Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Asi by si mal zavítať aj na fórum Renaultu, myslím že ani Clio nebude chválené, odhliadnuc od toho, ako vyzerá. On sa totiž postažuje takmer každý, čo má problém, tí spokojný sú ticho, nemajú dôvod hľadať žiadne diskusné fóra. Pritom tých spokojných majitelov TSI, čo iba jazdia a nič neriešia bude väčšina. Každý výrobca má z času na čas problémy, iba tí francúzky ich mávali trochu častejšie.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes ráno počtvrté nouzový režim. Měl jsem to pár metrů k servisu a tak jsem tam doskákal.Hodili to na diagnostiku a vyjela mechanická závada regulace turba. Udělali výmaz hodnot a jel se se mnou projet- řídil technik. Po cca 5ti km znovu, popáté!!!!!!!!!!!, nouzák. Byl se mnou technik, kterého deseti metry při návštěvě jenom míjím, jinak jednám s jiným co měl dnes volno nebo co a pronesl krásnou větu- Vy jste tady skoro pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..... pronesl krásnou větu- Vy jste tady skoro pořád.

No spíš vaše auto je tady skoro pořád... :kol-47: Je to prostě ostuda furt jezdit do servisu, kdybych takhle opravoval ,,mašiny" já v práci tak tam dlouho nevydržím, no prostě škodovka je škodovka.(neříkám, že mechanici za to můžou) Mimochodem clio máme doma tedy 1.2 benzín a jezdíme přes šest let a ani jeden zádrhél jen pravidelná výměna olej,filtr..3x žárovka, takže zase tak špatné to není :kol-31: Jsem rád, že nemám TSI ale jen 1.6 Mpičko, jezdit takhle do servisu to je zatím jen noční můra a veřím, že mě nic podobného nepotká- hlavně když vím, že TSI si nekoupím.

S mojím stylem jízdy bych v tom servisu asi garážovat :kol-29: felda to zatím vše pobrala- ať žije!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám s cliem zase spoustu prošustrovaných peněz a vzhledem k tomu kolik to celé stálo tak u nás zd.chne. To TSI je bohužel daň pochybného ekoterorismu a zároveň překombinovaný máslostroj nějakých čerstvých absolventů věčně školících se individují. Dnešní závěr je ten že se odporoučelo turbo, resp šla do kytek regulace tlku. Stál jsem u auta když ho lustrovali. Mám náhradní pohybovadlo a dle technika je termín opravy asi v úterý. Pánbůh mne osvítil a kopl k doobjednání záruky na 4 roky/60000. Jinak bych už tahal ze svého, koupeno bylo 14.6.2010. UF!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra, to jsou reference na TSI, já pořád porovnávám TCE v Cliu (ještě současná generace s nepřímým vstřikem) a FII s TSI, dnes se obě auta dají sehnat celkem levně a když si pročítám zde forum, tak se spíše kloním ke Cliu.

A hlavně, poměr provozovaných aut, lidí diskutujících o poruchách a image věčně se seroucích aut(což spousta lidí bere jako jejich výbavu) a statistickému omylu se i přes moje hrubě záporné zkušenosti s obouma k tomu mému kolovrátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakube,kolik máš najeto? Tento problém jsem měl také r.v. 04 nebo 05/2010. Mělo by se to údajně týkat aut právě ze začátku výroby. Odejde servo regulace obtoku turba - údajně nevydrží teplotní zatížení v motorovém prostoru. U mě se to stalo při 16 200 km. Mění se to komplet včetně turba.

Kolega na FII 1.2 TSI najeto těsně přes 30 000 km šel teď několikrát do nouzáku + kontrolka EPC - ještě nemá podložku,tak to vidím,že mu ji tam šoupnou. Navíc se mu různě otevírají a zavírají okénka podle jejich nálady. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám s cliem zase spoustu prošustrovaných peněz a vzhledem k tomu kolik to celé stálo ...

Tak záleží jestli sto koupil nové nebo ojeté.?

Ono ty veškeré problémy s TSI spojené by se i nějákým způsobem daly ustát a prostě se to dál řeší, ovšem když tu tak čtu co na to ty servisy a jak s vama kolikrát jednají oto je to horší, kvalitní značka (ať už jakákoliv) by právě na servis měla brát Důrazný pohled, na to jak dobře opravují,rychle a ke spokojenosti zákazníka, tohle potom celkově dotváří značku ono nestačí mít jen jméno... :kol-27: aspoň takhle nám to v práci vštěpovali do hlavy ,,papaláši" a opravdu když jsme měli sem tam reklamaci tak to byl cvrkot a otáčení aby se vše opravilo,srovnalo a pod. Mimochodem tak mě napadá to bude asi ten důvod proč nedělám ve škodě.. :kol-31::kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak záleží jestli sto koupil nové nebo ojeté.?

Ono ty veškeré problémy s TSI spojené by se i nějákým způsobem daly ustát a prostě se to dál řeší, ovšem když tu tak čtu co na to ty servisy a jak s vama kolikrát jednají oto je to horší, kvalitní značka (ať už jakákoliv) by právě na servis měla brát Důrazný pohled, na to jak dobře opravují,rychle a ke spokojenosti zákazníka, tohle potom celkově dotváří značku ono nestačí mít jen jméno... :kol-27: aspoň takhle nám to v práci vštěpovali do hlavy ,,papaláši" a opravdu když jsme měli sem tam reklamaci tak to byl cvrkot a otáčení aby se vše opravilo,srovnalo a pod. Mimochodem tak mě napadá to bude asi ten důvod proč nedělám ve škodě.. :kol-31::kol-28:

On servis Renault není žádná sláva, segře na Megane Grand Tour nedokázali opravit stále odlepující rámeček kolem skla. A to Renault nemá tolik značkových servisů aby si člověk mohl vybírat jako u Škodovky. Škodovka má jako jediná výhodu že má tolik značkových servisů, když se mě někde nelíbí tak jdu jinam... výběr je velký :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v Renaultu kamoše takže vím jak to tam vypadá.. jen sem reagoval na Clio které máme přes 6let a nic se natom neřešilo, jezdí skvěle.(je to mamky pro ni ideální).Výběr je tedy veliký,ale z hlediska profesionality a značky by ti měli auto opravdy v každém servisu škoda ne? Od toho tu jsou!!! Navíc když mají s TSI takové problémy oto víc by se měli snažit :kol-47: aby se tím ty problémy aspoň trochu ,,zastínily"

Pravdou je, že sem píší nespokojení zákazníci tím pádem to vypadá, že servis není tak kvalitní, ale také jsem přesvědčen, že spokojených je daleko víc než nespokojených.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakube,kolik máš najeto? Tento problém jsem měl také r.v. 04 nebo 05/2010. Mělo by se to údajně týkat aut právě ze začátku výroby. Odejde servo regulace obtoku turba - údajně nevydrží teplotní zatížení v motorovém prostoru. U mě se to stalo při 16 200 km. Mění se to komplet včetně turba.

Kolega na FII 1.2 TSI najeto těsně přes 30 000 km šel teď několikrát do nouzáku + kontrolka EPC - ještě nemá podložku,tak to vidím,že mu ji tam šoupnou. Navíc se mu různě otevírají a zavírají okénka podle jejich nálady. :kol-28:

Mám přesně 40000 Km,výroba 6/2010, ale podložka už tam instalovaná byla a i tak to šlo do kélu. Při projíždění auta diagnostikou zkoušel chod regulace a bylo jasno. Mám, jak jsem psal čekačku na nové turbo. A tomu kolegovi asi stejně dají nové turbo, ty regulace evidentně odcházejí na těch "prvních" motorech. Ty motory nejsou tak první jako vyrobené, ale první se kterýma se jezdí víc a projevují se u nich vady v konstrukci. Mám kolegu a ten má Leona 4 roky a najeto 2 tisíce km. Schválně to píši slovy abych nebyl konfrontován s překlepem.....Takovým se to začne sr.t až když to auto půjde do šrotu věkem. A teplotní zatížení regulace mohli vyřešit, jde-li to, softem aby se při např venkovní teplotě nad 20 st a při zastavení pustil na minipidi nezaregistrovatelné otáčky ventilátor chladiče aby pohyboval vzduchem pod kapotou.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega má ten služebák r.v buď konec 2010,nebo začátek 2011 a zatím jen vyměněné rozvody v asi 15 000 km. Jinak až do teď bez sebemenší závady. Vzhledem k tomu,že jezdíme jen po Praze,tak alespoň u mě,se přes 3000 ot. dostanu minimálně. Počítám,že u něj to bude obdobně.

Jinak turba jsou podle ETKY minimálně čtyři druhy s koncovým písmenem a datem výroby:

F - do 31.5.2010

G - od 1.6 2010 do 15.5.2011

H - od 16.5.2011 do 7.11.2011

K - od 8.11.2011

Já mám to s indexem F. Kolega tam tedy asi má s indexem G. Přičemž turbodmychadel s indexem F,G,H by se měla týkat ta akce s podložkou 24W6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a není to náhodou obráceně, aby 4letku přežil bez přetěžování výkonem a pak ať se to třeba po.ere.Motoru víc škodí přetěžování výkonem než otáčkama resp nějakým kompromisem mezi tím. A tady rozmělnili nápor na to soustrojí a ložiska a ani blok z hliníku netrpí.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pri razantnejšom predbiehaní skrátka musím preradiť do 3 aby sa to presunulo z oblasti cca 2200 otáčok pri ktorých sa teraz nič nedeje, do otáčok kde je reraz aký - taký moment, teda 3000+ a tam to popohnat na cca 120 -130 km/h, už radím rovno z 5 do 3.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...