Losky83 Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Prodeje v Čechách nemůžete srovnávat. V každé zemi se nejvíce prodávají domovské značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Asi tak, a nechte Hyundai Hyundaiem, tady to opět nemá co dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 vorlajzi, už toho bylo myslím dost, tvůj nejapný příspěvek jsem odstranil (nechci tady vidět žádné vysvětlení, aby bylo jasno) a příště budu rozdávat varování - a to platí pro všechny, kdo nerespektují zadání tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Já to říkám pořád - neberte to pohledem fanoušků do aut, kteří se zde pochopitelně vyskytují. Většina běžných uživatelů o svém voze skoro nic neví a ani je to nezajímá. A tím nemyslím jenom ženy. Fůra chlapů toto taky neřeší, maximálně je zajímá benzín/nafta, velikost kufru a jaký to má výkon/spotřebu. A když se zeptáte nějaké ženy jaké má auto, tak většina odpoví že červené a je to kombi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Já teda doma naštěstí tak hloupou ženu nemám [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Dneska jsem si taky pořídil Colour Concept. Ještě chvíli a mohla z toho být Reeshova sněhová vločka.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 (editace) Kdepak, žena pouze řekla, jaká barva se jí líbí. Ona dobře ví, že jsou věci do kterých mi sice může zkusit mluvit, ale výsledek bude záviset stejně na mě. A musím přiznat, že mě i překvapilo to, že pozitivně zhodnotila to, že když jsem šel dodatečně přiobjednat multifunkčí volant za 4000Kč a nakonec se vrátil s objednaným balíčkem Style plus za 10tisíc. Editováno: 30. Listopad 2015, autor: dodge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Já teda doma naštěstí tak hloupou ženu nemám [emoji2] protože nemáš ani combi, ani červený auto..... :D tvoje ženská řekne... no takový bílý vošklivý... :'> (jenom sranda... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 (editace) Stale som rozmyslal kde sa mohli Kabanovci inspirovat pri dizajnovani palubovky ... mysim ze ... Slide1.jpg Tohle si živě pamatuju, rodiče kupovali v lednu 1965 Š 1000MB, stála 44.000,- Kč (průměrný plat byl tehdy 1345,- Kčs hrubého) Zapsali jste se do pořadníku, vinkulovali ve prospěch Mototechny 20.000,- Kčs a čekali 10 let na telegram s výzvou o odebrání vozu. Žádná volba výbavy, natož barvy, co měli na krámě to jste si museli vzít, ber nebo nech být. V případě nedodržení týdenní lhůty k odebrání přesun na konec pořadníku. To byly časy! A ta 1000 MB s jejíma 30 kW byla tehdy považována za živý auto v porovnání s předchozí řadou 440/Octavia se šáskem. Editováno: 30. Listopad 2015, autor: dodge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 vorlajzi, už toho bylo myslím dost, tvůj nejapný příspěvek jsem odstranil (nechci tady vidět žádné vysvětlení, aby bylo jasno) a příště budu rozdávat varování - a to platí pro všechny, kdo nerespektují zadání tématu! moc se mi líbí, že to píšeš tak, jak kdybych za něco mohl já... ale řeknu ti, jestli to bylo na varování, tak mi ho dej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Za svoje příspěvky je odpovědný ten, kdo je napsal. Nerozvíjejte tady zase debaty o věcech nesouvisejících s tématem! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Nez se ulozim ke spánku. ... mrknu na ten článek o F III... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Tak povedlo se... 20151201180314104.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 No abych pravdu řekl, tak jestli jste článek nečetly, tak jste o moc nepřišli. Polovina článku je akorát porovnání ceníků s tím, že tam je spousta nepřesností. Třeba připlácejí za Surround k Amundsenu, pro Monte prý nelze panorama a přitom je už v základu, Climatronik odsoudily kvůli 30000,- a přitom je to "jen" příplatek 10000,- k manuální klimě atd. atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Hlavně rozdíl mezi ambition a Style je jen tuším 23 tis. Ambition nemá skoro nic ani Klimu. Většinu Fabii co jezdí jsou Style výbavy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 A základ není Ambition. Musím říct, že takovouhle sračku už jsem dlouho neviděl. Stačí jenom blábol o tempomatu, jak ho pořádný řidič přece nemůže potřebovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 ten článek byl úplně "vo hovně" ... ten tempomat mě taky pobavil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Tempomat s takovou malou kubaturou má cenu s automatickou převodovkou, ne s manuálem - pokud už musím "šmrdlat šaltrklackem", je mi nějakej tempomat k hovnu - v tom má článek pravdu, i když ji neříká celou. Stačí si uvědomit, že první tempoSTATy (jak se těm zažízením tenkrát říkalo) se montovaly hlavně do aut s výkonným dlouhozdvihovým motorem o vysokým krouťáku, kterýmu bylo víceméně jedno, jestli jede na 1800rpm nebo 3500rpm. Dnešní "daunsajzink" sice podporuje menší objemy, ale aby takový motórky měly krouťák, musejí se točit - a tomu vysloveně protiřečí další fičury, jako "rádce řazení", kterej vysloveně kecá, když radí u litrovýho trojhrnce řadit pětku na 1800rpm a podobně ... Prostě pokud už tempomat, pak s automatem, s manuálem u daunsajzu je tempomat ne zrovna vhodná kombinace ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Ekkare, teď si dovolím natvrdo říct, že "kecáš blbosti"... mluvím výhradně o tom, že říkáš, cituji "Tempomat s takovou malou kubaturou má cenu s automatickou převodovkou, ne s manuálem - pokud už musím "šmrdlat šaltrklackem", je mi nějakej tempomat k hovnu" Neříkám, že někde ne, ale já osobně jezdím trasy, kde třeba na 25 km jedu rovinku za kamiónem, tak nevím, proč bych s máminou 47 kW Fabii HTP nemohl mít zařazenou pětku a tempomat na 90 km... a když pojedu na dálnici 110 - 120 km/h.... tak trasu z Ústí nad Labem do Prahy ten tempomat dá taky... v kopci třeba zpomalí, ale pak zase zrychlí... já osobně tempomat používám velmi často... vyhovuje mi to... takže tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Speciálně jsem reagoval na ten článek ve SM o fábuli III, proti tomu jejímu "litru" má HTP pořád ještě aspoň nějakou pružnost a rádoby krouťák ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Motor 1.0 MPI je tragický omyl. Fabi III kombi 1.0 MPI 55kw má můj kamarád automechanik a opravdu ten motor utrápíte. Přítom v CITIGO mu to sluší! Co mě totálně štve na jinak dobrém časopisu Svět Motorů je, proč alespoň JEDNOU neuděljí podrobný test např. pro Renault Clio 1.2, Opel Corsa 1.2 nebo Kia Rio 1.25. Mě už to připadá jak někdě na východě, vyjde jen co si škoda zaplatí, a to platí i pro české tv pořady. Abych se vůbec něco dozvěděl o konkurenci Fábie tak koukám na Slovenské a Polské moto pořady, fakt bída.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 (editace) váha, váha tomu motoru ve Fabii nesluší, jak prosté, ale jsou lidi, co takové motory jsou, nejezdí rychle a pak jim naprosto vyhovují... Jinak, srovnávací testy jsou, stejně tak test když auto vyjde. Proč udělat do mrtě detailní test na auto, kterého se prodá pár kusu za rok ??? Na Slovensku jsou víc nadšenci, v Polsku zase jiná kupní síla ( co se týče prodaných kusů výtisků )... A sám to tady vidíš, někdo upozorní na článek v časáku a plno lidí chtějí odkaz kde stáhnout... Editováno: 2. Prosinec 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Motor 1.0 MPI je tragický omyl. Fabi III kombi 1.0 MPI 55kw má můj kamarád automechanik a opravdu ten motor utrápíte. Přítom v CITIGO mu to sluší! To je překvapení, že základní motor určený maximálně do města fakt nemá co dělat v combi. A už vůbec ne jako prvním autě v rodině. Jestli sis řekl, že utratíš 265 tis. a za to hledáš, děláš špatně. Auta už nějakou dobu zdražují a doby, kdy za tu částku šlo pořídit relativně slušné auto, ty jsou dávno pryč. Vřele bych ti chtěl doporučit, aby ses rozhlídl úplně opačně - podíval se na skladby nabídek a vybíral optimální kombinaci. To platí dvojnásob u Fabie, kde je Ambition s litrem nezajímavá nabídka, naopak Style s TSI je řádově někde jinde. Na tvém místě bych limit posunul někam minimálně k 300-320 tis, spíš až k 350 tis. No a pokud budeme u motoru - dvě deci objemu bez turba nic převratného navíc nepřinesou. Pokud ti stačilo doteď HTP 47kW, možná tě to uspokojí, ale pak je otázka, proč vlastně vyhazovat spoustu peněz za nové auto, když máš Fabiu II a ta do šrotu nejspíš nepatří. Jestli už chceš kupovat nové auto, měl by to být posun. Přechod z dvojky na trojku s litrem a chudou výbavou, to pro mě posun v žádném případě není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 vyjde jen co si škoda zaplatí, a to platí i pro české tv pořady. Bobane, tohle jsi bohužel napsal naprosto přesně... kdyby to alespoň dělali méně nápadně... To co říkám, není namířeno proti Škodovce, ale proti neobjektivnosti médií... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Rypicongu, ale když si to tak vezmeš, tak těch aut ve stejné třídě tolik není a kdyby je otestovali, tak by to určitě nebylo od věci... pořád jsou lidi, kteří jdou i do jiných autosalónů a ne jenom do Škodovky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.