Dix1 Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Mě se libí ty sedačky. Neví někdo jestli budou mít i Sport verzi sedaček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 (editace) tady podle téhle fotky uprostřed článku zezadu jsou sport sedačky. http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_testy&c=A140904_074142_auto_testy_fdv&foto=FDV55abd0_SkodaFabiaVIPGroupone014.jpg Editováno: 4. Září 2014, autor: Motaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Tu jsem viděl a myslel jsem si to, ale pak mě napadlo jestli to není zase nějakej čupr potah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 tak určitě budou mít a asi mají podle fotky, sport verzi sedaček, protože bude určitě verze Monte Carlo.. Jinak zatím jediné co Fabii závidím je ten mirror link... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 V 3. 9. 2014 na 7:00, MBDusan napsal: Fabia III sedan ? http://www.autoweb.cz/nova-skoda-rapid-sedan-anebo-snad-ctyrdverova-fabia-iii-zachycena-pri-testovani/?source=newsletter Dnes jsem tohoto asijského Rapida s čumákem z Fabie předjížděl v Mladé Boleslavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Klidně to může bejt nějaká mula... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Podle tvaru bočních oken to vypadá na VW Jetta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Však on ten indickej Rapid je z cca 95% Polo/Jetta, ten tvůj dojem je správnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 ono je to úplně jedno, tady se to nikdy prodávat nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 ako vidím new lakťová opierka za tu starú by som sekal ruky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Dívám se, že i Vinfried se jel projet.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Jak jsou na tom tapecy ve dveřích? Uz se poučili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 z čeho ? já jsem třeba s těma v rapidu spokojenej... Když to porovnám s první Fábií, tak hezký že to bylo potažené látkou, ale ta se špinila. Ve Fabii 2 byly extra hnusný. O3 nemá taky nic extra a blejskavá lišta je šílenost. Ale o co mi šlo, drtivá většina lidí co si koupí Fabii fakt tohle řešit nebudou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 jinak zatím F3 hodnotím tak, že interiér se asi hodně povedl ale exteriér nic převratnýho... Takový hranatější Polo s jinýma světlama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Já design karoserie hodnotím kladně, je to však ovlivněno mojí náklonností k německému konzervatismu. Interiér je taky skok kupředu. ALE nejvíc mě bude zajímat, jaký auto zanechá dojem zhruba v prostřední výbavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 jo určitě je to pěkný auto, ale čekal jsem asi něco víc ( i když mě známý ze Škodovky upozorňoval, že až kombi bude fakt pěkný ), ale na můj vkus je to moc podobný Polu... jinak určitě, důležitý bude, jak bude vypadat Ambition... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 paci sa mi ten priestor nad hlavou vzadu ... nie ako v rapide a interier plus za dizajn odklanajuci sa dotetajsich skodovackych tvarov ... zamrzia tie celoplastove vyplne dveri ... na druhej strane ma to sedadla so stelovanim naklonu ruzicou a aj kolajnicky su kryte ... zatial hodnotim pozitivne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Taky chválím modifikovanou loketku, alespoň dle foto vypadá, že s loketkou dole konečně snad půjde zatáhnout i ručka ( i když s - příplatkovým - asistentem rozjezdu do kopce už nebude tolika třeba ). Všímám si taky zadeklovaných kolejnic předních sedaček a otočných růžic pro sklon opěradla. Z Rapidu už se taky poučili a na dveřích řidiče tuším ovládání VŠECH 4 oken. Takové Citigo s jedním ovladačem u řidiče si o tom furt může nachat jen zdát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Tak když už Rapid má také ovládání 4 oken, tak není z čeho se poučit, protože poučení došlo už u Rapidu Jo Citigo je fail s jedním tlačítkem... Nezadeklovaný lyžnice mi nevadí a je to lepší hlavně na úklid, člověk se všude dostane s vysavačem Růžice asi určitě lepší, loketka se mi hlavně libí designem, ta současná mi vůbec nevadí co se týče ovládání. Její výhoda je trošku v tom, že člověk si opře opravdu celou ruku, což je asi pohodlnější. Akorát jestli dobře vidím, opěrka je hadrová, no když vidím jak vypadá po pár letech užívání, tak radši koženkovou... Luky, co se ti nezdá s prostorem na hlavu u Rapida ? já tam žádný problém nevidím... Neporovnávej to s Roomem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 No já cílil na to že rapid od začátku ovlání 4 oken neměl. Ta holá kolejnice dle mě ani do auta této kategorie nepatří - naposledy to snad vídám v skoro 25 let staré dědově Fiatu Panda... S vysáváním nemám problém - rozhodně menší než koukat denodeně když otevřu dveře na upatlanou mastnou zašmířenou kolejnici... Jo a ta loketka - hodně jsem se na Malovance v Praze naskákal v kolonách tam v těch kopcích - tam jsem si pomáhal ručkou - furt stát na brzdě se mi nechtělo. Tam ta opěrka ode mě schytala hodně nadávek a pak zůstala odklopená dozadu až třeba až domů do Budějc ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 no nevím, já teda kdž jsem měl první Fabii, tak tam zakrytí lyžnic dostalo taky hodně nadávek, člověk musí mít opravdu úzký náhubek na vysavač, aby se do těch prostor dostal... Ale jo, chápu, že loketka je trošku problém, třeba přítelkyně je drobná a je hodně blízko u volantu a nemůže jí tam mít, protože by ani nezařadila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 tom01:Ovládání všech oken v elektrice měli obě předchozí generace.Jak Fi,tak FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 No jen píši že mě trochu sžírala kolize loketky s ručkou - konkrétně jsem sedlal všemožné služební Rommstery, FII combi 1.4 TDI a 1.2 TSI. Ale člověk si holt zvykl no. Proto rád vidím nějaký posun. Dix1: vím, že FI mohla mít opravdu leccos - ale tehdy na to člověk musel mít. Mám doma na motání kolem Černý věže (rozuměj ježdění po Budějcích a okolí) starou Ambiente 1,4 MPI (zaplať pánbůh stará OHV Škodovka - na servisní náklady, ale to už sem nepatří), která snad akorát s nadstandard tažným a origo rádiem na kazety stála tehdy bratru 320 000Kč! Našlapané F I stály klidně k půl mega i víc. Současné škodovky chválím za daleko vyváženější poměr kvalita/cena. Samozřejmě, když jde cena dolů tak se to nějde osekat musí. Proto na F III chválím, že se vyvarovala těch opravdu osekaných řešení (kolejnice, ovládání oken, konečně modifikovaná loketka atd....). Jen se snažím uvést moje předchozí příspěvky na rovinu . Zkrátka vím že s F III budu dřív nebo později jezdit a že zatím na foto nevidím prostě nic zásadně špatně - samozřejmě vzhledem k osekaným výrobním nákladům oproti třebas F I. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 tak nějak Tome, Fabka Sedan co jsem měl, z roku 2002, silnější 1.4MPI 50kW, mlhovkama, centrálem a constructem stála taky něco přes 320tis. Za cca 300 je Rapid, dá se říct o třídu větší auto a asi 10x lepší výbavou.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.