teta to z časti utlmí, ale podstatu nevyrieši, to vyrieši až výmena rozvodov.

Verziu FW bez návštevy servisu je možné vyčítať diagnostikou VCDS (VAG) cez diagnostickú zásuvku.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegovi menili reťaz pri 35.000km na 1.4 TSI na kulanciu po záruke, pričom ŠA platila 70% ceny materiálu. Menili mu ale taktiež nastavovač vačkového hriadeľa, ktorý bol podľa nich jednou z príčin vyťahanej reťaze. Bez tejto výmeny by sa vraj všetko opakovalo znova. Platí to aj pri 1.2ke ? Nevie niekto niečo viac ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,2 není variovačka, takže vytahání je dle inženýrů způsobeno vnitřním chvěním motoru a proto ty "fleše" i pro mírnění tahu a uklidnění chodu.

Ten downsize sice zmenšuje pohybující se hmotu motoru na druhou stranu ta menší váha nemá samotlumící vlastnosti a proto je to jak ratlík, drnčí tyčky a vytahují se rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mě zajímalo,jak přestavovač vačky natáhne řetěz? U 1.4 TSI a také 1.6 FSI totiž sám přestavovač (cena cca 10 000 Kč) rachotí podobně jako vytahaný řetěz. Já si myslím,že v servise nejsou schopni rozlišit,která z těchto dvou součástek rachotí,tak raději vymění obě. Navíc ty přestavovače jsou již v současnosti údajně v inovovaném provedení (mají jiné objednací číslo a je na to vydáno i nějaké TPI - alespoň u VW),tak by to snad znovu nemělo dělat problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare,v tomto bodě se mýlíš. Do FII po faceliftu se montuje jak 1.2 TSI tak MPI 1.4 16V. Oba s výkonem 63 kW. Jestli si na to zítra vzpomenu,tak se v práci mrknu do techničáků,jaká je tam u obou motorizací uvedená hmotnost.

Podle informace od kolegy je váhový rozdíl těchto motorů pouhé 4 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je zpátky ze servisu - prý se znovu přetěsňovala vana motoru... :kol-32:

Dnes ráno jsem si vyzvednul Fabii ze servisu po třetí opravě netěsnosti olejevé vany motoru. Výsledek je,že byla vyměněna za novou - podotýkám,že ta původní nebyla nijak poškozena provozem (nárazem,atd.) - jen ji prostě servis nebyl schopen utěsnit (důvod neznámý - nejspíš nějaká malá deformace,ale to je můj názor).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je totiž. dle "mého" technika pro lepší a kvalitnější těsnost doporučeno to nechat přes noc a musím mu dát za pravdu. Zatím(ťuk ťuk) to nikde neteče. Jest-li to u tebe sfoukli v jeden den a víckrát tak se ten olej nekde protlačil. To není těsnění "na gumu",ale každý tmel chtěl nějakou dobu na vytvrzení a toto vypadá jak silikon.

No a u mne dávali do pořádku komfortku na oknech, vrzající dveře byly nevrzající tak deset minut a tudíž bude repete a podložku mám zase venku. Rachotí to míň, udělali znovu flash programu ŘJ tak uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ne,teď to tam bylo týden,předtím asi čtyři dny a poprvé myslím dva. Co jsem měl možnost vidět,tak naposledy ze spoje vylézal nějaký šedý silikon/tmel,nebo co to bylo - já se na to neptal,co tam dávají.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktéž se přidám. Ahoj všem TSIčkářům. (Můj původní nick byl miland42, ale email jsem zrušil a přihlašovací udaje zapoměl :) )

Takže mám 1.2 TSI 63 kW. Na 26tic mě měnily rozvody + soft. Na 30tis. klasika - servisní prohlídka (olej,...) + nový soft + podložka pod turbo. Do teď jsem o něm ani nevěděl. Po této "odborné" opravě rachotí. No nic. Teď mám najeto 31600 a opět hlučné starty. Po nahrání na video (v servisu se závada neprojevila, jak jinak :kol-27: ) ŠA doporučila komplet výměnu rozvodů + rozvodové kolo (nevím co to je). Je to pěknej krumpl, když ty nové rozvody nevydrží ani 6tis km. To i ty původní vydržely déle. V pondělí jim tam dávám auto, tak uvidím. Navíc jsem zjistil, že při plném zatížení - obsazení auta (teprve po 1,5 roce v ní jelo 5 dospělých), se mi ozývá kovové bouchání od pravého zadního kola. Neví někdo co by to mohlo být? Vím, že to patří do jiné sekce, ale stejně. Dík moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravná sada obsahuje jen řetěz a napínák. Kola se tedy běžně nemění. Nejsi jediný,komu to znovu rachotí po výměně řetězu. Stačí to tady na foru trochu prohledat,nebo mrknout i na VW fora. Jestli můžeš,napiš po opravě co tam tedy skutečně vymění a co ti k tomu řeknou - jestli už bylo ozubené kolo "očesané".

K tomu bouchání - mě to na mé služební Fabii TSI také při zatížení dělá,servis to neřešil,nic se jim prý neprojevilo,tak se tím dávno nezabývám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jim to při objednání řekl, že to bylo při zatížení, takže řešení, které je domluvené je, že si sedne technik, já a další 3 lidi, aby bylo auto opravdu plné. Tak snad se to opět projeví, abych nebyl za blbce. kol100

Rozhodně dám vědět.

PS. Celé vlákno a spoustu dalších jsem nejprve přečetl, než jsem si dovolil cokoli napsat. :) Vím, že to řeší i jiní, ale mám pocit, že to zatím nikdo 2x neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohodě,já jsem neměl v úmyslu tě nějak poučovat. ;)

Možná už jsi to četl,ale tady jsou linky na VW Cluby. Já už si přesně nepamatuji co jsem kde četl. Při rozsahu těch diskuzí to ani nejde. :rolleyes:

http://www.vw-club.c...?f=231&t=208781

http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=30986

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...