Září 20, 201410 r Nevim no..uvidime....dolil sem zas na risku max tak sem zvědavej...achjo.....asi půjde z domu
Září 20, 201410 r a neukapává ti to někde? kapka ke kapce a je z toho najednou litr. Já dolil za těch 3,5 roku 1x max. 2x.
Září 20, 201410 r Uvidím jak bude nebo nebude ubejvat dál.....něco jinýho se mi kupovat nechce...... ale nikde to neteče co sem koukal...
Září 20, 201410 r Jak to mate kluci s fridexem..ja před měsicem doléval a teď sem zase asi půl centimetru pod riskou max..zas ubylo To, že Ti ubyde studená kapalina z max. pod max. je normální, ohřevem kapalina zvětšuje objem a přebytečné množství se automaticky odpustí tlakovým ventilem (ten má samozřejmě nějaké funkční - tlakové tolerance), aby uzavřený systém nebyl přetlakován a měl optimální pracovní tlak. Takže vychladlá kapalina bude zase někde mezi max. a min. (dle těch tolerancí).
Září 21, 201410 r Takže když doleju na max za studena a za studena pak tam je zase miň je normalni teda?
Září 21, 201410 r Kdyby to utíkalo přes víčko, tak je to potečené. Ovšem teoreticky dochází na ložisku turba, možná nejteplejší části k odparu a pak se voda ztrácí.I návody říkají, že nestačí pouze dolévat není-li zřejmý únik přes hadice. Indikuje to větší problém. Pokud to servis nezjistil, vyměň ho a jeď "jinam".
Září 21, 201410 r Takže když doleju na max za studena a za studena pak tam je zase miň je normalni teda? Když to "míň" se poté již dlouhodobě! nemění, tj. zůstává mezi max. a min., tak ano.
Leden 9, 20169 r Zjistil jsem obdobný problém u Rapid (2013) 1,2 TSI - ztrácí se voda. Už jsem objevil i 2 cm pod min. Dle mého názoru to normální není. Může to být tedy čerpadlem nebo čím?
Leden 9, 20169 r Mě utekly za cca 1,5 roku a 25tkm nějak asi ty 2 cm. Asi je to normální u nového auta. Tak jsem doplnil a od té doby pořád stejná hladina. Podle nejnovějších doporučení z podzimní technické konference ŠA (někde to tu je ke stažení ) doporučeno doplnit destilkou, ne obyčejnou vodou. Upraveno Leden 9, 20169 r od miklisek
Leden 10, 20196 r V 5. 6. 2011 na 14:35, David C3 napsal: Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.