Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Já to říkám pořád - neberte to pohledem fanoušků do aut, kteří se zde pochopitelně vyskytují. Většina běžných uživatelů o svém voze skoro nic neví a ani je to nezajímá. A tím nemyslím jenom ženy. Fůra chlapů toto taky neřeší, maximálně je zajímá benzín/nafta, velikost kufru a jaký to má výkon/spotřebu.

A když se zeptáte nějaké ženy jaké má auto, tak většina odpoví že červené a je to kombi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, žena pouze řekla, jaká barva se jí líbí. Ona dobře ví, že jsou věci do kterých mi sice může zkusit mluvit, ale výsledek bude záviset stejně na mě. A musím přiznat, že mě i překvapilo to, že pozitivně zhodnotila to, že když jsem šel dodatečně přiobjednat multifunkčí volant za 4000Kč a nakonec se vrátil s objednaným balíčkem Style plus za 10tisíc.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale som rozmyslal kde sa mohli Kabanovci inspirovat pri dizajnovani palubovky ...

mysim ze   :kol-30:  ...

 

 

attachicon.gifSlide1.jpg

Tohle si živě pamatuju, rodiče kupovali v lednu 1965 Š 1000MB, stála 44.000,- Kč (průměrný plat byl tehdy 1345,- Kčs hrubého) Zapsali jste se do pořadníku, vinkulovali ve prospěch Mototechny 20.000,- Kčs a čekali 10 let na telegram s výzvou o odebrání vozu. Žádná volba výbavy, natož barvy, co měli na krámě to jste si museli vzít, ber nebo nech být. V případě nedodržení týdenní lhůty k odebrání přesun na konec pořadníku. To byly časy! A ta 1000 MB s jejíma 30 kW byla tehdy považována za živý auto v porovnání s předchozí řadou 440/Octavia se šáskem.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajzi, už toho bylo myslím dost, tvůj nejapný příspěvek jsem odstranil (nechci tady vidět žádné vysvětlení, aby bylo jasno) a příště budu rozdávat varování - a to platí pro všechny, kdo nerespektují zadání tématu!

 

moc se mi líbí, že to píšeš tak, jak kdybych za něco mohl já... ale řeknu ti, jestli to bylo na varování, tak mi ho dej... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No abych pravdu řekl, tak jestli jste článek nečetly, tak jste o moc nepřišli. Polovina článku je akorát porovnání ceníků s tím, že tam je spousta nepřesností. Třeba připlácejí za Surround k Amundsenu, pro Monte prý nelze panorama a přitom je už v základu, Climatronik odsoudily kvůli 30000,- a přitom je to "jen" příplatek 10000,- k manuální klimě atd. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tempomat s takovou malou kubaturou má cenu s automatickou převodovkou, ne s manuálem - pokud už musím "šmrdlat šaltrklackem", je mi nějakej tempomat k hovnu - v tom má článek pravdu, i když ji neříká celou. Stačí si uvědomit, že první tempoSTATy (jak se těm zažízením tenkrát říkalo) se montovaly hlavně do aut s výkonným dlouhozdvihovým motorem o vysokým krouťáku, kterýmu bylo víceméně jedno, jestli jede na 1800rpm nebo 3500rpm.

Dnešní "daunsajzink" sice podporuje menší objemy, ale aby takový motórky měly krouťák, musejí se točit - a tomu vysloveně protiřečí další fičury, jako "rádce řazení", kterej vysloveně kecá, když radí u litrovýho trojhrnce řadit pětku na 1800rpm a podobně ... Prostě pokud už tempomat, pak s automatem, s manuálem u daunsajzu je tempomat ne zrovna vhodná kombinace ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare, teď si dovolím natvrdo říct, že "kecáš blbosti"... mluvím výhradně o tom, že říkáš, cituji "Tempomat s takovou malou kubaturou má cenu s automatickou převodovkou, ne s manuálem - pokud už musím "šmrdlat šaltrklackem", je mi nějakej tempomat k hovnu"

 

Neříkám, že někde ne, ale já osobně jezdím trasy, kde třeba na 25 km jedu rovinku za kamiónem, tak nevím, proč bych s máminou 47 kW Fabii HTP nemohl mít zařazenou pětku a tempomat na 90 km... a když pojedu na dálnici 110 - 120 km/h.... tak trasu z Ústí nad Labem do Prahy ten tempomat dá taky... v kopci třeba zpomalí, ale pak zase zrychlí...

 

já osobně tempomat používám velmi často... vyhovuje mi to... takže tak ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.0 MPI je tragický omyl. Fabi III kombi 1.0 MPI 55kw má můj kamarád automechanik a opravdu ten motor utrápíte. Přítom v CITIGO mu to sluší! Co mě totálně štve na jinak dobrém časopisu Svět Motorů je, proč alespoň JEDNOU neuděljí podrobný test např. pro Renault Clio 1.2, Opel Corsa 1.2 nebo Kia Rio 1.25. Mě už to připadá jak někdě na východě, vyjde jen co si  škoda zaplatí, a to platí i pro české tv pořady. Abych se vůbec něco dozvěděl o konkurenci Fábie tak koukám na Slovenské a Polské moto pořady, fakt bída....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha, váha tomu motoru ve Fabii nesluší, jak prosté, ale jsou lidi, co takové motory jsou, nejezdí rychle a pak jim naprosto vyhovují...

 

Jinak, srovnávací testy jsou, stejně tak test když auto vyjde. Proč udělat do mrtě detailní test na auto, kterého se prodá pár kusu za rok ??? 

 

Na Slovensku jsou víc nadšenci, v Polsku zase jiná kupní síla ( co se týče prodaných kusů výtisků )...

 

A sám to tady vidíš, někdo upozorní na článek v časáku a plno lidí chtějí odkaz kde stáhnout...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.0 MPI je tragický omyl. Fabi III kombi 1.0 MPI 55kw má můj kamarád automechanik a opravdu ten motor utrápíte. Přítom v CITIGO mu to sluší!

 

To je překvapení, že základní motor určený maximálně do města fakt nemá co dělat v combi. A už vůbec ne jako prvním autě v rodině. Jestli sis řekl, že utratíš 265 tis. a za to hledáš, děláš špatně. Auta už nějakou dobu zdražují a doby, kdy za tu částku šlo pořídit relativně slušné auto, ty jsou dávno pryč. Vřele bych ti chtěl doporučit, aby ses rozhlídl úplně opačně - podíval se na skladby nabídek a vybíral optimální kombinaci. To platí dvojnásob u Fabie, kde je Ambition s litrem nezajímavá nabídka, naopak Style s TSI je řádově někde jinde. Na tvém místě bych limit posunul někam minimálně k 300-320 tis, spíš až k 350 tis.

 

No a pokud budeme u motoru - dvě deci objemu bez turba nic převratného navíc nepřinesou. Pokud ti stačilo doteď HTP 47kW, možná tě to uspokojí, ale pak je otázka, proč vlastně vyhazovat spoustu peněz za nové auto, když máš Fabiu II a ta do šrotu nejspíš nepatří. Jestli už chceš kupovat nové auto, měl by to být posun. Přechod z dvojky na trojku s litrem a chudou výbavou, to pro mě posun v žádném případě není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...